Die actie is wel een beetje naatje hoor.quote:
gewoon indoctrinaatjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die actie is wel een beetje naatje hoor.
6/10quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij mag alleen niet uitbreidenNWS / Domper voor Elfletterig, hij moet weer de kast in
Dit was ook eigenlijk niet mijn grap.quote:
Nee Fatima.quote:
Gelukkig heb ik nog een kleine voldoende gegeven. Anders was ze nu boos en ging ze een andere UI nemen.quote:
Ja en weer recepten voor molotov's en zulks opzoekenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een kleine voldoende gegeven. Anders was ze nu boos en ging ze een andere UI nemen.
Fokkerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:33 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Elfletterig zit hier gewoon goed hoor.
Volgens mij is Harry de enige die haar een beetje in bedwang kan houden. Daar heeft -ie als FA een dagtaak aan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en weer recepten voor molotov's en zulks opzoeken
Ja al probeert ze nu natuurlijk wel Danny te bespelen om meer macht te krijgenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is Harry de enige die haar een beetje in bedwang kan houden. Daar heeft -ie als FA een dagtaak aan.
Ja, maar om dan meteen een compleet nieuwe user policy af te dwingen...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja al probeert ze nu natuurlijk wel Danny te bespelen om meer macht te krijgen
En dat alleen maar voor een paar tietenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar om dan meteen een compleet nieuwe user policy af te dwingen...
Ja, lullig.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat alleen maar voor een paar tieten
Nee, tietig.quote:
Mja het werkt niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja al probeert ze nu natuurlijk wel Danny te bespelen om meer macht te krijgen
Ik wil niet stoken hoor, maar pik je dat?quote:
Nou vind het wel wat karig ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor, maar pik je dat?
Oke kun je je post dan even aanpassen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het moest een 9 zijn. Ik typte per ongeluk ondersteboven
Wij doen hier niet aan groeten, alleen d4v1d doet dat, maar die hoort er eigenlijk niet bij.quote:
Hij vroeg er zelf om hoor.quote:
Dan bedoelde je dusquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het moest een 9 zijn. Ik typte per ongeluk ondersteboven
Wordt tijd dat dat verandert.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:24 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Wij doen hier niet aan groeten, alleen d4v1d doet dat, maar die hoort er eigenlijk niet bij.
Gewoon meteen beginnen met praten. Als je wat te melden hebt, zeg het dan gewoon, we doen hier geen groetingsrituelen, wij hebben wel wat beters te doen.
Is er ook een forum voor mensen uit Appelkuttenveen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:32 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nee, Turken gaan maar lekker dingen op hun eigen Turkse forum veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |