SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:39 schreef Meke het volgende:
Oh jongens, kan er niet gewoon het woord 'Mol' in de TT hier, heb maar een halfuur lopen zoeken![]()
![]()
Maargoed, heb jullie gevondenIk moest hard lachen om dit artikel, dat duidelijk niet door een Molloot geschreven is
Het gaat over de eventuele kandidaten van 2020, ik weet niet zo goed of we daarover willen spoileren? Nouja, voor de zekerheid
Jezus wat slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:39 schreef Meke het volgende:
Oh jongens, kan er niet gewoon het woord 'Mol' in de TT hier, heb maar een halfuur lopen zoeken![]()
![]()
Maargoed, heb jullie gevondenIk moest hard lachen om dit artikel, dat duidelijk niet door een Molloot geschreven is
Het gaat over de eventuele kandidaten van 2020, ik weet niet zo goed of we daarover willen spoileren? Nouja, voor de zekerheid
Op zich voorspelt Jaap van Zessen al jarenlang mogelijke kandidaten, afvallers en winnaars op basis van hun Social media gedrag. En hij heeft het ook regelmatig goed gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal wel een foutje zijn van 'm.
Volgens mij voorspelt hij meestal als de deelnemers bekend zijn vooral wie er vroeg af gaan vallen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Op zich voorspelt Jaap van Zessen al jarenlang mogelijke kandidaten, afvallers en winnaars op basis van hun Social media gedrag. En hij heeft het ook regelmatig goed gehad.
Zal wel een foutje zijn van 'm.
Ik zocht dit topic laatst maar kon 'm niet vinden.quote:Op maandag 4 november 2019 15:44 schreef Moira. het volgende:
Kickje, het vermoeden is dat de kandidaten 19 november bekend worden gemaakt (de dag van de eerste aflevering WIDM 20 jaar geleden).
En MOL gaat ergens de komende 2 maanden (weken?) ook weer openMaar tot die tijd kunnen speculaties nog hier. Verbaasde me al dat er al zo'n tijd niks is gepost hier
https://www.veronicamagaz(...)atie-wie-de-mol-2020quote:Op maandag 4 november 2019 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oeh! spannend.
Australië of China had ik voorbij zien komen als mogelijke locaties.
dit artikeltje had ik gelezen vanochtend: https://www.wieisdemolhin(...)dwTdfBGVjZx0Wk5mhqCwquote:Op maandag 4 november 2019 16:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zocht dit topic laatst maar kon 'm niet vinden.
Vorige jaren werden de kandidaten begin november bekend gemaakt. Is er een bron van 19 november?
Dit ja!quote:Op maandag 4 november 2019 16:28 schreef KaBuf het volgende:
Zin
Stiekem iets meer in de Belgische "De Mol", maar WIDM is zelf ook al geweldig natuurlijk
Lijkt mij supervet, maar volgens mij zijn er wel vaker dat soort supervette theorieën geweest en toen keihard niet uitgekomenquote:Op maandag 4 november 2019 16:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
dit artikeltje had ik gelezen vanochtend: https://www.wieisdemolhin(...)dwTdfBGVjZx0Wk5mhqCw
En hier staat ook zo'n vermoeden: https://www.widmhints.nl/(...)-mol-te-weten-komen/
China is een prachtig land maar politiek gezien moeten we ze natuurlijk geen gratis reclame gaan gevenquote:Op maandag 4 november 2019 21:52 schreef Madhouse11 het volgende:
Kijken of de speurneuzen online een aantal kandidaten hebben kunnen vinden.
China als land lijkt mij geweldig.
Dit.quote:Op maandag 4 november 2019 16:28 schreef KaBuf het volgende:
Zin
Stiekem iets meer in de Belgische "De Mol", maar WIDM is zelf ook al geweldig natuurlijk
Daar heeft ‘ie het hele jaar gestaan maar hij staat sinds gister op crew-only zodat we ‘m klaar kunnen zetten voor straksquote:Op dinsdag 5 november 2019 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie nu net opeens dat MOL naar achter de schermen? is verplaatst? Want ik kan geen topics zien (prive toegang vereist) dat is wel een beetje raar en jammer. Kan hij niet gewoon tijdelijk in de archieven, dan kan je er nog wel in lezen maar niet in posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |