SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Hij heeft op zich ook wel een punt. Het echte vuurwerk zie ik dit seizoen ook niet echt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:31 schreef Slobeend het volgende: Wat zit je allemaal te lullen Maikel.
Toch weinig gehandicapte darters die een 12darter gooienquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet winnen van een gehandicapte darter
94 is gewoon niet goed. Geen top-16 materiaalquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:03 schreef Szura het volgende:
Was anders best een prima pot van de knar
Dat staat ie dan ook nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
94 is gewoon niet goed. Geen top-16 materiaal
Goh...quote:
x2quote:
Jouw ui doet mij denken aan Wout Weghorst.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:22 schreef Tagliano het volgende:
De sfeer zit er uitstekend in in dit zaaltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jouw ui doet mij denken aan Wout Weghorst.Dan moet ik toch eens gaan overwegen deze te veranderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Mwah laat maar staan deze week, na het weekend weer een nieuwe.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan moet ik toch eens gaan overwegen deze te veranderen
Staat genoteerdquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mwah laat maar staan deze week, na het weekend weer een nieuwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@PowerLoungen
@Wereldgozer
@JR-Style-93
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:PowerLoungen
@:Wereldgozer
@:JR-style-93
Oh.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:PowerLoungen
What can change the nature of a man?
twitter:ochepedia twitterde op donderdag 07-03-2019 om 21:11:23Only MvG has won a Premier League match with fewer darts than were used by James Wade to defeat Daryl Gurney (96) reageer retweet
twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 07-03-2019 om 21:13:02Ik heb geruchten gehoord over dat Wade wel eens een kinderverkrachter kan zijn. Mensen die kinderen verkrachten zijn mensen van het ergste soort en horen vele jaren in de cel. Tony Eccles is als oud darter al voor hetzelfde veroordeeld en misschien dus later ook Wade #rtl7darts reageer retweet
Ik geef hem geen ongelijk met zo'n ontvangstquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij heeft Mensur niet echt heel veel zin in Premier League avonden
Miljoen per jaar verdienenquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:18 schreef heywoodu het volgende:
Tien majors in een jaar
Lekker je toernooien devalueren
[ afbeelding ]JaahaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:PowerLoungen
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:15 schreef Mani89 het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 07-03-2019 om 21:13:02Ik heb geruchten gehoord over dat Wade wel eens een kinderverkrachter kan zijn. Mensen die kinderen verkrachten zijn mensen van het ergste soort en horen vele jaren in de cel. Tony Eccles is als oud darter al voor hetzelfde veroordeeld en misschien dus later ook Wade #rtl7darts reageer retweet
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:04 schreef Machielovic het volgende:
dacht net wat een hoop minions in de zaal is het de beveiliging
Volgens mij zijn het de oude pijlen die hij een periode heeft gebruikt. Toen speerde hij ook heel goedquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:06 schreef Machielovic het volgende:
Wright staat ook wel te speren, zou hij nou deze pijlen houden?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwah. Die ruitjes kleden gewoon niet zo af
O is dat hetquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwah. Die ruitjes kleden gewoon niet zo af
Worden er meisjes betast?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een goorlapperij daar in die zaal
Is dat tegenwoordig ook al goorlapperij?quote:
Boeit me niet zo.quote:
Onerkende Bond allen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:44 schreef Wereldgozer het volgende:
En Stijn dit maar boycotten en vloeraids hypen
Wat is dit nou weer voor ongein?quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:44 schreef Wereldgozer het volgende:
En Stijn dit maar boycotten en vloeraids hypen
Muziek luisteren, voetbal op de achtergrond, beetje lezen hier en daar.quote:
Je keurt het goed?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig ook al goorlapperij?
niks mis meequote:Op donderdag 7 maart 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Muziek luisteren, voetbal op de achtergrond, beetje lezen hier en daar.
Je mag ook niks meer tegenwoordigquote:
Ik word niet wild van de 899e editie van een Van Gerwen-show. Als iets een gewoonte wordt, zou het me moeilijk lijken om er keer op keer van te genieten. Zo vraag ik me ook af hoe fans van Bayern München, PSG en Juventus uit de 89e landstitel op rij nog voldoening kunnen halen.quote:
Maar jij was toch jaren Barca fan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word niet wild van de 899e editie van een Van Gerwen-show. Als iets een gewoonte wordt, zou het me moeilijk lijken om er keer op keer van te genieten. Zo vraag ik me ook af hoe fans van Bayern München, PSG en Juventus uit de 89e landstitel op rij nog voldoening kunnen halen.
Picsquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
Sow daar werd een meid getackled door security! Zagen jullie dat?
Een mens ontwikkelt ideeën door de jaren heen. Shocking.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een mens ontwikkelt ideeën door de jaren heen. Shocking.
Tot nu toe de Hendo show hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word niet wild van de 899e editie van een Van Gerwen-show. Als iets een gewoonte wordt, zou het me moeilijk lijken om er keer op keer van te genieten. Zo vraag ik me ook af hoe fans van Bayern München, PSG en Juventus uit de 89e landstitel op rij nog voldoening kunnen halen.
Ik laat me niet van de wijs brengen.quote:
quote:
Kijk maar uit, anders krijg je net als Yats Fokkers bij de deur.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik laat me niet van de wijs brengen.[..]
MvG wijkt vaak uit naar T19 bij derde pijlquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gerwen nog flink gezakt, bizar maar 1 180?
Ja zijn T19s zijn genot.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
MvG wijkt vaak uit naar T19 bij derde pijl
ynze_de_jong_ Wat een niveau van dit account weerquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Valt mee(
)
https://www.instagram.com/p/BuuAlc5FkCE/
Ja, welbeschouwd is die laatste pot een beetje de aftiteling van de avond, op voorhand..quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:48 schreef El-Stinho het volgende:
terwijl Price v Van Gerwen ook al flink wordt opgehyped.
Ben benieuwd naar hoe ze hem gaan onthalen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Raya zal wel moeite hebben met alle aandacht van afgelopen week
Hopelijk stuurt Tonzon nog ff een tweetjequote:Op donderdag 14 maart 2019 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar hoe ze hem gaan onthalen.
Bordjes met leuke teksten zoals;quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar hoe ze hem gaan onthalen.
Of Vlammetjes. Lekker VLAMMEN met Rayaquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk stuurt Tonzon nog ff een tweetje
Triple zo jong als toegestaanquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
Raya gaat 180 op de verkeerde baan. Triple zo hard als toegestaan
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:37 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/darts/r(...)t-kampioen~ad691c48/
Een analyse van het verval van Raya en dan niet eens de overstap van Unicorn naar Target benoemen.
[ afbeelding ]
@55.05:quote:
Roosmalengodquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:55.05:
https://www.nporadio1.nl/(...)nd-bij-sc-heerenveen
MarcelGod en Sjak op de radio over Knarreboer. Met dank aan @:PowerLoungen
Barney heeft al 5 jaar Darteritus. Genot.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:55.05:
https://www.nporadio1.nl/(...)nd-bij-sc-heerenveen
MarcelGod en Sjak op de radio over Knarreboer. Met dank aan @:PowerLoungen
Barney heeft al 5 jaar Darteritus. Genot.
En Glen Durrant neemt laatste plek inquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
The Asp staat volgend jaar gewoon op de plek van Barney daar
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En Glen Durrant neemt laatste plek in
Volgens mij neemt Anderson die gewoon.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En Glen Durrant neemt laatste plek in
Hij gooit ook een beetje belabberdquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aspinall krijgt een lesje in afmaken
82 om 87 gemiddeld. Het is allemaal niet zo bestquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij gooit ook een beetje belabberd
Je vergeet Hendo natuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij neemt Anderson die gewoon.
Momenteel staan er drie spelers onder druk: Wright, Gurney en Suljovic.
Daar tegenover zijn op het moment alleen vdBergh, Hopp en Durrant logische kanshebbers op die plekken. Tenzij een speler als Whitlock, Lewis of Chisnall een sterk jaar heeft ofzo
Het wordt op papier inderdaad een interessant jaar voor subtop. Het wordt dringen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij neemt Anderson die gewoon.
Momenteel staan er drie spelers onder druk: Wright, Gurney en Suljovic.
Daar tegenover zijn op het moment alleen vdBergh, Hopp en Durrant logische kanshebbers op die plekken. Tenzij een speler als Whitlock, Lewis of Chisnall een sterk jaar heeft ofzo
Valt me tegen ja, iets met Premjer league en drukquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij gooit ook een beetje belabberd
Koekoek!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |