en misschien waren ze allemaal beter in bed. Dat is waar jij zo bang voor bent toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:46 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Als jullie samen naar een voetbalwedstrijd kijken zal hij (moeten) denken: ''Op dat veld lopen minder pikken rond dan mijn vriendin heeft gehad.''
mannen kunnen zich gaan afvragen of je t seks hebben met andere mannen niet gaat missen. Je was op hun voorgangers immers ook op gegeven moment uitgekeken geraakt. Als vrouw kun je dit tuurlijk ook over mannen denken die met veel vrouwen het bed hebben gedeeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:31 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ik geniet gewoon nu van het scharrelen maar ergens steekt het mij dat hier zo kut over wordt gedaan door de maatschappij. Alsof er allemaal achterliggende shit achter zit. Ik wil gewoon aandacht van leuke mannen, seks, gezelligheid, zonder verdere verwachtingen. Waarom zou je dan op een vrouw afknappen, puur omdat ze van seks hield?
nou je geeft wel aan dat je overweegt er tegen te gaan liegen. Dat vind ik respectloosquote:
Er zijn genoeg mensen die het niets uit maakt hoeveel bedpartners zij zelf, of hun huidige partner in het verleden gehad hebben. Die mensen voelen zich daar door niet beschaamd, angstig of jaloers want ze gunnen hun partner een fijn seksueel verleden. Dan is er geen sprake van 'je ergens bij neer moeten leggen' of iets accepteren.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 04:17 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Mwa 'voorbij dat getal moeten kijken en zich erbij neer moeten leggen' meer. De algehele acceptatie dat ts niet de eerste laatste of enige is hierin. En dan met veel mental gymnastics jezelf eroverheen zetten met drogredenen en een flinke schep acceptatie. Mannen zijn over het algemeen nr. 1 in zichzelf voor de gek houden wanneer ze diep binnen weten dat ze ergens niets tegen kunnen doen. Dat maakt het leven makkelijker.
ja ik werkte in de kroeg en was als ik niet werkte ook daar te vinden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lol hoe krijg je dat voor elkaar. Elke week stappen of wat?
Ik vind dit wel een belangrijke post. Eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:06 schreef Allures het volgende:
[..]
nou je geeft wel aan dat je overweegt er tegen te gaan liegen. Dat vind ik respectloos
Ook naar jezelf want dan sta je dus niet voor je keuzes en wie je bent
Daarnaast zou je niet moeten hoeven liegen naar een partner want die kiest voor jou om wie je bent en je vrije seksuele moraal hoort daar bij
Ik heb echt geen moeite met je keuzes maar wel met hoe lafjes je er mee om gaat eigenlijk
Heb gewoon wat ballen
En mensen die liegen tegen partners een optie vinden vind ik al helemaal slappe hap
gezien je andere topics zou ik hier wel even heel kritisch naar kijken. Je lijkt hier heel veel behoefte aan te hebben en het niet uit jezelf te kunnen halen. Ook veel behoefte te hebben aan bevestigingquote:
Goeie.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 05:11 schreef dop het volgende:
[..]
als iemand oordeelt, over wie gaat het oordeel dan werkelijk?
Zijn mannen (of vrouwen) die oordelen misschien soms ook gewoon bang.
Men roept, jij bent niet okay omdat je met teveel verschillende mannen slaapt.
Maar er gebeurt: ik word onzeker van een vrouw die veel bedpartners heeft gehad.
Zij maakt me onzeker, dat vind ik lastig. Hoe moet ik daar mee omgaan?
Als ik dat toegeef ben ik niet mannelijk. Dat is niet okay. Hoe kan ik dat omdraaien, heeee wacht zij is een slet, zij is niet okay.
Nu ligt het aan haar en hoef ik niet meer onzeker te zijn. (Voorbeeld wat er precies gebeurd bij de ander kan heel verschillend zijn)
Een oordeel is heel vaak het gevolg van een angst. Het raakt vaak aan het eigen verleden. Het is vaak een snelle oplossing om niet naar zichzelf te hoeven kijken.
De maatschappij dat ben jijquote:Op vrijdag 1 maart 2019 03:16 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ik zit er mee want ik wil niet dat ik in de ogen van de maatschappij word gezien als makkelijk sletje.
je wil toch iemand die het zelfde in het leven staat in bepaalde belangrijke zaken? Voor sommige mensen is dat bijvoorbeeld seks. Als iemand het belangrijk vind dat je seks alleen in een vaste relatie hebt dan is dit wel een relevant gesprekquote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Dat bespreek ik allemaal niet met partner, de met wie, wanneer en waarom ik met iemand naar bed ben gegaan is helemaal niet interessant, hoe ik met de partner omga is van belang. En of ik nu nog maar met 1 of met 100 naar bed ben geweest daar heeft de huidige partner niets mee te maken.
joh TS heeft helemaal geen intrinsieke vrije seksuele moraal maar is aan het ageren tegen een strenge opvoeding en maakt een verlate pubertijd doorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:17 schreef happylife070 het volgende:
[..]
De maatschappij dat ben jijAls jij de "maatschappij" niet vertelt dat je een sletje bent dan weet de maatschappij dat ook niet en kan je dus ook niet veroordelen.
Dus ga rustig door met sletten maar houdt je mond gewoon er over tegen anderen.
Eerlijk gezegd denk ik dat je angst om een sletje te zijn niet de oorzaak is van je "probleem" maar meer een gevolg van iets anders.
Zou het niet kunnen zijn dat je ergens diep van binnen eigenlijk gewoon bang bent om je aan een iemand vast te verbinden en daarom de makkelijke weg kiest en als een sletje door het leven gaat en mannen na 1 of 2 keer weer dumpt?
En nu na een man of 30 ga je zelf denken dat mannen je toch wel niet zullen willen omdat je een sletje bent
en daarnaast oo mijn 15e "begonnen" met mijn vriendje.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lol hoe krijg je dat voor elkaar. Elke week stappen of wat?
Het is teveel als je er zelf een probleem mee hebt. Voor mij maakt het echt niets uit. Ervaring vind ik een pre.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:08 schreef Stephanie24 het volgende:
Vanaf wanneer vind jij dat een vrouw teveel bedpartners heeft gehad?
Ik ben 25 en heb het denk ik met ongeveer 30 mannen gedaan. Wel de afgelopen tijd flink wat mannen weggewerkt, daar had ik even behoefte aan.
Zou je dit bij een potentiele vriendin erg vinden? Is 30 mannen voor een 25 jarige vrouw veel, gemiddeld of weinig?
Onzekere mannen. Niet teveel acht op slaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:32 schreef Stephanie24 het volgende:
Ik las in een ander topic dat mannen het best wel een issue konden vinden als vrouwen veel mannen hebben gehad, en daar schrok ik een beetje van. Alsof dat iets zegt over mij als persoon, of over hoe ik in een relatie zou functioneren. Ik snap gewoon niet wat het probleem is, zeg maar.
Mind bends the spoon. Or does the spoon bend your mind.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is teveel als je er zelf een probleem mee hebt. Voor mij maakt het echt niets uit. Ervaring vind ik een pre.
Sta je al heel lang droog ofzo? Mijn hemel!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:13 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Heeft elke man een IQ-punt van je gestolen tijdens de seks?
Geloof mij nou maar dat het merendeel van de mannen veel minder onzeker is als jij je hier toont.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:15 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Het is niet zo relevant of ik (de boodschappenman) bekrompen ben maar dat het meerendeel van de mannen dat is. Dát is namelijk waar vrouwen als zij en TS mee zullen moeten leven.
30 is helemaal niet zoveel.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:40 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ik vind mijn keuzes oké maar dat ik veel mannen heb gehad, (is 30 nou echt zoveel?) dat wil niet zeggen dat ik een makkelijk typje ben die je zo in bed kan lullen.
Er is serieus iets mis met je bovenkamer als je dat denkt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:46 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Als jullie samen naar een voetbalwedstrijd kijken zal hij (moeten) denken: ''Op dat veld lopen minder pikken rond dan mijn vriendin heeft gehad.''
Aldus de incel.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 02:19 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Lang antwoord kort. Vrijwel elke man gaat er een probleem mee hebben.
Er is geen normaal en ik ben de tel kwijt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 02:43 schreef Stephanie24 het volgende:
Wat vinden jullie dan een 'normaal' aantal? En hoeveel bedpartners hebben jullie?
Daar is het al te laat voor. Het is trouwens makkelijker om je eigen gevoel hierover te veranderen dan die van de gehele maatschappij. Nogmaals ga straks voor iemand die dezelfde moraal heeft als jou.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 03:16 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ik zit er mee want ik wil niet dat ik in de ogen van de maatschappij word gezien als makkelijk sletje.
Waarom zit je zo stellig mee te lullen over iets wat voor jouw onbereikbaar is? Ruim eerst je eigen shit op voordat je commentaar gaat hebben over andermans ‘shit’.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:53 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Mind bends the spoon. Or does the spoon bend your mind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |