Oh ik had een ander voorbeeld in gedachten. Begint met een R en eindigt op aatgever.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beetje zoals de collumns van Angela de Jong, echt interessant en leuk is het niet, maar toch lees je het.
Je moet iets om volgers te krijgen. Dan maar heel veel opties roepen zodat misschien de juiste er tussen zit zodat je daarna ZIE JE WEL kunt roepen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:51 schreef Em31 het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze zó graag het nummer bekend willen maken. En dan vooral zo obsessief, elke dag weer wat anders.
Dit is wel treffend jaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beetje zoals de collumns van Angela de Jong, echt interessant en leuk is het niet, maar toch lees je het.
Met hoeveel inzendingen doet Duncan dit jaar wel niet mee volgens die Jesper, Wolftoaster of hoe die ook mag hetenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:57 schreef Momo... het volgende:
https://genius.com/Duncan-laurence-junkie-for-your-love-lyrics
Transcribed by
Jesperrr
55,668
Annotated by
Jesperrr
55,668
Jesperrr followed
Duncan Laurence – Junkie For Your Love
a day ago
Jesperrr created
Hallo Jesperrrrrrrr
![]()
![]()
![]()
Heeft die gast überhaupt een leven?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:57 schreef Momo... het volgende:
Transcribed by
Jesperrr
55,668
Annotated by
Jesperrr
55,668
Jesperrr followed
a day ago
Jesperrr created
Hallo Jesperrrrrrrr
![]()
![]()
![]()
Haha, triestquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:57 schreef Momo... het volgende:
Transcribed by
Jesperrr
55,668
Annotated by
Jesperrr
55,668
Jesperrr followed
a day ago
Jesperrr created
Hallo Jesperrrrrrrr
![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:57 schreef Momo... het volgende:
Transcribed by
Jesperrr
55,668
Annotated by
Jesperrr
55,668
Jesperrr followed
a day ago
Jesperrr created
Hallo Jesperrrrrrrr
![]()
![]()
![]()
Ik ga weer jankenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh. mijn god. Zo veel liefde voor Denedderlens, zo veel kippenvel.
Graag gedaan hèquote:
Iets, ik snap de hype over Cyprus niet,. Staat net achter Nederland, lijkt nog te stijgen. Noorwegen staat 6e.quote:
Er zijn te veel rustige liedjes en dat genre wordt van NL ook verwacht.quote:
En vooral dat Frankrijk daar zo hoog blijft staanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:20 schreef ato het volgende:
[..]
Iets, ik snap de hype over Cyprus niet,. Staat net achter Nederland, lijkt nog te stijgen. Noorwegen staat 6e.
Oh ja ik zie hetquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
En vooral dat Frankrijk daar zo hoog blijft staan
Ik zie bij Cyprus 5 groene stips, die gaat Nederland wel voorbij met de matige kopie van Fuego.quote:
Ik snap het ook niet van Cyprus. Niet mis mee, maar men doet of het een nieuwe Fuego is en dat hoor ik toch echt niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:20 schreef ato het volgende:
[..]
Iets, ik snap de hype over Cyprus niet,. Staat net achter Nederland, lijkt nog te stijgen. Noorwegen staat 6e.
Snap ik ook niets van. Ik zie dat nummer hooguit met moeite de top 15 halen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
En vooral dat Frankrijk daar zo hoog blijft staan
Als dit waar isquote:
Ach welnee, die Duncan heeft liedjes geschreven met zo'n beetje iedereen op de Rockacademie, lijkt het. En die Koning Clickbait vindt daar dan een filmpje bij.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Als dit waar isik word hier niet bepaald enthousiast van. Heb ff van filmpjes gecheckt van die Rivera.
Lijkt me meer dat ie wil meeliften op alle aandacht, net als Eva Simons een paar weken terug.
Toen ik de eerste keer keek, was Cyprus NL voorbij, maar later stonden wij weer op 4.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:41 schreef ato het volgende:
[..]
Ik zie bij Cyprus 5 groene stips, die gaat Nederland wel voorbij met de matige kopie van Fuego.
Met een prachtig Nederlandstalig nummer.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ach welnee, die Duncan heeft liedjes geschreven met zo'n beetje iedereen op de Rockacademie, lijkt het. En die Koning Clickbait vindt daar dan een filmpje bij.
Hij gaat echt niet met een dancenummer.
Veel fans in Frankrijk zelf.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:10 schreef drxanax het volgende:
die van frankrijk valt op door uiterlijk, net als Conchita. misschien daarom zo hoog in polls?
Nee, ik denk een zelfgeschreven lied waarmee hij zich zelf direct op de kaart kan zetten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij gaat echt niet met een dancenummer.
quote:“Duncan is een zeer gedreven zanger, songwriter en een sterke conceptuele denker.
Hij kwam binnen bij Rockacademie als een getalenteerd zanger met een sterke performance. Hij kende geen angst of reserves: performen deed hij vanaf het begin met volle overgave.
Tijdens zijn studie heeft Duncan zich ontwikkeld als zanger, songwriter en artiest. Hij begon met het schrijven van liedjes voor zichzelf en voor en met medestudenten. Als snel vielen zijn schrijverskwaliteiten op buiten de veilige muren van de school en ging hij een samenwerking aan met Sony/ATV. Uit die samenwerking haalt hij alles wat mogelijk is: hij schrijft toplines en songs in zowel de pop- als de dancescene en reist daarvoor het hele land door.
Naast het schrijven voor anderen nam hij de tijd om achter de schermen te werken aan zijn soloproject. Hij nam daarin geen overhaaste keuzes maar dacht eerst een sterk concept uit en vond daar de juiste mensen bij om mee samen te werken. Duncan is zowel een leider als een teamspeler; hij weet precies wat hij wilt, maar beseft ook dat hij het niet allemaal alleen kan en hoeft te doen. Nu is hij bijna klaar om zijn eerste EP uit te brengen: een debuut met vijf zeer sterke popsongs met internationale potentie.
Duncan is niet bang om zichzelf te profileren. Hij wil graag gezien en gehoord worden, en zijn kracht is dat hij dat met zijn zelfgecreëerde materiaal waar kan maken. Duncan is zeer ondernemend, reislustig, extravert en gevoelig. Zijn muziek is modern elektronisch met een melancholische onderlaag.
Duncan heeft de potentie om uit te groeien tot een groot maker, zanger, performer en creatief ondernemer. De kansen die hij krijgt grijpt hij met beide handen aan en hij weet zich steeds weer te ontwikkelen. Een belofte voor de toekomstige popwereld.” https://fontys.nl/Over-Fo(...)urence-12-points.htm
Die niet mogen stemmen.quote:
ESF rollercoaster is open for the seasonquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:36 schreef ato het volgende:
Klinkt veelbelovend. De ene dag denk ik, ja dat gaat goed komen, andere dag nee komt niet goed, ja het gaat goed komen etc.
Elke dag weer een verrassing van onze Jesperquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:31 schreef Em31 het volgende:
Ja en de beschrijving van Ilse past ook totaal niet bij een dancenummer![]()
Maar goed, morgen zal hij vast weer een nieuw nummer gevonden hebben
Ja, het wordt wel echt steeds spannender, vooral omdat er dus blijkbaar al veel ballads bekend zijn (heb zelf nog niets beluisterd). Maar heb er als nog vertrouwen inquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:36 schreef ato het volgende:
Klinkt veelbelovend. De ene dag denk ik, ja dat gaat goed komen, andere dag nee komt niet goed, ja het gaat goed komen etc.
Hee ik heb hier niets mee te makenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:02 schreef libranl het volgende:
[..]
Met hoeveel inzendingen doet Duncan dit jaar wel niet mee volgens die Jesper, Wolftoaster of hoe die ook mag heten
Ik zou het ook heel raar vinden als Duncan met een dancenummer komt. Past totaal niet bij de omschrijvingen van het lied zoals eerder beschreven door bijvoorbeeld Cornald Maas.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Als dit waar isik word hier niet bepaald enthousiast van. Heb ff van filmpjes gecheckt van die Rivera.
Lijkt me meer dat ie wil meeliften op alle aandacht, net als Eva Simons een paar weken terug.
Je helpt talenten niet door onwaarheden over ze te verspreiden en heel amateuristisch wat knip en plakwerk te doen met wat live fragmentjes met slecht geluid onder een andere titel de wereld in te helpen. Dus nee, ik geloof niet dat dit 'een bedrijf' is dat talenten helpt. Van de wal in de sloot ja.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:14 schreef Toasterwolf het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren ik ben het niet, zover ik weet is het een soort bedrijf dat aanstormende talenten helpt ofzoiets aan hun site te zien.
Kan best zijn dat dit gewoon iemand is om te trollen, maar ik wilde alleen zeggen dat ik het zelf niet ben. Ik ging er vanuit dat het echt was aan de semi-profesionele site te zien.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:44 schreef Greys het volgende:
Ik had kennelijk een paar posts gemist in het vorige topic.
[..]
Je helpt talenten niet door onwaarheden over ze te verspreiden en heel amateuristisch wat knip en plakwerk te doen met wat live fragmentjes met slecht geluid onder een andere titel de wereld in te helpen. Dus nee, ik geloof niet dat dit 'een bedrijf' is dat talenten helpt. Van de wal in de sloot ja.
Ik ga er eens even induiken.
Nee. Hyperquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |