Die was dat jaar een van de vakluryleden. Maar zelfs dat verpestte Daniel voor hem:quote:
Dus door Daniel was Cornald toen én geen commentator én geen jurylid.quote:In de eerste halve finale werden door commentator Daniël Dekker al twee namen uit de jury van Nederland verklapt. Hiermee heeft hij de regels van de EBU (organisator van het Eurovisiesongfestival) overtreden en moest de TROS op zoek naar vervangers voor Cornald Maas en Eric van Tijn.
Cornald was in 2010 ontslagen als ESF commentator omdat hij het volgende had getweet: 'grappige exportproducten heeft Nederland: Sieneke, Joran van der Sloot en de PVV'. Daniël Dekker heeft toen zijn plaats in genomen.quote:
Ik vermoed ook dat ze sowieso al Cornald eruit hadden willen bonjouren en daar die Tweet voor hebben aangegrepen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:16 schreef Greys het volgende:
Toen TROS de uitzendingen overnam hadden ze Cornald al laten weten dat hij 'te veel een AVRO gezicht had'. Lees ik net ook.
Wees blij met nog een beetje AVRO zou ik zeggen, anders wordt het helemaal één groot Muziekfeest op het Plein.
Oh ja, dat was het.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was dat jaar een van de vakluryleden. Maar zelfs dat verpestte Daniel voor hem:
[..]
Dus door Daniel was Cornald toen én geen commentator én geen jurylid.
Ik zit hier een doos tissues leeg te janken. Schaamquote:
Ik zou het voor Duncan en iedereen eromheen en de AvroTros ook veel leuker vinden als ze een nummer kunnen presenteren dat nog niemand gehoord heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:01 schreef Toasterwolf het volgende:
Ik denk dat het closer to the heart wordt en dat we het nummer nog niet hebben gehoord.
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:33 schreef Momo... het volgende:
Als dit zo is, vind ik Junky for your love wel een beetje een stomme titel.
Heb je die Nederlanders weer met hun drugs
Oh is dat die Jesper gewoon ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:39 schreef Greys het volgende:
Het bijbehorende youtube filmpje is weer van die voices lui. Die eerder ook al van alles verzonnen en allerlei liedjes van Duncan hadden geupload met als titel 'Eurovision 2019'.
En die Facebook account is volgens mij weer die fake Songfestival account die de vorige keer met het BREAKING NIEUWS over Carlotta kwam.
Zou het dus maar met heel wat korrels zout nemen voorlopig..
My god ze zijn niet te stoppenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:39 schreef Greys het volgende:
Het bijbehorende youtube filmpje is weer van die voices lui. Die eerder ook al van alles verzonnen en allerlei liedjes van Duncan hadden geupload met als titel 'Eurovision 2019'.
En die Facebook account is volgens mij weer die fake Songfestival account die de vorige keer met het BREAKING NIEUWS over Carlotta kwam.
Zou het dus maar met heel wat korrels zout nemen voorlopig..
Beetje zoals de collumns van Angela de Jong, echt interessant en leuk is het niet, maar toch lees je het.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:47 schreef Greys het volgende:
Ach ja het werkt kennelijk, want het wordt ook hier elke keer weer genoemd wat ze zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |