abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185345446
Dat begrijp ik ook niet. Welke steden?
pi_185345648
Hij/zij bedoelt wss countries haha.
Greys, grote vlaggen mogen ook maar die moeten gekocht worden bij de ingang van de expo. (Wss ook weer hoge prijzen voor die vlaggen...)
  zondag 3 maart 2019 @ 19:56:26 #78
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185369039
Kaartverkoop Songfestival stilgelegd wegens gesjoemel
Updated 35 min geleden
1 uur geleden in ENTERTAINMENT

De kaartverkoop voor het Eurovisie Songfestival is tot nader order stilgelegd. De reden hiervan is dat de nationale televisieomroep Kan heeft geconstateerd dat er onregelmatigheden en fouten plaatsvinden in het verkoopproces. Dat melden Israëlische media.

Kan, die het Eurovisie Songfestival in mei uitzendt, zegt vermoedens te hebben dat de beste plekken voor de show in Tel Aviv zijn verkocht aan prominenten in de sport en de media, in plaats van aan het ’gewone publiek’. De omroep constateerde ’een poging van verschillende partijen om zich met het verkoopproces te bemoeien’ en gaf daarom opdracht aan ticketbureau Leaan om de kaartverkoop te stoppen.

Het nieuws kwam kort nadat minister van Binnenlandse Veiligheid, Gilad Erdan, liet weten dat hij de politie heeft opgedragen actie te ondernemen naar aanleiding van klachten over de kaartverkoop. Er zouden klachten zijn binnengekomen over mensen die tickets doorverkopen tegen bedragen die vele malen keer hoger liggen dan de oorspronkelijke prijzen.
Hulpmiddel voor criminelen

„Winst maken over de rug van het publiek, door tickets tegen woekerprijzen te verkopen is een lelijk en illegaal fenomeen. Het kan niet zo zijn dat een historische en vreugdevolle gebeurtenis – waar mensen van over de hele wereld worden geacht aan deel te nemen – een hulpmiddel wordt voor criminelen om het gezicht van de staat Israël te bevlekken”, aldus Erdan.

Tickets voor de finale waren binnen enkele minuten uitverkocht, zo liet Kan weten. De omroep voegde eraan toe dat er nog een kaartverkoopronde zal komen. De finale van het Eurovisie Songfestival vindt plaats op 18 mei in het Expo Center in Tel Aviv.
pi_185370646
Goedzo!
pi_185396110

Mentalist Lior Suchard zal van de partij zijn tijdens de grote finale in Tel Aviv! Als mentalist zijnde zal hij een “brilliante truc” uitvoeren tijdens de show. Hij had zich eerst kandidaat gesteld om te presenteren, maar KAN ging liever voor 4 andere presentatoren.

Bron: https://oikotimes.com/eur(...)efaeli-and-erez-tal/
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 maart 2019 @ 00:06:20 #81
163650 Greys
pi_185396376
Blergh. En ja dat zou ik in elk land blergh vinden. Maar ik heb ene hekel aan goochelaars en mentalists dus ik ontwijk die shows altijd. Ik wil geen Madonna, ik wil geen trucs, ik wil ESF muziek _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185396453
Madonna zie ik wel zitten. Die mentalist daarentegen... Zo’n acts vind ik wel cool en passend bij shows zoals America’s got talent. Maar of het echt bij de ESF past betwijfel ik :/
  Moderator dinsdag 5 maart 2019 @ 00:15:35 #83
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185396539
De mentalist lijkt me alleen leuk als ie het voor elkaar krijgt om Jon Ola Sand de vogeltjesdans te laten doen. oO<
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_185396713
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 00:15 schreef ijs_beer het volgende:
De mentalist lijkt me alleen leuk als ie het voor elkaar krijgt om Jon Ola Sand de vogeltjesdans te laten doen. oO<
Hij heeft Jon zijn gedachten kunnen lezen (kijk artikel), goed genoeg? :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 maart 2019 @ 10:05:07 #85
163650 Greys
pi_185400055
Volgens Wiwi en andere bronnen:

quote:
KAN decided to check these complaints and, according to Israeli media, has found what they define as “irregularities”. This includes the distribution of about 300 tickets to senior officials in the Israeli sports industry and to family members of the hosts — Erez Tal, Bar Refaeeli and Assi Azar.Curiously, it was also reported that Netta Barzilai’s family weren’t able to get any tickets. They might miss their daughter’s performance — and her passing on the trophy to the Eurovision 2019 winner.

Due to its findings, KAN instructed Leean to put the sale on hold and it is now conducting an investigation into these irregularities. This includes the questioning of Leean’s CEO who has said that Leean acted exactly as instructed and that they received specific orders to allocate tickets to these people.That’s not all — in addition to the alleged irregularities on behalf of Leean, KAN also claims that many tickets are now being illegally resold as their original buyers are trying to turn a profit. The Israeli minister of interior affairs, Mr Gilad Erdan, has instructed police to investigate this matter and to file charges.
Dat is wel heel toevallig ja dat de familieleden van de hosts en allerhande bobo's wél kaarten kondne krijgen. Benieuwd wie die opdracht gegeven heeft dan, als KAN zegt van niks te weten en Leaan zegt dat het opdracht was.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185484564
Assi Azar in een interview met Metro:
quote:
‘I can tell you a few things. This show is going to be insane in terms of how the arena is going to look. It’s actually unbelievable what they’ve done. The way we’re going to present each country will blow your mind. I know from previous shows that everyone puts their focus on the final – but we decided this year that we’d give a lot of attention to the semi-finals. The way that the first semi-final will blow people’s minds, it might make people shed a tear, it’s very special.’
Bron: https://metro.co.uk/2019/(...)8871460/?ito=cbshare

Pff ben zo benieuwd *O*
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 maart 2019 @ 20:59:51 #87
163650 Greys
pi_185484581
Klinkt goed!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185484958
Klinkt als een podium gemaakt voor Arcade
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_185485281
Klinkt top *O*

Kijk alweer uit naar het volgen van die ene blog met fotoverslagen van de opbouw :P
pi_185489177
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 21:31 schreef Em31 het volgende:

Kijk alweer uit naar het volgen van die ene blog met fotoverslagen van de opbouw :P
24 maart beginnen ze met de bouw van de arena :D
pi_185531428
Eurovision’19: Christer Björkman Confirmed as Contest Producer

https://eurovoix.com/2019(...)as-contest-producer/
  † In Memoriam † zondag 10 maart 2019 @ 23:08:07 #92
368283 ato
pi_185531497
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 23:05 schreef grazz het volgende:

Kan hij al ons als concurrent uitschakelen door de regieplan te verpesten en als wij toch doorgaan naar de finale plek 2 te geven :P
Life can be a bitch, so like it..
pi_185531532
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 23:05 schreef grazz het volgende:

Het blijft toch altijd een beetje raar dat deze man de running order maakt
pi_185531620
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 23:08 schreef ato het volgende:
[..]

Kan hij al ons als concurrent uitschakelen door de regieplan te verpesten en als wij toch doorgaan naar de finale plek 2 te geven :P
Ik gok mindere positie voor Zweden in de halve finale (want gaat toch wel door) en dan beste positie in de finale (want al slecht in de semi)
pi_185531686
Het is wel iemand die, als je kijkt naar Melfest, de grote favorieten op de beste startplekken zet. Dus ik verwacht voor ons wel een goede startplek. Maar je kunt er ook vanuit gaan dat John natuurlijk de beste startplek van allemaal krijgt :P het voelt niet eerlijk natuurlijk, maar het is wel één van de favorieten (terecht).
pi_185531701
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 23:13 schreef Em31 het volgende:
[..]

Ik gok mindere positie voor Zweden in de halve finale (want gaat toch wel door) en dan beste positie in de finale (want al slecht in de semi)
Dat gaat zeker gebeuren :D
pi_185531746
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 23:13 schreef Em31 het volgende:
[..]

Dat klinkt wel erg aannemelijk ja!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter zondag 10 maart 2019 @ 23:20:05 #98
87554 Cee
Welluk?
pi_185531755
Zit me nu al daarover op te winden, hou op met me. _O-
pi_185531756
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 23:09 schreef Em31 het volgende:
[..]

Het blijft toch altijd een beetje raar dat deze man de running order maakt
Vind ik ook. En dat niet alleen; hij beslist vaak ook mee bij nationale finales van andere landen. Die man heeft echt veel teveel macht.
pi_185531776
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 23:20 schreef Cee het volgende:
Zit me nu al daarover op te winden, hou op met me. _O-
We moeten nog twee maanden ;) Adem in, adem uit. Denk aan iets leuks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')