Ik schrok. Dacht shitzooi en toen, dan maar doen he. Ging verassend snel ja maar zonder plaatje.quote:
race je even snel naar je pc, zeg dat iedereen effe de snater moet houden met het blablabla, en dan als je plaatje gepost heb race je weer terugquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
Ja zeg godver. Plaatje gaat hem niet worden op mijn phone hoor, jullie zullen het ermee moeten doen.
Ja, ik hou er ook wel van. In mijn ouderlijk huis hingen dan ook de nodige reproducties van zijn werk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
ha, nu je het zegt. Modelteken-tekening. In Saguine (kleur) krijt.
Zijn werk vind ik erg mooi. Ik heb soft pastelkrijt gehaald en ben van plan tussen het schilderen door, pasteltekeningen te maken ( in die losse stijl/een losse stijl). Vooral om alle ideeën uit te werken en dan te kijken of het schilderwaardig is.
En: tekenen is toch wel eigenlijk mijn grote liefde.
Ja dahag. Is sacha niet in de buurt, ken die het ff doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
race je even snel naar je pc, zeg dat iedereen effe de snater moet houden met het blablabla, en dan als je plaatje gepost heb race je weer terug
Er staat toch al een plaatje?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
race je even snel naar je pc, zeg dat iedereen effe de snater moet houden met het blablabla, en dan als je plaatje gepost heb race je weer terug
Ach dat plaatje gaat prima nog een topic meequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dahag. Is sacha niet in de buurt, ken die het ff doen.
Alsof je je hele huis meeverhuisd hebt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:18 schreef Soury het volgende:
Gekke is dat de woonkamer eigenlijk de zelfde afmeting en indeling heeft. En alles staat zoals de vorige woning.
Ik zal dat eens uitzoeken binnenkort.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Je moet hem op gebruik als desktop op mobiel zetten of zoiets
Ja toch.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach dat plaatje gaat prima nog een topic mee
ja maar just in casequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er staat toch al een plaatje?
Sorry, ik heb echt geen idee hoe het komt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
Fokking vaag, zal wel aan mij liggen. Afijn nieuw onderwerp of zo.
Ik heb ook geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
Fokking vaag, zal wel aan mij liggen. Afijn nieuw onderwerp of zo.
Ik herinner mij, dat je dat eens verteldequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik hou er ook wel van. In mijn ouderlijk huis hingen dan ook de nodige reproducties van zijn werk.
twitter:xeni twitterde op donderdag 28-02-2019 om 19:13:40NEWS: Former coal lobbyist Andrew Wheeler is new @EPA administrator. The GOP-led U.S. Senate today confirmed ex-coal lobbyist Andrew Wheeler to run Environmental Protection Agency, in a vote mostly along party lines.https://t.co/O7bjk94odp https://t.co/IKNosbxD7M reageer retweet
Maakt verder ook niet uit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ik heb echt geen idee hoe het komt.
Doe je wel eens op je mobiel fokken?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar je het over hebt.
Edit:quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe je wel eens op je mobiel fokken?
Heb je de meeste rotklussen al achter de rug?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:18 schreef Soury het volgende:
Gekke is dat de woonkamer eigenlijk de zelfde afmeting en indeling heeft. En alles staat zoals de vorige woning.
Nee, laatst eens geprobeerd toen m'n internet het niet deed maar ik vond dat veel te onhandig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe je wel eens op je mobiel fokken?
Ja, als dat niet is snapt ie het niet nee.quote:
Heb je al apneunieuws?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je de meeste rotklussen al achter de rug?
Dan snap je het niet nee en zal ik het niet nog een keer uitleggenquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, laatst eens geprobeerd toen m'n internet het niet deed maar ik vond dat veel te onhandig.
Je moet ook gewoon je laptop blijven gebruiken en tetheren via je mobiel als hotspotquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, laatst eens geprobeerd toen m'n internet het niet deed maar ik vond dat veel te onhandig.
Kan dat ook voor je telefoon. Ik zal het van de week eens uitzoeken in mijn instellingen, achter mijn pc, niet op mijn telefoon.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
aanta posts per pagina instelling
Ja, heb ik toen ook gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon je laptop blijven gebruiken en tetheren via je mobiel als hotspot
Ja hetzelfde aantal posts geldt voor je mobiel,quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan dat ook voor je telefoon. Ik zal het van de week eens uitzoeken in mijn instellingen, achter mijn pc, niet op mijn telefoon.
Ah, ik dacht laatst al: "wat zie ik daar nou toch?"quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:37 schreef Recce het volgende:
Het afstandsrecord voor het verste object dat is waargenomen in ons zonnestelsel is weer gebroken. Het vorige object kreeg de naam FarOut. Voorlopig heet het nieuwe object FarFarOut. FarOut was 120 keer zo ver van de zon als de aarde, FarFarOut 140 keer.
Het ging meer op hoe mijn hoofd dat zinnetje interpreteerdequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, als dat niet is snapt ie het niet nee.
Anderzijds praat ik af en toe ook vaag dus daar kan het ook nog aan liggen.
Welcome to Earthquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:37 schreef Recce het volgende:
Het afstandsrecord voor het verste object dat is waargenomen in ons zonnestelsel is weer gebroken. Het vorige object kreeg de naam FarOut. Voorlopig heet het nieuwe object FarFarOut. FarOut was 120 keer zo ver van de zon als de aarde, FarFarOut 140 keer.
Jij kan het zo mooi zeggen.quote:
Neem een biertje.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het ging meer op hoe mijn hoofd dat zinnetje interpreteerdeIk denk neeeeee dat ga ik niet typen.
Echt. Te hyper. Teveel chocola. Alles te. Gaatniegoenie
Heb je de negende planeet dan ook al gezien? Die is nog kwijt namelijk. Wel raar, dat ding is waarschijnlijk vijf keer zo zwaar als de aarde, dus je zou verwachten dat-ie al gevonden zou zijn, maar op die afstand tot de zon is het natuurlijk maar een heel zwak sterretje met een telescoop.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, ik dacht laatst al: "wat zie ik daar nou toch?"
Ok.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hetzelfde aantal posts geldt voor je mobiel,
Jij ook al?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:45 schreef Disana het volgende:
Ik ben aan het eind van mijn Latijn.
Ohhhhw en chocola kan dat met je doen ja.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het ging meer op hoe mijn hoofd dat zinnetje interpreteerdeIk denk neeeeee dat ga ik niet typen.
Jammer, maar goed ... het waren mooie scherpe beelden dat wel .. bedankt voor de moeitequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
spa.heeft nu ook de hele list het stopt ook bij hem
StuiterPrish!quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Familie B familiedag.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:48 schreef Prisha het volgende:
Ik zag dit net voorbijkomen....deed me direct aan @:TillyB denken![]()
[ afbeelding ]
Als t maar clean isquote:
ja hoe werkt deze kutding?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer, maar goed ... het waren mooie scherpe beelden dat wel .. bedankt voor de moeite
jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
rustig ... laat wel je laptop heel
De serie, tenminste een aflevering.quote:
Ah, die was goed. En leuk. Veel plezier.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De serie, tenminste een aflevering.
Vind ik ook, de film heb ik ook liggen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, die was goed. En leuk. Veel plezier.
Ik heb ook al bijna zin om mijn bed in te gaan.quote:
Dan komt de nachtzuster langs.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Over 50 minuutjes is het bedtijd, nog even volhouden.
Met haar slaapdrankjequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan komt de nachtzuster langs.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Over 50 minuutjes is het bedtijd, nog even volhouden.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook al bijna zin om mijn bed in te gaan.
Half 8 was ik wakker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe laat ben je uit je bed gekropen dan?
Toen was ik de deur al uit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Half 8 was ik wakker.
Het is een kleine avonddip. Te vroeg naar bed is geen goed idee.
Ik heb een wat ander ritme, ik ben meestal rond half tien pas wakker. Avonddips ken ik niet eigenlijk. Meestal ben ik 's avonds vrij wakker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:14 schreef Voxs het volgende:
Half 8 was ik wakker.
Het is een kleine avonddip. Te vroeg naar bed is geen goed idee.
Ik ga toch wel op tijd naar bed. Dat is het enige waar ik streng voor mijzelf in ben.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een wat ander ritme, ik ben meestal rond half tien pas wakker. Avonddips ken ik niet eigenlijk. Meestal ben ik 's avonds vrij wakker.
half 10??????quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een wat ander ritme, ik ben meestal rond half tien pas wakker. Avonddips ken ik niet eigenlijk. Meestal ben ik 's avonds vrij wakker.
Dat is op tijd!quote:
Ik ben een daglichtmens.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij moet dan ook midden in de nacht op.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:17 schreef Prisha het volgende:
Ik probeer wakker te blijven. Lastig wel.
Ik slaap relatief weinig en heel onregelmatig, en in etappes..quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is op tijd!
[..]
Ik ben een daglichtmens.
Vrijdags werk ik thuis tegenwoordig. Anders hou ik het niet vol. Tenminste, in de winter. In de zomer gaat het veel makkelijker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij moet dan ook midden in de nacht op.
Ik vind het gewoonweg ook wel fijn om op tijd mijn bed uit te komen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is op tijd!
[..]
Ik ben een daglichtmens.
Prima tijd!quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Die afstanden rijden is behoorlijk vermoeiend, lijkt me. In de winter moet je dan ook nog in het donker rijden. Fijn dat je een dag thuis kunt werken, al is dat natuurlijk weer lastig met afgeleid raken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vrijdags werk ik thuis tegenwoordig. Anders hou ik het niet vol. Tenminste, in de winter. In de zomer gaat het veel makkelijker.
Ja, slaap is ook een beetje problematisch voor mij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik slaap relatief weinig en heel onregelmatig, en in etappes..
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoonweg ook wel fijn om op tijd mijn bed uit te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |