Jij ook al?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:45 schreef Disana het volgende:
Ik ben aan het eind van mijn Latijn.
Ohhhhw en chocola kan dat met je doen ja.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het ging meer op hoe mijn hoofd dat zinnetje interpreteerdeIk denk neeeeee dat ga ik niet typen.
Echt. Te hyper. Teveel chocola. Alles te. Gaatniegoenie
Jammer, maar goed ... het waren mooie scherpe beelden dat wel .. bedankt voor de moeitequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
spa.heeft nu ook de hele list het stopt ook bij hem
StuiterPrish!quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het ging meer op hoe mijn hoofd dat zinnetje interpreteerdeIk denk neeeeee dat ga ik niet typen.
Echt. Te hyper. Teveel chocola. Alles te. Gaatniegoenie
Familie B familiedag.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:48 schreef Prisha het volgende:
Ik zag dit net voorbijkomen....deed me direct aan @:TillyB denken![]()
[ afbeelding ]
Als t maar clean isquote:
ja hoe werkt deze kutding?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer, maar goed ... het waren mooie scherpe beelden dat wel .. bedankt voor de moeite
jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
rustig ... laat wel je laptop heel
De serie, tenminste een aflevering.quote:
Ah, die was goed. En leuk. Veel plezier.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De serie, tenminste een aflevering.
Vind ik ook, de film heb ik ook liggen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, die was goed. En leuk. Veel plezier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |