Dat is letterlijk een open wond nu. Smerig.quote:
>zijquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Benieuwd of zij nog bij haar vrouw is
Wond. Heelt nooit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is letterlijk een open wond nu. Smerig.
Allebei in feite. Eddie Izzard heeft zichzelf wel eens een mannelijke lesbienne genoemd, weer een andere variant.quote:
indoctrinatiequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:39 schreef cobain1994 het volgende:
Wat is nu de boodschap van dit gesprek?
hetzelfde als bij smeets.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:39 schreef cobain1994 het volgende:
Wat is nu de boodschap van dit gesprek?
Zou ook raar zijn om dit niet te laten zien, toch?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Wat verassend en totaal niet lui om dit VI moment te laten zien.
Het maakt zichzelf wijs dat alleen in dat programma en de voetbalkantine zo over het gedacht wordt. De waarheid is voor hem moeilijk te accepteren. Dat buiten de DWDD bubbel iedereen hem een weirdo vindt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Nou ja, ze reageert er wel redelijk en prima op.
Ik vind het totaal lui en voorspelbaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef Heufd het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn om dit niet te laten zien, toch?
Iedereen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het maakt zichzelf wijs dat alleen in dat programma en de voetbalkantine zo over het gedacht wordt. De waarheid is voor hem moeilijk te accepteren. Dat buiten de DWDD bubbel iedereen hem een weirdo vindt.
ja dit vinden provinciaaltjes lachen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het maakt zichzelf wijs dat alleen in dat programma en de voetbalkantine zo over het gedacht wordt. De waarheid is voor hem moeilijk te accepteren. Dat buiten de DWDD bubbel iedereen hem een weirdo vindt.
quote:
terechtquote:
de vrouw die ons Alberto, Kees van de Bacon en MAN MAN MAN Robje gafquote:
Ik heb hem eens ontmoet, ik was langer dan hem. Sad.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:10 schreef superniger het volgende:
De ultieme vernedering.
Ontslagen worden door Peter van der Vorst.
maar jij bent ook een boerentrienquote:Op maandag 4 maart 2019 19:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb hem eens ontmoet, ik was langer dan hem. Sad.
Ik ben in een stad opgegroeid.quote:
dat zegt niets.quote:
Matthijs van Nieuwkerkquote:
Hij is afgevallen en niets past hem meer.quote:
Ha ha haquote:
Sylvana Simons?quote:Op maandag 4 maart 2019 19:21 schreef Bocaj het volgende:
Hoe heet die schofterige vrouwenhater ook alweer!
Die zou het kunnen!
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 4 maart 2019 19:30 schreef Bocaj het volgende:
Lezen jullie eigenlijk nog wel eens een écht boek?
Heb het idee dat er onder de jongeren weinig gelezen wordt....quote:
Dat denk ik ookquote:Op maandag 4 maart 2019 19:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb het idee dat er onder de jongeren weinig gelezen wordt....
quote:
gele hesjes = genocidequote:Op maandag 4 maart 2019 19:46 schreef Bocaj het volgende:
Eigenlijk moet we met zijn allen in een geel hesje gaan stemmen!
Jellymad.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:49 schreef Oscar. het volgende:
maar je bent al wit, dus je hebt al een voorsprong
Ze staan er beter voor dan CDA en D66 in de peilingen.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:49 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hoop dat PVDA degradeert
Er zijn veel schrijvers boos op hun ouders.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:08 schreef Pedroso het volgende:
Promo praatje van huis-Sinterklaas-gedichtenmaker Nico.
Eus niet hoor, die schrijft nooit negatief over zijn ouders volgens mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er zijn veel schrijvers boos op hun ouders.
Nico dus en ook Eus...(Özcan Akyol)
Nou over zijn vader wel hoor... Boek 'Turis'quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eus niet hoor, die schrijft nooit negatief over zijn ouders volgens mij.
Ja, dat denk ik nu ook!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:22 schreef superniger het volgende:
MJ deed niks fout.
Ze willen gewoon geld hebben.
en MJquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:24 schreef Bocaj het volgende:
Laten ze idd die vieze priesters eens aanpakken!
Mwhaaa, er was laatst een platenbaas op tv en die verkocht nog tientallen thrillers per week!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:35 schreef Martinello het volgende:
Geen goed moment om mijn Thriller-LP te verkopen.
Hij is juist ontzettend goed.quote:
Ik vond er niks grappigs aan.... en ik woon 10km van Gennep afquote:
mama appelmoes schijnt iedereen leuk te vindenquote:
Ik zit dat zo ook eens te bekijken en er komen 2 woorden in mij op!quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:19 schreef Oscar. het volgende:
JANKEN over waar je overleden broer woonde
En Craig Fergusonquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:21 schreef Klepper272 het volgende:
Wat was Letterman eigenlijk een baas.....
Tan lachtquote:
en hoeveel kijkers trek jijquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:33 schreef superniger het volgende:
Zouden de spelers een gangbang met haar hebben gedaan?
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 21:48:50Hahahahahahaa ik weet niet welke emotie ik nu heb reageer retweet
Sierdgod.quote:
Ja en DWDD is een kontkruipshow. Dat weten we nu toch ook wel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:43 schreef Bocaj het volgende:
Mag ik zeggen dat het maar voetbal is? Een balspelletje!
Mag ik dat zeggen? Ja, hè dat mag ik zeggen!
Haten!quote:
Nee psies! Leuk liedje maar geen esf knaller....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |