Ook dat. Maatje van me rijdt enkel nog Jaguars, koopt ie dan voor een paar duizend, en dan rijdt ie ze op en verkoopt ze voor onderdelen om een beetje gelijk te spelen. Enige wat echt duur is is de wegenbelasting en de benzine.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:12 schreef Samzz het volgende:
Iets zegt me dat t ook met t formaat van de auto te maken heeft. Dat die grote bakken niet meer zo populair zijn want duur in wegenbelasting en niet zuinig of zo.
bij 2de hands auto's valt inderdaad op dat kleinere auto's in verhouding duurder zijn, omdat deze gewoon meer gewild zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:12 schreef Samzz het volgende:
Iets zegt me dat t ook met t formaat van de auto te maken heeft. Dat die grote bakken niet meer zo populair zijn want duur in wegenbelasting en niet zuinig of zo.
Ook wel slimquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook dat. Maatje van me rijdt enkel nog Jaguars, koopt ie dan voor een paar duizend, en dan rijdt ie ze op en verkoopt ze voor onderdelen om een beetje gelijk te spelen. Enige wat echt duur is is de wegenbelasting en de benzine.
Een pennenbakje.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb met een auto vooral, ik wil niet het gevoel hebben dat ik in een gammel koekblikje rij
Ergens ook wel logisch, ze zijn makkelijk, je kunt overal parkeren, goedkoop in de belasting en met tanken vaak ook.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij 2de hands auto's valt inderdaad op dat kleinere auto's in verhouding duurder zijn, omdat deze gewoon meer gewild zijn.
ik wilde juist wat meer ruimte, dus ik vond het fijn om een wat grotere auto te kunnen pakkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ergens ook wel logisch, ze zijn makkelijk, je kunt overal parkeren, goedkoop in de belasting en met tanken vaak ook.
Misschien deed 'ie dat wel expres.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kreeg tijdje geleden een Daewoo van mijn vriend mee, dat was wel een eng autootje
Het ding gaf ook een geheel verkeerde snelheid aan, dat was trouwens wel hilarisch, ik reed 100 en hij gaf dit aanquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:24 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Misschien deed 'ie dat wel expres.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Het ding gaf ook een geheel verkeerde snelheid aan, dat was trouwens wel hilarisch, ik reed 100 en hij gaf dit aanKoreaanse Mijl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Het ding gaf ook een geheel verkeerde snelheid aan, dat was trouwens wel hilarisch, ik reed 100 en hij gaf dit aanDit geeft mijn auto ook regelmatig aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Ja, ik wil nu ook een wat grotere. Zit te kijken richting Peugeot 207 qua grootte.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde juist wat meer ruimte, dus ik vond het fijn om een wat grotere auto te kunnen pakken
Heb het vermoeden dat je dan geen 100 rijdquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dit geeft mijn auto ook regelmatig aan
Bij jullie zijn ze goedkoop natuurlijk omdat jullie nauwelijks verharde wegen hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:26 schreef TaMieke het volgende:
Blijkbaar verschilt het ook waar je woont en dus een nieuwe auto zoekt. Kleine auto's zijn goedkoper in het noorden blijkbaar
Wegenbelasting verschilt ook per provincie.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:26 schreef TaMieke het volgende:
Blijkbaar verschilt het ook waar je woont en dus een nieuwe auto zoekt. Kleine auto's zijn goedkoper in het noorden blijkbaar
Klopt, verzekering ook.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wegenbelasting verschilt ook per provincie.
Leasen mag ook niet iedereen. Inkomengebonden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:35 schreef Halimede het volgende:
Heb geen zin in dat gedoe met 2e hands auto's, ken het van m'n ouders dat je er dat veel te veel geld in gaat stoppen omdat er dan telkens kleine dingetjes aan mankeren. Leasen is niet veel duurder als je kijkt naar onderhoud/belasting/verzekering en dan rij je in een nieuwe auto
Geen idee of dat altijd waar is, maar ik heb mijn auto wel uit Drachten gehaaldquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:26 schreef TaMieke het volgende:
En BKR registratie en contracten waar niet vanaf te komen is....quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leasen mag ook niet iedereen. Inkomengebonden.
Oh dat is zuurquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En BKR registratie en contracten waar niet vanaf te komen is....
Vader van kennis heedt Alzheimer en mag niet meer rijden. Was geen reden om leasecontract op te zeggen. Hebben gewoon door moeten betalen tot einde van de leaseperiode
Mijn contract is in zulke opzichten wel goed geregeld, misschien hangt het er net van af naar wat voor dealer je gaat. Wel super kut dat jullie hebben moeten doorbetalenquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vader van kennis heedt Alzheimer en mag niet meer rijden. Was geen reden om leasecontract op te zeggen. Hebben gewoon door moeten betalen tot einde van de leaseperiode
Tweedehands Kiaquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:35 schreef Halimede het volgende:
Heb geen zin in dat gedoe met 2e hands auto's, ken het van m'n ouders dat je er dat veel te veel geld in gaat stoppen omdat er dan telkens kleine dingetjes aan mankeren. Leasen is niet veel duurder als je kijkt naar onderhoud/belasting/verzekering en dan rij je in een nieuwe auto
Gelukt met de chocoladequote:Op donderdag 28 februari 2019 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tweedehands KiaIk heb nog ruim een jaar garantie geloof ik.
Picanto toch? Zijn ook wel erg tof.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tweedehands KiaIk heb nog ruim een jaar garantie geloof ik.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Picanto toch? Zijn ook wel erg tof.
Dit ja. Echt nooit aan beginnen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lui wijf.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:10 schreef Allures het volgende:
Ik heb geen zin om te gaan sporten
En ik probeer mezelf uit te leggen dat je ook zonder zin prima kunt sporten
Maar tot nu toe maakt het niet heel veel verschil in mijn handelen of gevoel
de weners zijn net in 2 varianten uit de oven. Die kunnen afkoelen terwijl ik sportquote:
Ja ik heb gewoon een pakje van de AH, niet moeilijk doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:13 schreef Allures het volgende:
[..]
de weners zijn net in 2 varianten uit de oven. Die kunnen afkoelen terwijl ik sport
Deeg voor andere bodems zit in de koelkast en die gaan na het eten de oven in
Dan ga ik ze vullen: de helft banketbakkers room (en fruit er op) en de helft met chocolade ganache
Kijken wat het beste werkt. En of het werkt
Wat voor les heb je?quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:10 schreef Allures het volgende:
Ik heb geen zin om te gaan sporten
En ik probeer mezelf uit te leggen dat je ook zonder zin prima kunt sporten
Maar tot nu toe maakt het niet heel veel verschil in mijn handelen of gevoel
Nou, ik zit er wel serieus over te denken gewoon een auto van ca. 1000 euro te kopen en te zien waar t schip strandtquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit ja. Echt nooit aan beginnen.
Beter gewoon elk jaar een rammelbak kopen waarvan je weet dat je er maar één jaar mee doet
52quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)uis-na-beroerte.html
NIET DYLAN
Ja, prima plan. Ken echt wel mensen die het zo doen. Auto van een paar honderd euro en klaar. Na een jaar een nieuwe.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik zit er wel serieus over te denken gewoon een auto van ca. 1000 euro te kopen en te zien waar t schip strandt.
hoeft toch ook niet altijd kut te zijn? 2x gedaan nu en ging 2x primaquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik zit er wel serieus over te denken gewoon een auto van ca. 1000 euro te kopen en te zien waar t schip strandt.
Waarschijnlijk ergens langs de snelweg.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Braddie bijvoorbeeldquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, prima plan. Ken echt wel mensen die het zo doen. Auto van een paar honderd euro en klaar. Na een jaar een nieuwe.
Ja goed, ik noem maar wat. En inderdaad, ken meer verhalen dat t goed gaat dan slecht. Maar dat zegt niet zo veel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:18 schreef Allures het volgende:
[..]
hoeft toch ook niet altijd kut te zijn? 2x gedaan nu en ging 2x prima
En veel minder dan 1000 ook nog
Naar fysio gaan is wel verstandig en dan ben je er toch al, dus kun je net zo goed nog even sporten.quote:
Ja, daar strandde ik met mijn vorige auto ook dankzij een anderquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ergens langs de snelweg.
ja daaromquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Naar fysio gaan is wel verstandig en dan ben je er toch al, dus kun je net zo goed nog even sporten.
onze Twingo was 650 euro en 4 jaar in gereden. Daarna wel wat kosten aan gehad maar echt niet boven de 1000 gekomen. Wat mij betreft reden we er nog in maar man wilde stuurbekrachtiging + er moest een nieuwe distributie riem in en dan was het wel de vraag of ie dat nog waard wasquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goed, ik noem maar wat. En inderdaad, ken meer verhalen dat t goed gaat dan slecht. Maar dat zegt niet zo veel.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:20 schreef Allures het volgende:
[..]
volgende keer even zeggen dat het Dennis is dan blijft mijn bloeddruk waar ie was
Mijn vriendin heeft voor een aantal jaren terug een Ford Fiesta voor 850 euro gekocht, er vier jaar mee gereden en 'm voor datzelfde bedrag ingeruild bij de garage.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, prima plan. Ken echt wel mensen die het zo doen. Auto van een paar honderd euro en klaar. Na een jaar een nieuwe.
Spuit 11quote:
Ja laat dat rijke maar zitten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:23 schreef Allures het volgende:
[..]
onze Twingo was 650 euro en 4 jaar in gereden. Daarna wel wat kosten aan gehad maar echt niet boven de 1000 gekomen. Wat mij betreft reden we er nog in maar man wilde stuurbekrachtiging + er moest een nieuwe distributie riem in en dan was het wel de vraag of ie dat nog waard was
Ja die overweging maak ik dus ook. Vier jaar rijden voor 650 euro is erg netjes.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:23 schreef Allures het volgende:
[..]
onze Twingo was 650 euro en 4 jaar in gereden. Daarna wel wat kosten aan gehad maar echt niet boven de 1000 gekomen. Wat mij betreft reden we er nog in maar man wilde stuurbekrachtiging + er moest een nieuwe distributie riem in en dan was het wel de vraag of ie dat nog waard was
Ja jij bent ook echt de enige die dat dat dacht verder hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja laat dat rijke maar zitten.
No offensequote:Op donderdag 28 februari 2019 17:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja jij bent ook echt de enige die dat dat dacht verder hoor
Het is in ieder geval niet zo'n gek idee als sommige mensen je wijs willen maken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft voor een aantal jaren terug een Ford Fiesta voor 850 euro gekocht, er vier jaar mee gereden en 'm voor datzelfde bedrag ingeruild bij de garage.
Nu is mijn autogebruik voornamelijk voor boodschapjes, naar de dierenarts, werk, hondenschool, iig korte afstanden. Af en toe eens de snelweg naar Enschede. Dus misschien is het dan best wel een optie.
Oh.quote:
Ja nou, dat kan inderdaad. Maar dat kan met een auto van 5000 euro ook.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet zo'n gek idee als sommige mensen je wijs willen maken.
Maar het is wel een risico. Het kan ook net kut uitpakken. Maar ja, dat is het hele leven hè.
Mijn vader rijdt al een jaar of 40 in auto's rond de 1-2K. Nooit stilgestaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet zo'n gek idee als sommige mensen je wijs willen maken.
Maar het is wel een risico. Het kan ook net kut uitpakken. Maar ja, dat is het hele leven hè.
Dat is sowieso wel handig ja. Ik weet wel een beetje waar op te letten, maar niet goed genoeg.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:32 schreef Allures het volgende:
Het helpt als je iemand mee kunt nemen die wel eens een auto van binnen heeft gezien
quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ik ben nog steeds blij met mijn autootje
Mini's zijn mi sowieso te duur in verhouding tot hoeveel auto je ervoor krijgt. Alleen voor de basic bitch is dat de ultieme auto blijkbaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou, dat kan inderdaad. Maar dat kan met een auto van 5000 euro ook.
Als ik hoor hoeveel reparatiekosten mijn zusje aan haar Mini heeft gehad, dan had ze daar een tweede Mini van kunnen kopen, zeg maar.
Een klant heeft er sinds dit jaar ook 1. Die heeft ook al meer garage gezien dan mijn auto in 2 jaar tijdquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Mini's zijn mi sowieso te duur in verhouding tot hoeveel auto je ervoor krijgt. Alleen voor de basic bitch is dat de ultieme auto blijkbaar.
Je moet doen waar je goed in bentquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maakt niet uit, ik lul wel tegen mezelf.
het is ook een van mn hobbiesquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je moet doen waar je goed in bent
Echt heel blij dat ik daar vanaf ben. Mijn laatste eigen auto ging ook best wel wat geld naartoe.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
Probleem van auto's is dat je vaak na een paar reparaties dat ding toch maar weer laat repareren omdat je er al zoveel in heb gestoken..
Omg willik!quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Las vanochtend een oproep dat massagepraktijk in de buurt 'n ptoefpersoon nodig had voor 'n cursist die haar technieken aan het fine-tunen is, oftewel gratis massage dus ik dacht why not
Net massage gehad was al nice maar blijkbaar had ze aan haar trainer aangegeven dat ze bij mij voor het eerst het idee had, net niet genoeg kracht te kunnen zetten bij de knopen en ze had al veel mensen gemasseerd. Dus of ik volgende week nog 'n keer wilde komen voor 'n gratis massage
Nouja vooruit maar he, als ik dat meisje daarmee kan helpen... Altruïst die ik ben.
aardig van jequote:Op donderdag 28 februari 2019 18:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Las vanochtend een oproep dat massagepraktijk in de buurt 'n ptoefpersoon nodig had voor 'n cursist die haar technieken aan het fine-tunen is, oftewel gratis massage dus ik dacht why not
Net massage gehad was al nice maar blijkbaar had ze aan haar trainer aangegeven dat ze bij mij voor het eerst het idee had, net niet genoeg kracht te kunnen zetten bij de knopen en ze had al veel mensen gemasseerd. Dus of ik volgende week nog 'n keer wilde komen voor 'n gratis massage
Nouja vooruit maar he, als ik dat meisje daarmee kan helpen... Altruïst die ik ben.
Nope nope nopequote:Op donderdag 28 februari 2019 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mij werd gevraagd of ik even mn zomervakantie 4 weken later wil doen dan we gepland hadden
Volgende keer gaat ze lekker hard kneden dus.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Volgende week met blauwe plekken naar huisquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:00 schreef Memento-Mori het volgende:
moet ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende keer gaat ze lekker hard kneden dus.
Leaseauto lijkt me wel ideaal ja. Maar goed, voor mij niet nodig. Sterker nog, zou eigenlijk wel zonder auto af moeten kunnen, maar lui.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt heel blij dat ik daar vanaf ben. Mijn laatste eigen auto ging ook best wel wat geld naartoe.
trainer gaat me volgende week sportmassage geven en aan de hand daarvan haar ook uitleggen hoe zij evt net even anders druk kan zetten etc. Nouja ik vind het bestquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgende week met blauwe plekken naar huis
Daar zou ik vriendelijk voor bedanken als je al plannen hebt. Reden dat andere mensen dan al vakantie willen hebben?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mij werd gevraagd of ik even mn zomervakantie 4 weken later wil doen dan we gepland hadden
er is ook niet echt een reden wat mij betreft, dus dat heb ik gezegd.quote:
Lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
trainer gaat me volgende week sportmassage geven en aan de hand daarvan haar ook uitleggen hoe zij evt net even anders druk kan zetten etc. Nouja ik vind het best
Een echte sportmassage is niet echt relaxt. Daar voelde ik me af en toe geradbraakt door.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
trainer gaat me volgende week sportmassage geven en aan de hand daarvan haar ook uitleggen hoe zij evt net even anders druk kan zetten etc. Nouja ik vind het best
Omdat ze natuurlijk dat werk in jouw schoenen willen schuiven tijdens die periode.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er is ook niet echt een reden wat mij betreft, dus dat heb ik gezegd.
Voorgaande jaren had ik een andere functie en mocht ik niet tegelijk met een collega, nu doet iemand anders die functie, maar mag ik nog niet tegelijk met die collega. Geen idee waarom.
Heb dus ook gezegd dat ikt er niet mee eens ben.
Je laat het onderhoud bij KwikFit doen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
Probleem van auto's is dat je vaak na een paar reparaties dat ding toch maar weer laat repareren omdat je er al zoveel in heb gestoken..
nee, want er is dus iemand anders die dat werk doet. Anders had ik t nog wel begrepen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ze natuurlijk dat werk in jouw schoenen willen schuiven tijdens die periode.
Eén keer gedaan. Remblokken voorzijde laten vervangen. ¤275,- Nu waren dat geen hele standaard dingen maar ook niet super speciaal of zo.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je laat het onderhoud bij KwikFit doen?
Oh, dat is wel vreemd inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, want er is dus iemand anders die dat werk doet. Anders had ik t nog wel begrepen.
Ze willen me nu een overlap geven met de ander die wél hetzelfde werk doet als ik...
Vond het niet logisch.
kloptquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een echte sportmassage is niet echt relaxt. Daar voelde ik me af en toe geradbraakt door.
er zijn zóveel dingen die gewoon raar gaan bij ons...quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is wel vreemd inderdaadKlink niet echt als een leuk bedrijf
Overal wel iets mis is mijn ervaring.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er zijn zóveel dingen die gewoon raar gaan bij ons...
Maar hier ga ik nog wel over miepen
BikeMotion?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Weekend = begonnen![]()
Morgen dagje (half) beurs en saufen in Utreg
Voelde hij het aankomen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moest vandaag iemand vertellen dat hij zijn proeftijd niet doorgekomen is, ook niet bepaald leuk om te doen vind ik dat.
Ik ben er nog nooit geweest, moest laatst ook remblokken en schijven vervangen, was nog iets goedkoper uit, 250 euro.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eén keer gedaan. Remblokken voorzijde laten vervangen. ¤275,- Nu waren dat geen hele standaard dingen maar ook niet super speciaal of zo.
Nooit weer
Niet helemaal. Hij had al meerdere “waarschuwingen” gehad maar liet geen verbetering zien, voor mij geen basis om daar op te kunnen vertrouwen.quote:
Ik denk er ook aan om morgenmiddag even te gaan. Toch niet veel te doenquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je ff nieuwe bike 2019 uitzoeken.
Niet mee zitten, heeft de beste man zijn uiterste best gedaan? Nee he. Nog geen 70% in de proeftijd. Dan weet je zeker dat bij start contract de problemen groter worden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet helemaal. Hij had al meerdere “waarschuwingen” gehad maar liet geen verbetering zien, voor mij geen basis om daar op te kunnen vertrouwen.
Ergens vind ik het gewoon sneu omdat hij een vrouw en kinderen thuis heeft zitten en een snotneus als ik hem dan gaat vertellen dat hij niet terug hoeft te komen.
Ja, dat is een lastig verhaal inderdaad. Is altijd makkelijk zoeken naar een andere baan als je iets hebt, nu wordt dat toch een stuk lastiger. Maar goed, heeft ie zelf in de hand.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet helemaal. Hij had al meerdere “waarschuwingen” gehad maar liet geen verbetering zien, voor mij geen basis om daar op te kunnen vertrouwen.
Ergens vind ik het gewoon sneu omdat hij een vrouw en kinderen thuis heeft zitten en een snotneus als ik hem dan gaat vertellen dat hij niet terug hoeft te komen.
ja, maar niet zo erg als bij onsquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overal wel iets mis is mijn ervaring.
Ga je toch wat anders doen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar niet zo erg als bij ons![]()
Ik heb ook wel op meerdere plekken gewerkt, maar dit is in bepaalde dingen echt drama.
Ik kan gewoon niet begrijpen waarom hij niet zijn uiterste best gedaan heeft. Een aantal zaken had niets met de kwaliteit van zijn werk te maken, maar puur met zijn werkhouding. Dat had hij zo kunnen verbeteren.Nu mag hij zijn vrouw en kinderen uitleggen dat hij naar ander werk moet zoeken en per direct thuis zit, dat lijkt me voor niemand leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet mee zitten, heeft de beste man zijn uiterste best gedaan? Nee he. Nog geen 70% in de proeftijd. Dan weet je zeker dat bij start contract de problemen groter worden.
Ik zit er ergens toch wel mee, maar uiteindelijk wel de juiste keuze bedrijfsmatig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat is een lastig verhaal inderdaad. Is altijd makkelijk zoeken naar een andere baan als je iets hebt, nu wordt dat toch een stuk lastiger. Maar goed, heeft ie zelf in de hand.
nee.quote:
Ik kan heel slecht tegen een aantal "politieke spelletjes" of mensen die belangen hebben bij bepaalde keuzes voor leveranciers. Ik wil gewoon de beste oplossing hebben maar dat is niet altijd zo transparant.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar niet zo erg als bij ons![]()
Ik heb ook wel op meerdere plekken gewerkt, maar dit is in bepaalde dingen echt drama.
ja, dat is uiteindelijk waar het om gaat.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet begrijpen waarom hij niet zijn uiterste best gedaan heeft. Een aantal zaken had niets met de kwaliteit van zijn werk te maken, maar puur met zijn werkhouding. Dat had hij zo kunnen verbeteren.Nu mag hij zijn vrouw en kinderen uitleggen dat hij naar ander werk moet zoeken en per direct thuis zit, dat lijkt me voor niemand leuk.
[..]
Ik zit er ergens toch wel mee, maar uiteindelijk wel de juiste keuze bedrijfsmatig.
ik kan niet tegen gevoelsmatige beslissingen maken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen een aantal "politieke spelletjes" of mensen die belangen hebben bij bepaalde keuzes voor leveranciers. Ik wil gewoon de beste oplossing hebben maar dat is niet altijd zo transparant.
Euh, ik heb niks te klagen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, als je nou ook even klaagt, past t er tenminste bij
Of: Mensenquote:
Nee want dan zou ik daar over klagen.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee want dan zou ik daar over klagen.
Mijn klacht is dat ik niks te klagen hebquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Je kan altijd wel wat verzinnen!
Hoe uit zich een pornoverslaving op het werk? Tijdens het werk porno kijken, dat kan in principe bij ons zo nu en dan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bedrijf 1: Collega die altijd bij me in het archief kwam en dan net iets te dichtbij kon staan en twee die ontslagen waren vanwege een pornoverslaving.
Bedrijf 2: collega die boos werd op me omdat ik niet snel genoeg was terwijl ze bij anderen, die wel snel genoeg waren, altijd dingen moest verbeteren en bij mij niet en noet snapte dat dat uiteindelijk juist sneller was.
Bedrijf 3: collega die ik vroeg om dingen uit te leggen, niets uitlegde, maar het gewoon zelf ging doen en dan over mij ging klagen tegen de baas.
Bedrijf 4: had ineens geen werk meer toen ik zwanger bleek te zijn. (Beslissing van mn leidinggevende)
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe uit zich een pornoverslaving op het werk? Tijdens het werk porno kijken, dat kan in principe bij ons zo nu en dan.
Denk aan hele dagen porno kijken zowat.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe uit zich een pornoverslaving op het werk? Tijdens het werk porno kijken, dat kan in principe bij ons zo nu en dan.
Bepaalde testers komen er bij ons mee in aanraking als ze content moeten testen, alleen zit je dan nog in een ruimte met andere mensen erbij dus echt genieten ervan is er niet zo bij.quote:
En dan nog je proeftijd niet doorkomenquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bepaalde testers komen er bij ons mee in aanraking als ze content moeten testen, alleen zit je dan nog in een ruimte met andere mensen erbij dus echt genieten ervan is er niet zo bij.
Ik stuurde laatst met mn telefoon 4 mailtjes met foto’s van een houten kistje naar mezelf.quote:
Degene die niet door zijn proeftijd kwam die had heel ander werk, dus zelfs dat heeft hij afgelopen maand niet kunnen doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En dan nog je proeftijd niet doorkomen
kennis van n tijd terug ontwierp de omslagen en maakte ‘trailers’ van pornofilms.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bepaalde testers komen er bij ons mee in aanraking als ze content moeten testen, alleen zit je dan nog in een ruimte met andere mensen erbij dus echt genieten ervan is er niet zo bij.
2 waren er niet van een houten kistjes maar van een natte doosquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik stuurde laatst met mn telefoon 4 mailtjes met foto’s van een houten kistje naar mezelf.
2 kwamen in mn spam, 2 niet. Geen idee waarom.
ik keek al of er iets raars op stond, of dat de afbeeldingen miss veel groter waren ofzo, maar dat was t niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
2 waren er niet van een houten kistjes maar van een natte doos
Dan moet je het wel bij jezelf zoeken na 4 bedrijven vol problemen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bedrijf 1: Collega die altijd bij me in het archief kwam en dan net iets te dichtbij kon staan en twee die ontslagen waren vanwege een pornoverslaving.
Bedrijf 2: collega die boos werd op me omdat ik niet snel genoeg was terwijl ze bij anderen, die wel snel genoeg waren, altijd dingen moest verbeteren en bij mij niet en noet snapte dat dat uiteindelijk juist sneller was.
Bedrijf 3: collega die ik vroeg om dingen uit te leggen, niets uitlegde, maar het gewoon zelf ging doen en dan over mij ging klagen tegen de baas.
Bedrijf 4: had ineens geen werk meer toen ik zwanger bleek te zijn. (Beslissing van mn leidinggevende)
Bah.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:18 schreef Fascination het volgende:
Oké ik heb vandaag geleerd dat Ollie uit Alfred J. Kwak genderfluid was. Zo woke.
https://www.vice.com/nl/a(...)it-nog-wilde-stellen
De braddieleefquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dan niets meer veilig?!quote:
Af en toe lees ik iets van jou en dan denk ik: die gast moet terug naar de basisschool.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan moet je het wel bij jezelf zoeken na 4 bedrijven vol problemen.
Och kon ik maar terug naar de basisschool. Geweldige tijd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Af en toe lees ik iets van jou en dan denk ik: die gast moet terug naar de basisschool.
Zo ook nu.
Liever de middelbare school, toen alle meidjes net tietjes kregenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Och kon ik maar terug naar de basisschool. Geweldige tijd.
🤔quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Liever de middelbare school, toen alle meidjes net tietjes kregen
Ja ook mooi. Zoveel meiden en hormonen en liefdes.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Liever de middelbare school, toen alle meidjes net tietjes kregen
Hoeveel heb jij er? Na correctie.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:44 schreef Fascination het volgende:
SEX / Welk aantal bedpartners en relaties etc. heb jij?
Iemand heeft last van bewijsdrang
Mooi was die tijd toch. Kan wel begrijpen dat jij als lesbisch vrouw in wording een wat andere periode doormaaktequote:
SJW overal!!!!quote:
Incel keyboard warrior en/of slutshaming topicquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:44 schreef Fascination het volgende:
SEX / Welk aantal bedpartners en relaties etc. heb jij?
Iemand heeft last van bewijsdrang
Dat geldt voor mij niet zo, want geen/minder sletvrees.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er? Na correctie.
Ik las wat andersquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:48 schreef MissMSX het volgende:
NWS / Moer gevonden in HEMA-taart; vader woest.
Nou, dan kun je de correctie achterwege laten. Vertel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij niet zo, want geen/minder sletvrees.
Ik doelde meer op de beginnende tietjes. Vond toen oudere meiden met vrouwelijkere vormen al aantrekkelijker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi was die tijd toch. Kan wel begrijpen dat jij als lesbisch vrouw in wording een wat andere periode doormaakte
Dan moet het begrip seks nog gedefinieerd worden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dan kun je de correctie achterwege laten. Vertel.
Wat is eigenlijk een bedpartner. Bedoel als je achter de disco oraal bevredigd bent geldt dat toch niet als bedpartner?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er? Na correctie.
Nou ja, dat mag je zelf invullen. Iets seksueel georiënteerds in ieder geval.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan moet het begrip seks nog gedefinieerd worden.
Alleen penetratie is seks? Lolquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een bedpartner. Bedoel als je achter de disco oraal bevredigd bent geldt dat toch niet als bedpartner?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een bedpartner. Bedoel als je achter de disco oraal bevredigd bent geldt dat toch niet als bedpartner?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, dat mag je zelf invullen. Iets seksueel georiënteerds in ieder geval.
Ja, meer dan zoenen wellicht, maar ga ik hier niet posten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, dat mag je zelf invullen. Iets seksueel georiënteerds in ieder geval.
Aantal seks-/bedpartners.quote:
O ja laat ik eens het hele topic lezen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:48 schreef MissMSX het volgende:
NWS / Moer gevonden in HEMA-taart; vader woest.
>>>WAquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, meer dan zoenen wellicht, maar ga ik hier niet posten.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja laat ik eens het hele topic lezen.
Filiaalmanager: Kan me geen moer schelen, hahaha.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja laat ik eens het hele topic lezen.
Jij?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:50 schreef MissMSX het volgende:
Hebben jullie wel eens een sekskans laten lopen en heb je daar nog spijt van?
Gisteravond nogquote:
Toen ik vroeger nog op stap ging had ik bijna iedere zaterdagavond seks.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:50 schreef MissMSX het volgende:
Hebben jullie wel eens een sekskans laten lopen en heb je daar nog spijt van?
Ah, ik vroeg mij al af waar je zo over aan het appen was.quote:
Ik app niet. Ze laat niks horenquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg mij al af waar je zo over aan het appen was.
Dat is geen antwoord op de vraagquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik vroeger nog op stap ging had ik bijna iedere zaterdagavond seks.
Nou was vaak te dronken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oh, zij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik app niet. Ze laat niks horen
Jij dacht dat ik oude tijden aan het proberen te herleven was?quote:
Ik wist wel dat je een held wasquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
als t in een bed was.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik dacht niet zoveel eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik oude tijden aan het proberen te herleven was?
Al het bloed in je pimol?quote:
Waar gaat het mis?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag ook bijna, maar toen niet. Net zoals alle zaterdagen ervoor.
Noh arme jij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag ook bijna, maar toen niet. Net zoals alle zaterdagen ervoor.
Zoals altijd.quote:
Het was eigenlijk een grap om te zeggen dat ik altijd bijna seks heb, maar die zijn niet zo leuk als je ze uit moet leggen.quote:
Ohquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een grap om te zeggen dat ik altijd bijna seks heb, maar die zijn niet zo leuk als je ze uit moet leggen.
O nu val je van je voetstukquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een grap om te zeggen dat ik altijd bijna seks heb, maar die zijn niet zo leuk als je ze uit moet leggen.
Nee joh. Is vies toch.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij nog een beetje goeie wipjes met je lover?
Ik snapte jequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het "verkeerslicht" isquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:21 schreef MissMSX het volgende:
PTA / Knipperlicht voor stoplicht?
Jezus
Straks ga je ook transformers en Lego kopen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk Fantastic Beasts. Ik ga dit weekend voor een 2e keer denk ik, want ik let niet goed op.
Hoezo?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Straks ga je ook transformers en Lego kopen.
Preciesquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het "verkeerslicht" is
Omdat ik Harry Potter and all related leuk vind?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht dat je ff de Faxie kant op ging.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik Harry Potter and all related leuk vind?
Vind je ook meer een type voor my little ponyquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik Harry Potter and all related leuk vind?
Nou jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vind je ook meer een type voor my little pony
Troetelbeertjes?quote:
Heb 2 dochters en tijdens de 14 uur durende autorit naar het zuiden luisteren ze onafgebroken Little Pony series. Ik kan je zeggen dat je die Texaanse stemmen wel poepzat bent na een tijdje.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vind je ook meer een type voor my little pony
Mag hopen dat je niet achter het stuur zat met die koptelefoon op iddquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb 2 dochters en tijdens de 14 uur durende autorit naar het zuiden luisteren ze onafgebroken Little Pony series. Ik kan je zeggen dat je die Texaanse stemmen wel poepzat bent na een tijdje.
Toen ik wireless onear headphones met noicecanceling had gekocht en opgezet werd weer niet gewaardeerd.
Tuurlijk wel. Waarom zou dat niet kunnen dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mag hopen dat je niet achter het stuur zat met die koptelefoon op idd
Lekker verantwoordelijk met je kinderen op de achterbankquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Waarom zou dat niet kunnen dan?
Hoor je ze in ieder geval niet schreeuwen dat je uit moet kijkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lekker verantwoordelijk met je kinderen op de achterbank
Kloptquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:10 schreef MissMSX het volgende:
Best wel bitchy karma om dochters te hebben als man.
Ga maar los, wat kan het schelen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik maak er verder maar geen grapjes over, want dan gaan mensen weer huilen dat ze echt niet kunnen
Kom nou.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik maak er verder maar geen grapjes over, want dan gaan mensen weer huilen dat ze echt niet kunnen
Y want inbrekers.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
Felle lamp met bewegingsmelder aan de achterkant van huis (beschut).
Y/N? Why?
En luisteren met je oortjes. Of er een ambulance oid aankomt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb 18 jaar motor gereden, door oordopjes en windgeruis hoor je geen zak maar kijken doe je toch met je oogjes?
Waarom zou je het willen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
Felle lamp met bewegingsmelder aan de achterkant van huis (beschut).
Y/N? Why?
Precies, dan hebben ze tenminste fatsoenlijk zicht op het slot wat ze uitborenquote:
Mutatie vakantie toeslag...duhhh.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef Samzz het volgende:
Weet iemand hier wat mut.vak.toesl. op de loonstrook betekent?
Als in, wat is het en wat doet het.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef Samzz het volgende:
Iets met vakantie toeslag?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat snap ik. Maar wat doet tquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mutatie vakantie toeslag...duhhh.
De enige reden dat het voor mij handig zou zijn als ik in het donker van huis naar de schuur moetquote:
Weinig ambulance's die je met +200kmu inhalen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En luisteren met je oortjes. Of er een ambulance oid aankomt.
Dan zou ik het doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De enige reden dat het voor mij handig zou zijn als ik in het donker van huis naar de schuur moet
Vakantiegeld : Uw bruto opgebouwde rechten op vakantiegeld sinds de vorige uitbetaling van het vakantiegeld. In de kolommen “bij”en “af” worden de mutaties van deze periode weergegeven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar wat doet t.
Dat is het dus niet he.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vakantiegeld : Uw bruto opgebouwde rechten op vakantiegeld sinds de vorige uitbetaling van het vakantiegeld. In de kolommen “bij”en “af” worden de mutaties van deze periode weergegeven.
Als het goed is de toeslag van de maand waar je loonstrook betrekking op heeft.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:22 schreef Samzz het volgende:
Er staat mutatie, opbouw en deeltijd. En ik snap niet zo goed wat die mutatie precies betekent.
Ik snap t nog nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het goed is de toeslag van de maand waar je loonstrook betrekking op heeft.
In mijn geval heb ik een vakantietoeslag oud; mutatie; en nieuw.
Ik kan je salarisstrook natuurlijk niet zien maar my best guess:quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap t nog niet.
Ik heb een mutatie vakantietoeslag, een opbouw vakantietoeslag en een deeltijd vakantietoeslag.
Ga morgen de boekhouder wel bellen. 3000 euro mutatie vakantietoeslag is t iig niet. Zou wel mooi zijn, tho.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan je salarisstrook natuurlijk niet zien maar my best guess:
- mutatie vakantietoeslag (het bedrag aan vakantiegeld van deze maand)
- opbouw vakantietoeslag (het bedrag dat je gespaard hebt totdat de uitkering van je vakantiegeld)
- deeltijd (vermoed dat dit een factor is in de mate waarop je voltijd/deeltijd werkt)
Dan kun je een categorie hoger een auto kopen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga morgen de boekhouder wel bellen. 3000 euro mutatie vakantietoeslag is t iig niet. Zou wel mooi zijn, tho.
Iddquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:40 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dan kun je een categorie hoger een auto kopen.
Wat een rare regelquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil niet opspelen en ben zeker geen ontkenner van wat dan ook maar dit neigt een beetje naar communisme:
https://www.nu.nl/blog/57(...)tter_impression=true
3000 euro per maand aan vakantietoeslag lijkt me inderdaad wel fijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga morgen de boekhouder wel bellen. 3000 euro mutatie vakantietoeslag is t iig niet. Zou wel mooi zijn, tho.
Ja tochquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
3000 euro per maand aan vakantietoeslag lijkt me inderdaad wel fijn.
fok.nkquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:53 schreef MissMSX het volgende:
Huilen over het democratische gehalte van een website. Waar ken ik dat toch van? 🤔
Wie huilt er?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:53 schreef MissMSX het volgende:
Huilen over het democratische gehalte van een website. Waar ken ik dat toch van? 🤔
Half Nederland.quote:
Het is een digitale krant en Nederland staat toch bekend als land waar je al je meningen mag verkondigen. Zoals als leraar de profeet beledigen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:53 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier nog een huilend jongetje
[ afbeelding ]
Als je die ophangt fikt je huis af.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is een digitale krant en Nederland staat toch bekend als land waar je al je meningen mag verkondigen. Zoals als leraar de profeet beledigen.
Jij hebt hem wel hangen schat ik?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je die ophangt fikt je huis af.
Gelukkig kun je altijd nog in NWS terechtquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is een digitale krant en Nederland staat toch bekend als land waar je al je meningen mag verkondigen. Zoals als leraar de profeet beledigen.
Bah, nee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt hem wel hangen schat ik?
Ohja het moet luchtig blijven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Gelukkig kun je altijd nog in NWS terecht
Mooi geschilderd wel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Nu al spijt van het posten ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je die ophangt fikt je huis af.
Straks fikt het topic afquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu al spijt van het posten ook
De vastgelopen jankplaat uithangen doe je anders maar idd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja het moet luchtig blijven.
Hmm borrelnoten Sweet paprika flavour, hele zak leeggevreten.
Alle zigeuners de oven in?quote:
Ik, maar had ze wel eerst gewassen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie is er na hete pepers/kruiden aan de handen weleens gaan masturberen?
Kan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buurlanden binnenvallen en minderheden vergassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |