Ik vond het trommelen bij Kenneth nog net iets mooierquote:Op maandag 25 februari 2019 21:06 schreef ijs_beer het volgende:
Die grap van die Turkse gitaar bij Mel vond ik de mooiste gisteren.
Ja.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vond het wel een leuke aflevering, inclusief de BN'er die niemand kent. Maar is hij nou dood of niet?
Mwa het is maar net wat je verwachtingen zijn. Ik vond de aflevering over kakken en piesen niet zo leuk. Maar wie weet wat er nog gaat komenquote:
Allemaal iets te geforceerd en vorige week met die BN'er vond ik niet leuk.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa het is maar net wat je verwachtingen zijn. Ik vond de aflevering over kakken en piesen niet zo leuk. Maar wie weet wat er nog gaat komen
Ik las in de telegraaf een interview met Hein Boele waarin hij het heeft over ‘in slaap gevallen BN-er’, maar het was naar mijn idee net zo’n ‘slaap’ als van de opa van Isaquote:Op zondag 3 maart 2019 12:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vond het wel een leuke aflevering, inclusief de BN'er die niemand kent. Maar is hij nou dood of niet?
presentquote:
op SBS6 ook. Speciaal voor Monkyyyquote:Op zondag 3 maart 2019 20:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op RTL7 heb je reclames voor vaginaleschimmel
Tot zover dit weetje
Dat is pasenquote:Op zondag 3 maart 2019 20:27 schreef Zipportal het volgende:
Wie speelt Judas dan? Of is dat weer een ander verhaaltje?
Komt met pasen weer, The Passionquote:Op zondag 3 maart 2019 20:27 schreef Zipportal het volgende:
Wie speelt Judas dan? Of is dat weer een ander verhaaltje?
Meer voor mannenquote:Op zondag 3 maart 2019 20:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op RTL7 heb je reclames voor vaginaleschimmel
Tot zover dit weetje
Howdyquote:
ja, door gekkiesquote:Op zondag 3 maart 2019 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rutte is de stad uitgejouwd he, vandaag.
Ik was vandaag de hele dag ergens andersquote:Op zondag 3 maart 2019 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rutte is de stad uitgejouwd he, vandaag.
Jij neemt ze anders serieusquote:Op zondag 3 maart 2019 20:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In A'dam vallen die types al niet meer op. Is normaal daar.
ik eerstquote:Op zondag 3 maart 2019 20:31 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Hannah zou ik met mijn kruis besmetten
Eerst de man het koekje aanbieden en dan de vrouwquote:
Serie met een dubbele bodem dus.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:33 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Volgens de echte kenners is het leuker als je het voor de tweede keer ziet
net als south parkquote:
En nu nog steeds en ik denk dat velen met mij dat christelijke geleuter niet echt grappig vinden.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 20:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ook dat gezeur over al die allergieën en diëten, heel herkenbaar.
En toen Ank begon te zingen sproeide de koffie hier door de kamer.
net als een normale kerst tegenwoordigquote:Op zondag 3 maart 2019 20:45 schreef Rianne84 het volgende:
Leuk, al die groene bladeren aan de bomen buiten, met kerst
Ziener!quote:
ik ben bijna jarigquote:
keihard nemen op de directeursstoelquote:
ja, vroeger ging je scooters kiekenquote:
ja, lig nog te rollen op de vloer van het lachenquote:Op zondag 3 maart 2019 20:50 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Nou jongens, hebben jullie je ook suf gelacZZZZZzzzzzzzZZZZZzzzzzzzzzzzz............
ow shit, heb ik het alsnog gemoderniseerdquote:
Er toch weer ingetuind.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:51 schreef Quotidien het volgende:
Ze proberen echt al het politiek correcte geneuzel er in te proppen. Genderdiscussie, veganisme, etc. Vrij geforceerd allemaal.
EO? Letterlijk elk geloof is op de hak genomen, van gristendom tot ietsisme aan toe. En het bidden wordt beëindigt met een paar knetterende vloeken.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:49 schreef franklop het volgende:
Sinds wanneer is de Luizenmoeder van de EO?
Heb jij stront in de ogen en oren?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:49 schreef franklop het volgende:
Sinds wanneer is de Luizenmoeder van de EO?
Mijn PI was misschien niet genoegquote:Op zondag 3 maart 2019 20:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heb jij stront in de ogen en oren?
Dit dus. De zoveelste magere en matige aflevering.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:50 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een raar einde weer....Deze serie is over zn hoogtepunt heen ben ik bang.
Moet jij er bij wijze van straf naar kijken?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus. De zoveelste magere en matige aflevering.
Het seizoen is geloof ik ook alweer halverwege, dus nog een maandje en dan zit het erop.
Nee, maar vorig seizoen vond ik het wel leuk.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Moet jij er bij wijze van straf naar kijken?Binden ze je voor de tv vast omdat je je eigen was niet in de wasmand hebt gedaan of zo? Heb jij geen 99+ zenders waaruit je kan kiezen?
Of kijk je er alleen maar naar om hier te ventileren hoe beroerd je het vandaag weer vond?
Ik ben het van ganser harte met je eensquote:Op zondag 3 maart 2019 22:08 schreef Djeez het volgende:
Ik vond deze een behoorlijk puike aflevering
Dit inderdaad.... Iets te geforceerd als je het mij vraagt. Vond de aflevering ook vrij matig.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:51 schreef Quotidien het volgende:
Ze proberen echt al het politiek correcte geneuzel er in te proppen. Genderdiscussie, veganisme, etc. Vrij geforceerd allemaal.
dus je hebt het moment gemist dat Hannah er helemaal klaar mee was en uitviel tegen juf Ank?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:51 schreef Quotidien het volgende:
Omdat het haar laatste jaar is natuurlijk.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, Helma heeft wel een grotere rol dan vorig jaar. Geweldig mens.
Zeker, blijft fenomenaal.quote:
Heeft denk ik ook met carnaval te maken. Half Zuid-Nederland was dat gisteren aan het vieren en de andere helft is op vakantie.quote:Op maandag 4 maart 2019 08:39 schreef Arcee het volgende:
Kijkcijfers De Luizenmoeder 2019.
2019-02-10 5.108.000 3.965.000 1.143.000
2019-02-17 5.015.000 4.176.000 0.839.000
2019-02-24 4.457.000 3.541.000 0.916.000
Uitzenddatum, totaal aantal kijkers, lineair, uitgesteld.
Gisteren 3.094.000 lineaire kijkers en dus weer een half miljoen minder dan een week eerder.
Ja hoor gewoon melden. Ze hadden vorig jaar moeten stoppen, op het hoogtepunt. Dit slappe aftreksel wordt met de week waterigerquote:Op zondag 3 maart 2019 21:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Moet jij er bij wijze van straf naar kijken?Binden ze je voor de tv vast omdat je je eigen was niet in de wasmand hebt gedaan of zo? Heb jij geen 99+ zenders waaruit je kan kiezen?
Of kijk je er alleen maar naar om hier te ventileren hoe beroerd je het vandaag weer vond?
En het WK Allround schaatsen.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Heeft denk ik ook met carnaval te maken. Half Zuid-Nederland was dat gisteren aan het vieren en de andere helft is op vakantie.
Oke Hans, dankjequote:Op maandag 4 maart 2019 12:32 schreef VeX- het volgende:
Ik heb nooit echt een aflevering gezien, maar het is al over z'n hoogtepunt heen.
Bijzonder dat je zo'n mening geeft zonder een hele aflevering te hebben gekeken ❤quote:Op maandag 4 maart 2019 12:32 schreef VeX- het volgende:
Ik heb nooit echt een aflevering gezien, maar het is al over z'n hoogtepunt heen. Het was gewoon een hype en mensen keken het alleen omdat iedereen elkaar maar napraat. Het is wel duidelijk dat ze het niet meer verder konden uitmelken. Ze hadden het beter bij een seizoen kunnen laten.
Even erin wrijven dat die wel kijkcijfers hebbenquote:Op maandag 4 maart 2019 16:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Twan neemt afscheid met acteurs Luizenmoeder
Luizenmoeder-acteurs Ilse Warringa en Rop Verheijen, de band Van Dik Hout en FunX-dj Fernando Halman zijn maandagavond te gast in de allerlaatste RTL Late Night met Twan Huys. Dat heeft het programma bekendgemaakt op haar website.
https://www.telegraaf.nl/(...)acteurs-luizenmoeder
Ik vind dit wel een goed verhaal dat wat meer aandacht verdient. Denk dat je gelijk hebt..de personages worden teveel karikaturen. Dieptepunt vond ik dat Anton stond te luisteren bij het plassen van vrouwelijke collega's. Voor zo iemand wil je toch niet werken? En die Karel begint steeds meer op mijn zenuwen te werken.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:02 schreef Pinklady89 het volgende:
Ok, vorige week heb ik ook geen moment gelachen, maar deze week zaten er toch wel weer een paar goede grappen in voor mij ("Jezus in mijn hart, olé, olé"; Volkert die bij Maria binnentreedt, Volkert die Anton even over zijn nummer zet door de vragen wie wat nou ook alweer deed, bijvoorbeeld).
Wat mij wel heel erg stoort is dat de personages karikaturen van zichzelf aan het worden zijn. Zodra ik Anton zie, bekruipt mij plaatsvervangende schaamte en echt werkelijk waar met élke zin die hij uitspreekt wordt dat dan nog versterkt. De personages kunnen allemaal maar op één hele typerende, maar vooral onrealistische manier reageren. Hannah die nog meer dan vorig jaar kijkt alsof ze water ziet branden (ok, gisteren ook een keer wat feller was). Nancy die nog vaker met een trillend lipje kijkt alsof ze gaat huilen. Ursula die geen zin kan zeggen zonder scheldwoord. Anton die altijd als een schuldige hond kijkt. Karel die in elke scène weer eens zichzelf moet laten gelden. Het is daardoor te nep en te onherkenbaar geworden voor mij.
Ok, en het personage van juf Ank vorig jaar (keiharde buitenkant, maar stiekem toch heel zacht) die dit jaar de ene na de andere vreemde trek laat zien. Ik had haar liever nog een jaar als strenge juf gezien die alle ouders er verbaal van langs gaf met hele rake opmerkingen.
Helma en Volkert vind ik nog steeds fantastisch trouwens, maar dat is ook omdat die niet zo overdreven doen en toch hele rake opmerkingen kunnen maken. Dát was wat mij betreft de kracht van de Luizenmoeder en die mis ik dit seizoen. Desondanks vond ik gisteren toch een betere aflevering en vind ik het naar dat ik dan meteen berichten lees over "weer minder kijkers", "het gaat slecht met de Luizenmoeder", bladibla.
Nee klopt. In het vorige seizoen stonden voor mij de situaties die aan de kaak gesteld werden centraal. Om die satire kon ik hartelijk lachen. Dan gaat ieder personage natuurlijk op zijn of haar eigen manier om met zo'n situatie, en dat vond ik leuk.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goed verhaal dat wat meer aandacht verdient. Denk dat je gelijk hebt..de personages worden teveel karikaturen. Dieptepunt vond ik dat Anton stond te luisteren bij het plassen van vrouwelijke collega's. Voor zo iemand wil je toch niet werken? En die Karel begint steeds meer op mijn zenuwen te werken.
Dit vind ik wel een treffende analyse.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:28 schreef Pinklady89 het volgende:
In dit seizoen staan de personages met hun belachelijkheden voorop en wat mij betreft niet meer de idioterie van de basisschool. Ik zie geen serie meer waarin ik herkenning vind, maar ik zie acteurs die de boel veel te sterk overdrijven.
Zo zwart-wit bekijk ik het niet. Het is minder dan vorig seizoen, maar in elke aflevering zitten wel grappen waar ik smakelijk om moet lachen. Zoals Anton met die Belg.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:28 schreef Pinklady89 het volgende:
[..]
Aangezien ik een broertje dood heb aan alles waarvan het overduidelijk nep is, is de Luizenmoeder daarmee ook in mijn irritatiezone beland.
Een programma wat wekelijks nog de 3,1 miljoen aantikt lijkt me allesbehalve over zijn hoogtepunt heen.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:32 schreef VeX- het volgende:
Ik heb nooit echt een aflevering gezien, maar het is al over z'n hoogtepunt heen. Het was gewoon een hype en mensen keken het alleen omdat iedereen elkaar maar napraat. Het is wel duidelijk dat ze het niet meer verder konden uitmelken. Ze hadden het beter bij een seizoen kunnen laten.
Bijdezequote:Op zondag 10 maart 2019 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Het is zondagDe azijnpissers kunnen weer even komen zeggen hoe slecht de serie wel niet is geworden
quote:Op zondag 10 maart 2019 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Het is zondagDe azijnpissers kunnen weer even komen zeggen hoe slecht de serie wel niet is geworden
Nee, er zijn 7 afleveringen.quote:
Ik vond die video leuk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:36 schreef Max23 het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)-er-zeker-komen.html
Die Lausemutter
deed ze toch?quote:
met zn wijzende vingertjesquote:
ja, is dat het woordje van de dag. *.exe?quote:
Panters.exequote:Op zondag 10 maart 2019 20:31 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, is dat het woordje van de dag. *.exe?
George sponserenquote:
Dit niet doenquote:
Genocidehoed. Is gewoon een hoed.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:23 schreef Zipportal het volgende:
@:praadje
@:monkyyy
@:oscar.
@:powerloungen
@:wereldgozer
Met geforceerde complimenten aan elkaar?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:37 schreef Oscar. het volgende:
ik heb dit op mijn werk ook eens moeten doen. nog nooit zoiets chanants meegemaakt...
ja, een ochtendje opbouwende feedback geven en deze kunnen ontvangen.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Met geforceerde complimenten aan elkaar?
Haha jep, hier ook precies t zelfdequote:Op zondag 10 maart 2019 20:37 schreef Oscar. het volgende:
ik heb dit op mijn werk ook eens moeten doen. nog nooit zoiets chanants meegemaakt...
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:39 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, een ochtendje opbouwende feedback geven en deze kunnen ontvangen.
Ik heb dat ook weleens gedaan, maar dan hoefde het niet per se geforceerd positief te zijn. Was wel leuk en nuttig.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook moeten doen, positieve feedback, "Je kijkt de ander goed aan, je praat duidelijk" sociale training inclusief acteur.
en een acteur die alles overdrijft. die lulde ik de eerste dag onder tafel en daarna was ie klaar met mij.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook moeten doen, positieve feedback, "Je kijkt de ander goed aan, je praat duidelijk" sociale training inclusief acteur.
dat doet iedereen toch in de Efteling of Walibiquote:
Ja heerlijk. Eindelijk weer een leuke aflevering.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:50 schreef Greys het volgende:
Deze hele aflevering is één grote doorlopende cringe.
Ja, dat had er vandaag prima in gekund. Hoopte het bijna nog even te zien, maar nietsquote:Op zondag 10 maart 2019 20:52 schreef Greys het volgende:
In het vorige seizoen was er toch een soort spanning tussen Hannah en Volkert? Vind het wel jammer dat dat niet meer is.
Voor de schoolfoto geven vrijwel alle ouders wel toestemming hoor.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:57 schreef Postbus100 het volgende:
Maar even serieus he. Het 'leed' wat momenteel op basisscholen afspeelt, is de klassefoto in combinatie met de AVG. Iedere ouder moet vooraf schriftelijk toestemming geven voor de klassefoto en er zijn klassen waar de helft van de kinderen niet op de schoolfoto kunnen omdat de ouders weigeren. Dus weg klassefoto. Jammer dat ze dat er niet in verwerkt hebben
Bij mijn schoonzus op de basisschool dus 50% nietquote:Op zondag 10 maart 2019 21:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Voor de schoolfoto geven vrijwel alle ouders wel toestemming hoor.
Das wel kut ja.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:33 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Bij mijn schoonzus op de basisschool dus 50% niet
Je zou bijna denken dat dit op verzoek van Jennifer Hofman en/of Henry van Loon is genegeerd voor seizoen 2.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:52 schreef Greys het volgende:
In het vorige seizoen was er toch een soort spanning tussen Hannah en Volkert? Vind het wel jammer dat dat niet meer is.
En elk jaar weer opnieuw toestemming vragen he?quote:
Dat heeft niks met het onderwijs te maken, maar dus puur met die geweldige AVG...quote:Op zondag 10 maart 2019 21:36 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En elk jaar weer opnieuw toestemming vragen he?(onderwijs is soms niet helemaal efficiënt/logisch)
Naja, dus óók met ouders die zich er ineens over opwinden dat hun kind op de foto komt en dat dus weigeren (terwijl er vòòr de AVG niets aan de hand was).quote:Op zondag 10 maart 2019 21:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat heeft niks met het onderwijs te maken, maar dus puur met die geweldige AVG...
Ze zitten er in het onderwijs echt niet op te wachten dit elk jaar opnieuw te moeten vragen hoor
Gewoon de foto maken zodat ze zich een buitenbeentje voelen. :pquote:Op zondag 10 maart 2019 20:57 schreef Postbus100 het volgende:
Maar even serieus he. Het 'leed' wat momenteel op basisscholen afspeelt, is de klassefoto in combinatie met de AVG. Iedere ouder moet vooraf schriftelijk toestemming geven voor de klassefoto en er zijn klassen waar de helft van de kinderen niet op de schoolfoto kunnen omdat de ouders weigeren. Dus weg klassefoto. Jammer dat ze dat er niet in verwerkt hebben
Hmm..quote:Op zondag 10 maart 2019 21:35 schreef Hankster het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat dit op verzoek van Jennifer Hofman en/of Henry van Loon is genegeerd voor seizoen 2.
derLudolf in het onderwijs:quote:Op zondag 10 maart 2019 21:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gewoon de foto maken zodat ze zich een buitenbeentje voelen. :p
Anders hebben ze helemaal geen fotoquote:Op zondag 10 maart 2019 21:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
derLudolf in het onderwijs:
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
(zonder dollen: toch zonde dat de kinderen hier de dupe van worden. Want zij worden neergezet als het buitenbeentje, niet hun ouders. En de kinderen die wel op de foto mogen zijn net zo hard de dupe, want die hebben een incomplete klassenfoto.)
Aan het eind van seizoen 1 was dat toch al kansloos omdat Volkert ineens een vriendin had?quote:Op zondag 10 maart 2019 21:35 schreef Hankster het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat dit op verzoek van Jennifer Hofman en/of Henry van Loon is genegeerd voor seizoen 2.
Kromme tenen. Jeuk.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:31 schreef Arcee het volgende:
Haha, hilarisch ongemakkelijke aflevering weer.
Dat is niet nodig. Wel moet je jaarlijks/altijd de gelegenheid geven deze weer in te trekken.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:36 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En elk jaar weer opnieuw toestemming vragen he?(onderwijs is soms niet helemaal efficiënt/logisch)
Dit!quote:Op zondag 10 maart 2019 23:31 schreef Arcee het volgende:
Haha, hilarisch ongemakkelijke aflevering weer.
Dit was inderdaad weer een topperquote:
Viel mij ook op, helemaal geen ander personeel.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:05 schreef TheVulture het volgende:
Wat me trouwens wel opvalt is dat het nu echt lijkt of er maar twee klassen zijn op die school, die van Helma en die van Ank... dat is niet heel geloofwaardig
Er zijn ook maar een paar ouders die bij zaken als ouderbijeenkomsten komen terwijl de klas vol kinderen zittenquote:Op maandag 11 maart 2019 10:05 schreef TheVulture het volgende:
Wat me trouwens wel opvalt is dat het nu echt lijkt of er maar twee klassen zijn op die school, die van Helma en die van Ank... dat is niet heel geloofwaardig
Ik snap het wel, maar ze doen ook niet echt moeite om het te verbloemen door er wat figuranten bij te zetten in die lerarenkamerquote:Op maandag 11 maart 2019 10:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn ook maar een paar ouders die bij zaken als ouderbijeenkomsten komen terwijl de klas vol kinderen zittenAls je dáár allemaal een punt van zou maken.
quote:Op maandag 11 maart 2019 10:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap het wel, maar ze doen ook niet echt moeite om het te verbloemen door er wat figuranten bij te zetten in die lerarenkamer
Vorige aflevering welquote:Op maandag 11 maart 2019 10:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar ze doen ook niet echt moeite om het te verbloemen door er wat figuranten bij te zetten in die lerarenkamer
Maar vooral dat. Het is geen realistische serie, dat weet iedereen. Daar gaat het ook niet om.quote:
ik vond het ook een aflevering vol met leuke scenes, al blijft het hele verhaal me iets minder grijpen, teveel karakters die steeds maar platter worden.quote:
Hier op school is er een rel geweest met een vader die alle andere ouders gebeld en gemaild heeft (en dan echt zo'n mailrant van 500 alinea's met alleen maar herhalingen van dezelfde punten) omdat hij niet wilde dat zijn kind op de foto kwam of überhaupt in een digitaal systeem werkte want dit was volgens hem onwettig.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:33 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Bij mijn schoonzus op de basisschool dus 50% niet
Ja, dat dus. Omgquote:Op maandag 11 maart 2019 15:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hier op school is er een rel geweest met een vader die alle andere ouders gebeld en gemaild heeft (en dan echt zo'n mailrant van 500 alinea's met alleen maar herhalingen van dezelfde punten) omdat hij niet wilde dat zijn kind op de foto kwam of überhaupt in een digitaal systeem werkte want dit was volgens hem onwettig.
Vervolgens mailde het schoolhoofd een hele nette, bondige mail waarin alle punten werden geadresseerd en weerlegd, kwam er weer een hele relmail van die vader. Andere ouders waren intussen m.b.v. de reply to all aan het reageren. Hele mailbox vol met logoree, gescheld en oorlogstaal.
Einde van het verhaal was dat het kind in kwestie netjes buiten de foto's werd gehouden en dat iedereen met de ogen begon te rollen als die vent het schoolplein op kwam. Heel sneu voor het kind, want dat is een lief ding.
Dus als je denkt dat deze serie overtrokken is, bedenk dan dat er inderdaad karikaturen als de hoofdpersonen rondlopen die het niet helemaal snappen en die dit soort taferelen veroorzaken
Het is niet zo heel raar met de concurrentie op zondagavond. Er keken ook nog 2 miljoen mensen naar Miljoenenjacht en 1.7 miljoen naar het schaatsen. Zo'n beetje iedereen die wel eens tv kijkt zat deze zondagavond naar een van de zenders te kijken.quote:
Dat viel wel mee, Luizenmoeder zakte van 3.094.000 naar 2.975.000.quote:
Angelaquote:
twitter:denieuwsbv twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 12:50:45Angela de Jong staat volgens @MvanRoosmalen voor middelmaat. 'Angela de Jong is RKC Waalwijk, Angela de Jong is drop van het huismerk, Angela de Jong is zegeltjes sparen bij de Vomar' https://t.co/TJlm3lnmIx reageer retweet
Zo lijkt het of ook het uitgesteld kijken afneemt, dus even voor de zekerheid: die neemt elke week iets toe (afgezien van de tweede week):quote:Op maandag 11 maart 2019 18:09 schreef VeX- het volgende:
Het is wel klaar met de Luizenmoeder
'Het uitgesteld kijken trekt de boel no'g een beetje op, maar ook daar is de daling met een paar honderdduizend per week zichtbaar.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |