Misschien Bubba als je een keer in het gevang zitquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, komt omdat niemand mij serieus neemt
Ik ben een brave jongen, ik kom niet in het gevangquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien Bubba als je een keer in het gevang zit
niet iedereen in het gevang is schuldig, hoewel de kans hier wel miniem isquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben een brave jongen, ik kom niet in het gevang
quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:39 schreef Driepink het volgende:
Lastige keuze
Skysherrif of moemoe aanmoedigen
Lastig inderdaad.quote:
Niemand neemt mods echt serieus. Ze nemen alleen zichzelf erg serieus. In klb iig welquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, komt omdat niemand mij serieus neemt
Ik heb skysherrif er nog niet op betrapt dat hij de VBL SC verkiest boven die van ONZ.quote:
Ga je dan ook mensen doodwensen en de beroepen van iemand moeder aankaarten?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:51 schreef moemoe het volgende:
Ik begin nu al evil te worden en dan is maart nog niet eens begonnen.
Ik hoor ook soort van bij KLB (hoop ik) maar ik neem mezelf ook niet serieusquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niemand neemt mods echt serieus. Ze nemen alleen zichzelf erg serieus. In klb iig wel
maar het staat letterlijk in de quote manquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb skysherrif er nog niet op betrapt dat hij de VBL SC verkiest boven die van ONZ.
Aangezien hij net zo vaak in die van ONZ zit..
Maar daar gaat het niet om. In mijn ogen is het nu gewoon een mannen vs vrouwen.
NOU ENquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar het staat letterlijk in de quote man
Chinees, en vriendin appte net dat ze net vertrok bij de chinees die +-15 minuten fietsen is.quote:
Ik moet mijn fiets als het goed is vandaag of morgen binnen krijgen..quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Chinees, en vriendin appte net dat ze net vertrok bij de chinees die +-15 minuten fietsen is.
Ik heb recentelijk nog ‘STERF” geroepen bij een spelletjequote:Op donderdag 28 februari 2019 18:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ga je dan ook mensen doodwensen en de beroepen van iemand moeder aankaarten?
Alleen sterf?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb recentelijk nog ‘STERF” geroepen bij een spelletje.
Moeders zijn heilig, dus nope.
Als jij meedoet juich ik voor jou, je bent een slimme user. Dat zie je zoquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb skysherrif er nog niet op betrapt dat hij de VBL SC verkiest boven die van ONZ.
Aangezien hij net zo vaak in die van ONZ zit..
Maar daar gaat het niet om. In mijn ogen is het nu gewoon een mannen vs vrouwen.
Heb je die niet al 2 weken terug besteld?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik moet mijn fiets als het goed is vandaag of morgen binnen krijgen..Ben benieuwd
Alsnog tr gezetquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
12 dagen geleden.. Was een foutje bij de leverancier, dus afgelopen zondag stond ie nog 'in bestelling bij leverancier'quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je die niet al 2 weken terug besteld?
Dit neem ik je nog steeds kwalijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, duurde lang.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
12 dagen geleden.. Was een foutje bij de leverancier, dus afgelopen zondag stond ie nog 'in bestelling bij leverancier'
Voor zover de 6-7 werkdagen levertijd
Zo zo, gedurfd hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar niet ieder kruisje heeft een huisjequote:
Moeilijk serieus nemen te allemaal daarquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hoor ook soort van bij KLB (hoop ik) maar ik neem mezelf ook niet serieus
Ik heb een KLB topic geopendquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moeilijk serieus nemen te allemaal daar
Nope, is saai daar en de mensen die er posten al helemaalquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
wtf, probeer je mij nu in het ootje te nemen?
Ben blij dat je hier post dan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nope, is saai daar en de mensen die er posten al helemaal
Hier zijn knappere mannenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nope, is saai daar en de mensen die er posten al helemaal
Nouhouuu......zo maak je geen vrienden hoor......quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry ik vind az vs ajax leukere finale
En tilburg is echt een enorm leluke stad
Dat verdubbelt de kansen voor Ajax van 0.01 naar 0.02%quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:42 schreef skysherrif het volgende:
Wel grappig dat ramos nu 2 wedstrijden geschorst is
Kom je uit tilburg?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nouhouuu......zo maak je geen vrienden hoor......
Mag nog wel een nulletje bijquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat verdubbelt de kansen voor Ajax van 0.01 naar 0.02%
Ik ben ook blij dat ik jullie heb gevondenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben blij dat je hier post dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |