Ik zet ook een serie aan. Ik heb mijzelf op zitten vreten na die 1-0 die ik niet terecht vond. Deze 2-0 helaas wel gewoon een eerlijk doelpunt....quote:
Verliezen van dit Feyenoordquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:54 schreef Coco. het volgende:
Ajax verloor met 6-2 van dit Feyenoord
quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Post dat op fr12.nl als je wil lachen
Klopt helemaalquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik zet ook een serie aan. Ik heb mijzelf op zitten vreten na die 1-0 die ik niet terecht vond. Deze 2-0 helaas wel gewoon een eerlijk doelpunt....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze staan in de kleedkamer.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:55 schreef bombmannl het volgende:
Hopelijk scoort Ajax er nog een stuk of 3, de gezichten van die tokkies op de tribune is dan puur genot
En dan die ajaxsupporters die weer arrogant gaan doen... nee, beter komt er helemaal geen uitslagquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:55 schreef bombmannl het volgende:
Hopelijk scoort Ajax er nog een stuk of 3, de gezichten van die tokkies op de tribune is dan puur genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |