Kom er eigenlijk nu pas achter dat ze niet dezelfde persoon zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:16 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Waarom zijn de Keepers allebei donker vanavond
Nee in een panterjasquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
In een Bavaria jurkje of toch geel badpak![]()
ikweethetookniet hooligansquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
In een Bavaria jurkje of toch geel badpak![]()
Van oudsher zijn negers prima schandpaaldjes waar je een bal hard op af kan trappenquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:16 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Waarom zijn de Keepers allebei donker vanavond
Toch allebei beter dan Zoetquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:19 schreef Coco. het volgende:
Onana en Vermeer zouden niet misstaan in het circus.
Waarom doe je een ' op de e.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee je gifje
Leuk geprobeerd, goed idee, maar het is het nét niet.
Zoet is de laatste weken wel héél poverquote:
Zo zal het bijna altijd zijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
En Zlatanhelaas eerste wedstrijd met hem zondagnacht (of zaterdagnacht).
Ligt eraan waar de uitwedstrijd is toch? Misschien een keer 's morgens.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo zal het bijna altijd zijn
Als die naar de Oostkust moet heb je misschien een redelijke tijd ja maar dat is ook niet zo vaak.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt eraan waar de uitwedstrijd is toch? Misschien een keer 's morgens.
gebbetjequote:Op woensdag 27 februari 2019 21:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat met die Vermeer-pop, dat was vrij schandelijk he.
Ja, dat kon echt niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit bedoel ik.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Had grave moeten gebruiken imo.
Dat was niet volgens de nieuwe policy.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ze gaan vast wel herhalen. Het was trouwens toch af en toe al op tv? Ik dacht het bij Eurosport te hebben gezien niet zo heel lang geleden zelfs. Paar maanden terug, zal vorig seizoen geweest zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die naar de Oostkust moet ja maar dat is ook niet zo vaak
Eurosport ja met Frank Sinatraquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze gaan vast wel herhalen. Het was trouwens toch af en toe al op tv? Ik dacht het bij Eurosport te hebben gezien niet zo heel lang geleden zelfs. Paar maanden terug, zal vorig seizoen geweest zijn.
Tadic is inmiddels geen spits meer of zo en dat maakt het er ook niet beter op.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ziyech en Neres spelen bagger
Oh doet hij ook meequote:Op woensdag 27 februari 2019 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ziyech en Neres spelen bagger
Ja ik las alleen Neres, sorry GGMMquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:27 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja ik las alleen Neres, sorry GGMM
Zo slecht dat v Persie de raarste capriolen moest uithalen om er nog iets van te maken ja.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:28 schreef Merkie het volgende:
Kan me nog een voorzet van Blind op Van Persie herinneren, jammer dat het zo moet eindigen.
Ik gok dat het daar niet zoveel mee te maken heeft eigenlijkquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nieuwe policy heeft gelijk effect.
Wacht maar tot er gescoord wordt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nieuwe policy heeft gelijk effect.
Wat ben je toch ook een goed mensquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:29 schreef KingRadler het volgende:
Ben ik weer.
Moest even een neger bevrijden.
Komt ook omdat Ajax er niet op uit is een leuke wedstrijd van te maken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is gewoon een barslechte wedstrijd.
Dat is de Klassieker best vaak eigenlijkquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is gewoon een barslechte wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |