Nee, dat is een ex, ook ik heb een zwak voor exenquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
[..]
Die UI, lekker ding, ben jij dat?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:49 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Nee, dat is een ex, ook ik heb een zwak voor exen
Voor 1 wand is het wel mooi, maar dan de andere wanden heel licht. niet de gehele ruimte, en met wat leuke lichte fotolijstjes of zo.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:46 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Geen goeie kleur ook, zo donker. Maakt het claustrofobisch.
wim zal wel met een oplossing komenquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wanden tegen een paar dunne latjes aan getimmerd, afgekeurd dus.
Ze haat Tim. Ze walgt van zijn gemanipuleer. Zei ze eergisteren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:44 schreef BloesBloes het volgende:
Shelley helpt. Slechts één vraag, waarom?
ze was suicidaal, wilde een poging gaan doen, crisisdient is in beeld geweest. Ze kon naar crisisopvang/behandeling maar toen kwam Utopia op haar pas en heeft ze daarvoor gekozen. Zo vertelde ze het en dat kan zoquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:40 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Bij de crisisdienst of huisarts maar niet bij een instelling.
die kleur ondersteunt de depressie van Frannyquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Zo donkere kleur in zo klein hokkie
[ afbeelding ]
Je mag toch hopen dat er niets echt ernstigs gebeurt in haar naaste omgeving, want OMG, wat moet ze dan?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
Maar dat maakt nog steeds niet dat je een depressie hebt (gehad).
Zeg ik van niet? Zal alleen ten koste van Franny gaan waarschijnlijk maar daar zit jij niet mee hèquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom niet ze heeft er net zoveel recht op........
Als je in crisis ben kan de huisartsenpost ingeschakeld worden en die kunnen de crisisdienst inschakelen, die komen voor beoordeling en als je een gevaar voor jezelf of je omgeving bent kun je al dan niet vrijwillig opgenomen worden acuut, of je kunt je regulier aanmeldenquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja alles kan. Maar om opgenomen te worden is nog zo makkelijk niet.
Nou nee, ze had gedronken, lag op een matje, had een dartpijl in haar hand en voelde de behoefte daar iets mee te gaan doen, maar viel in slaap.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:50 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze was suicidaal, wilde een poging gaan doen, crisisdient is in beeld geweest. Ze kon naar crisisopvang/behandeling maar toen kwam Utopia op haar pas en heeft ze daarvoor gekozen. Zo vertelde ze het en dat kan zo
Toepasselijkquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:50 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
die kleur ondersteunt de depressie van Franny
Die vroeg of het niet lichter kon en ook Shelly vond het te donker......maar het mag zeker niet of Lotus is een zin doordrijver die vindt het prachtig een darkroom.......quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:50 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
die kleur ondersteunt de depressie van Franny
quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:49 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik wist 'tquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:49 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Shelly?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom niet ze heeft er net zoveel recht op........
Ligt eraan, als zij er aandacht mee krijgt ...quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:51 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Je mag toch hopen dat er niets echt ernstigs gebeurt in haar naaste omgeving, want OMG, wat moet ze dan?
zit er toch niet meer?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:41 schreef Mylene het volgende:
Behang was mooier geweest, zoals bij de feeksen Christel en Hiske.
haar moeder vertelde dat ze zelf contact heeft opgenomen met de crisisopvang. Er is nooit over crisisdienst gesproken. Maar goed, ieder zijn waarheid.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:50 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze was suicidaal, wilde een poging gaan doen, crisisdient is in beeld geweest. Ze kon naar crisisopvang/behandeling maar toen kwam Utopia op haar pas en heeft ze daarvoor gekozen. Zo vertelde ze het en dat kan zo
Zij ook niet zoals ze overkomt.......quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zeg ik van niet? Zal alleen ten koste van Franny gaan waarschijnlijk maar daar zit jij niet mee hè
Ik weet echt wel hoe het werkt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:52 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Als je in crisis ben kan de huisartsenpost ingeschakeld worden en die kunnen de crisisdienst inschakelen, die komen voor beoordeling en als je een gevaar voor jezelf of je omgeving bent kun je al dan niet vrijwillig opgenomen worden acuut, of je kunt je regulier aanmelden
Das heul normaal hierquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:54 schreef PoezeligDing het volgende:
In Groningen ging Mylene regelmatig in haar pyjama naar de supermarkt.
crisisopvang gaat via crisisdienstquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
haar moeder vertelde dat ze zelf contact heeft opgenomen met de crisisopvang. Er is nooit over crisisdienst gesproken. Maar goed, ieder zijn waarheid.
Ja duh.....daar hebben we het heel de tijd over.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:55 schreef schizolientje het volgende:
[..]
crisisopvang gaat via crisisdienst
Morgen koppijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu verven en vanavond erin pitten in dat huisje?
Ze maakt een bevrijde indruk.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:57 schreef Danchelle het volgende:
Goedenavond,
Ik vind de hele situatie tussen Franny en Tim toch wel een beetje bizar.
Er is eigenlijk niks noemenswaardig gebeurd en toch lijkt ze van de en op de andere dag enorm afstand te nemen. Ik vind Tim een vreselijk persoon, maar dat laat ik nu even buiten beschouwing. Zo'n sekreet als Franny zou iedere verloofde toch woest maken met dat gedrag dat ze nu vertoont
Franny wil in het huisje blijven, dus moet tim alleen oprotten. En het is schijnbaar onmogelijk voor haar om te zien dat iemand zich daardoor afgewezen kan voelen. Denk dat ze het andersom ook niet op prijs had gesteld.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:57 schreef Danchelle het volgende:
Goedenavond,
Er is eigenlijk niks noemenswaardig gebeurd en toch lijkt ze van de en op de andere dag enorm afstand te nemen. Ik vind Tim een vreselijk persoon, maar dat laat ik nu even buiten beschouwing. Zo'n sekreet als Franny zou iedere verloofde toch woest maken met dat gedrag dat ze nu vertoont
en van tims stoere praat is vandaag ook nog maar bar weinig overquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:57 schreef Danchelle het volgende:
Goedenavond,
vind ik nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:57 schreef Danchelle het volgende:
Goedenavond,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |