quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Goed idee voor vervelende Cossers.
En ze viel zelf zogenaamd in slaap op zijn bed zodat hij zou zeggen dat ze mocht blijven.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ze kroop gewoon naast hem dan wel boven de dekens en Mike hield zich slapende........
Die wil ook in dat huisje. Ik kan niets anders bedenken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:44 schreef BloesBloes het volgende:
Shelley helpt. Slechts één vraag, waarom?
Mijn ideequote:Op woensdag 27 februari 2019 18:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die wil ook in dat huisje. Ik kan niets anders bedenken.
Een tiny house vol met kirrende meiden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:44 schreef BloesBloes het volgende:
Shelley helpt. Slechts één vraag, waarom?
Daarom, er klopt niet veel van het verhaal van Franny. Ze haalt ook haar hele identiteit uit die depressie/onzekerheid. Op zich natuurlijk wel een teken dat ze psychisch niet helemaal lekker in elkaar zit anders zou ze dat niet nodig hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En je moet zo ongeveer een gevaar voor je omgeving zijn of echt suicidaal wil je acuut opgenomen worden.
Komt een kastquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:46 schreef sjampoeh het volgende:
Heeft ze fran haar bed eruit geflikkerd ?
Die UI, lekker ding, ben jij dat?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:46 schreef QuarterBack het volgende:
Nogal wat gamechanges na de dronkendonnydinsdag, iedereen passief, het Lotushuis verbouwd, Timo gescheiden van tafel en bed van Frenny, rare sfeer daar
Succes.....quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:43 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
En dat moet vanavond weer allemaal naar binnen?
Daar zitten ze tegenaan met hun ongewassen kleren en haren. Zag hetzelfde in een openbare ruimte toen ik wel eens bij iemand op bezoek ging in een psych. ziekenhuis. Niet normaal.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zag 'm ook.
Werd daar poep aan afgeveegd of zo?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Daarom, er klopt niet veel van het verhaal van Franny. Ze haalt ook haar hele identiteit uit die depressie/onzekerheid. Op zich natuurlijk wel een teken dat ze psychisch niet helemaal lekker in elkaar zit anders zou ze dat niet nodig hebben.
Juist! Ze gebruikt het wanneer het haar uitkomt. Ze kan er niets aan doen, want depressie en onzeker.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Daarom, er klopt niet veel van het verhaal van Franny. Ze haalt ook haar hele identiteit uit die depressie/onzekerheid. Op zich natuurlijk wel een teken dat ze psychisch niet helemaal lekker in elkaar zit anders zou ze dat niet nodig hebben.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze viel zelf zogenaamd in slaap op zijn bed zodat hij zou zeggen dat ze mocht blijven.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]een psycholoog kan je doorsturen 1 malig naar een psychiater voor medSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een psycholoog plus zeg maar en die mag geen medicijnen voorschrijven.![]()
Ik dacht dat ze gezegd had dat ze gesprekken had met een psycholoog.![]()
Want wie heeft haar die diagnose gegeven en de medicatie?
Maar kan ook via de huisarts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |