Waarom niet?quote:
Welke dieren? Enig die rond loopt zijn de kippen en katiequote:Op woensdag 27 februari 2019 18:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Lekker fris ook al die bedden buiten op de grond waar de dieren lopen te schijten........
Ik zou jou kunnen aanmelden, b.w.v.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet, dan zou iedereen die geen onderdak heeft of het huis uit wil bellen
Bij de crisisdienst of huisarts maar niet bij een instelling.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:39 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je kunt toch bellen met een hulpvraag om opgenomen te worden?
Klopt maar de vraag is dermate groot dat er wel ECHT wat aan de hand wil zijn willen ze je opnemen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:39 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom niet?
Stond/staat in het script voor vandaag....quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:39 schreef Dotteke het volgende:
De verf staat bij d epoort, das snel vanmiddag pas tim er uitgeknikkerd
Ja en rond 16.00 (herstel het is nu 18.00 geworden las ik) liggen Tim en Franny er eventjes in ...deur op slot en wederom een boze Lotus die er dan weer niet in kan...quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:18 schreef Bestweldonker het volgende:
Gaan Franny en Lotus nu samen liggen in een 2 persoons bed?
Ja alles kan. Maar om opgenomen te worden is nog zo makkelijk niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:39 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ja, dat zou dan nog makkelijker zijn dan om in Utopia te komen.....quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou jou kunnen aanmelden, b.w.v.
Lijkt er wel op hequote:Op woensdag 27 februari 2019 18:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Stond/staat in het script voor vandaag....
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:40 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Bij de crisisdienst of huisarts maar niet bij een instelling.
Goed idee voor vervelende Cossers.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou jou kunnen aanmelden, b.w.v.
En je hebt een doorverwijzing nodig.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja alles kan. Maar om opgenomen te worden is nog zo makkelijk niet.
quote:
Jij bent gemeen zegquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoop dat het zo met bakken de lucht uitkomt in Utopialand
En je moet zo ongeveer een gevaar voor je omgeving zijn of echt suicidaal wil je acuut opgenomen worden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En je hebt een doorverwijzing nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |