Tja het blijft Franny he.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een vrijwillige opname ipv crisisopvang.
Opname?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Kan best zijn dat daar wel afspraken over gemaakt zijn, dat een opname misschien goed zou zijn maar die wachtlijsten zijn vaak best lang dus dat zal vast niet heel snel geweest zijn.
Ze had ze alleen gebeld, toch?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:34 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wat ik begreep uit het verhaal van haar moeder, is dat ze zichzelf heeft aangemeld bij de crisisopvang. Daar was natuurlijk niet direct plaats, dus ging ze maar Utopia in.....zo iets?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die medicatie kan haar zelfs door die debiele arts bij Talpa, die zo scheutig is met pammetjes, zijn voorgeschreven. Die diagnose .. mwoa, had ze niet iets gezien en dacht 'Dat heb ik ook.'?
Ik kan me niet herinneren dat Lotus na 2 dagen al bij Mike in bed lag?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je vergeet dat sinds dag twee dat Lotus erwas al bij Mike lag die samen met Shelley daar woonde......Kan me niet herinneren dat ze dat ooit gevraagd heeft net zo min dat ze bij Mike Erik enAdriaan ging liggen.......
Vanmorgen hadden een paar het over een restaurant erin maken. Ze willen het in ieder geval afmaken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:31 schreef Angelique61 het volgende:
Wat gaat er nu gebeuren met de boomhut?
Tim had gezegd dat ze er door haar ouders in Utopia is gezet , en mama zei dat is dus niet waar dit heeft Franny helemaal zelf gedaan .quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:34 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wat ik begreep uit het verhaal van haar moeder, is dat ze zichzelf heeft aangemeld bij de crisisopvang. Daar was natuurlijk niet direct plaats, dus ging ze maar Utopia in.....zo iets?
En ook dat krijg je niet zomaar voor elkaar.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een vrijwillige opname ipv crisisopvang.
Nee, ze kroop gewoon naast hem dan wel boven de dekens en Mike hield zich slapende........quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:36 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Lotus na 2 dagen al bij Mike in bed lag?
Mike heeft volgens mij heel lang de boot afgehouden.
Bellen kan toch ook aanmelden zijn.....telefonisch?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze had ze alleen gebeld, toch?
Dat dacht ik ook ja.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze had ze alleen gebeld, toch?
Nee, Tim had gezegd dat haar ouders haar in de crisisopvang wilde stoppen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:37 schreef PTLe het volgende:
[..]
Tim had gezegd dat ze er door haar ouders in Utopia is gezet , en mama zei dat is dus niet waar dit heeft Franny helemaal zelf gedaan .
Nee zeker niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En ook dat krijg je niet zomaar voor elkaar.
Nope.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En ook dat krijg je niet zomaar voor elkaar.
Ja daar heeft zij het over. Dat zegt dus helemaal niets.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja ik ben haar psych niet he, maar ze heeft het zelf over een opname bij de "crisisdienst".
Dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Bellen kan toch ook aanmelden zijn.....telefonisch?
klopt dat maakte hij ervanquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, Tim had gezegd dat haar ouders haar in de crisisopvang wilde stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |