Jawel, er zijn ook psychologen een diagnose mogen stellen. Kwestie van een papiertje erbij studeren. Wat ik wel vreemd vind is dat ze zelf contact heeft gezocht met de crisisopvang terwijl dat naar mijn weten wel een arts hoort te doen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, door anderen. Als je een standaardtest aan iemand geeft die liefdesverdriet heeft, komt er al snel een depressie uit. Officieel mag alleen een psychiater de diagnose stellen en niet een psycholoog, zoals in haar geval.
De crisisdienst is echt voor als er spoed is. Dan kun je meestal niet direct bij je psych terecht. Maar meestal komen ze dan gewoon even een praatje maken met je thuis.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Psycholoog mag wel een diagnose stellen.
Maar daar liep ze wel bij?
Want dan snap ik haar telefoontje naar de crisisdienst weer niet.
Crisisdient is niet hetzelde als de opvang zelf. De crisisdienst kan bijv. Even langskomen als iemand het accuut even niet meer ziet zitten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Jawel, er zijn ook psychologen een diagnose mogen stellen. Kwestie van een papiertje erbij studeren. Wat ik wel vreemd vind is dat ze zelf contact heeft gezocht met de crisisopvang terwijl dat naar mijn weten wel een arts hoort te doen.
Dus een eventuele 'opname bij de crisisdienst', zoiets zei ze in het begin, is uit haar duim gezogen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De crisisdienst is echt voor als er spoed is. Dan kun je meestal niet direct bij je psych terecht. Maar meestal komen ze dan gewoon even een praatje maken met je thuis.
Wachttijden in de mentale zorg zijn behoorlijk lang over het algemeen. Ook om bijv. Bij een crisiscentrum opgenomen te worden. Je moet het wel HEEL bont maken willen ze je per direct opnemen.
Je vergeet dat sinds dag twee dat Lotus erwas al bij Mike lag die samen met Shelley daar woonde......Kan me niet herinneren dat ze dat ooit gevraagd heeft net zo min dat ze bij Mike Erik enAdriaan ging liggen.......quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het huisje was voor Lotus en Franny.
Franny kreeg verkering met Tim en die kwam regelmatig neuken, Lotus kreeg anschluss met Mike en die bleef ook regelmatig slapen.
De tijdelijke oplossing werkte, omdat de boomhut in aanbouw was.
Nu mag er van de gemeente niet geslapen worden in de boomhut en eist Lotus het hutje weer op, terecht.
Franny mag blijven, maar ze mag ook met Tim mee.
Tim moet verhuizen naar zijn eigen plek.....de Mongoolse tent!
En is die crisisdienst langs geweest?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Crisisdient is niet hetzelde als de opvang zelf. De crisisdienst kan bijv. Even langskomen als iemand het accuut even niet meer ziet zitten.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Psycholoog mag wel een diagnose stellen.
Maar daar liep ze wel bij?
Want dan snap ik haar telefoontje naar de crisisdienst weer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een psycholoog plus zeg maar en die mag geen medicijnen voorschrijven.![]()
Ik dacht dat ze gezegd had dat ze gesprekken had met een psycholoog.![]()
Want wie heeft haar die diagnose gegeven en de medicatie?![]()
DJ booth voor Gaitquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:31 schreef Angelique61 het volgende:
Wat gaat er nu gebeuren met de boomhut?
Nog niet echt plannen voor, zal wel snel af gebouwd moeten worden denk ik..quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:31 schreef Angelique61 het volgende:
Zonde al dat geld en moeite voor niks........quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:31 schreef Angelique61 het volgende:
Ja maar zij had zelf met de crisisopvang contact gezocht dus heeft ze een stap overgeslagen en dat maakt het verhaal van haar voor mij niet zo heel betrouwbaar. Het was de crisisopvang of Utopia.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Crisisdient is niet hetzelde als de opvang zelf. De crisisdienst kan bijv. Even langskomen als iemand het accuut even niet meer ziet zitten.
Kan best zijn dat daar wel afspraken over gemaakt zijn, dat een opname misschien goed zou zijn maar die wachtlijsten zijn vaak best lang dus dat zal vast niet heel snel geweest zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus een eventuele 'opname bij de crisisdienst', zoiets zei ze in het begin, is uit haar duim gezogen.
Wanden tegen een paar dunne latjes aan getimmerd, afgekeurd dus.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:31 schreef Angelique61 het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Die medicatie kan haar zelfs door die debiele arts bij Talpa, die zo scheutig is met pammetjes, zijn voorgeschreven. Die diagnose .. mwoa, had ze niet iets gezien en dacht 'Dat heb ik ook.'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een psycholoog plus zeg maar en die mag geen medicijnen voorschrijven.![]()
Ik dacht dat ze gezegd had dat ze gesprekken had met een psycholoog.![]()
Want wie heeft haar die diagnose gegeven en de medicatie?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Ook raar,ze zijn er mee aan het bouwen en ineens mag het niet meer.Vreemd,hadden ze ook wel eerder kunnen zeggen!quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:31 schreef Angelique61 het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus een eventuele 'opname bij de crisisdienst', zoiets zei ze in het begin, is uit haar duim gezogen.
Dan is het gewoon een vrijwillige opname ipv crisisopvang.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Kan best zijn dat daar wel afspraken over gemaakt zijn, dat een opname misschien goed zou zijn maar die wachtlijsten zijn vaak best lang dus dat zal vast niet heel snel geweest zijn.
Ja, zo staat het mij ook bij.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja maar zij had zelf met de crisisopvang contact gezocht dus heeft ze een stap overgeslagen en dat maakt het verhaal van haar voor mij niet zo heel betrouwbaar. Het was de crisisopvang of Utopia.
Wat ik begreep uit het verhaal van haar moeder, is dat ze zichzelf heeft aangemeld bij de crisisopvang. Daar was natuurlijk niet direct plaats, dus ging ze maar Utopia in.....zo iets?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |