Ja beter ook. Anders manipuleert Tim zichzelf gewoon weer het hutje in.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:18 schreef Bestweldonker het volgende:
Gaan Franny en Lotus nu samen liggen in een 2 persoons bed?
Was ook mijn mening maar hier vinden ze het haar huis.......quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:18 schreef mazaru het volgende:
Welk recht heeft klotus trouwens om tim uit dat huisje te gooien?
Nee, door anderen. Als je een standaardtest aan iemand geeft die liefdesverdriet heeft, komt er al snel een depressie uit. Officieel mag alleen een psychiater de diagnose stellen en niet een psycholoog, zoals in haar geval.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zichzelf 'aangepraat' dan?
Zelfs dát geloof ik niet, want dat zou betekenen dat ze dat echt denkt.
Nja zij lag er eerder samen met Shelly later kwam franny erbij etc, Zal maybe ook wel een Febo ding zijn dat het nu moet of ietsquote:
Dan kunnen er ook nog 2 daklozen bij.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ding is groot zat om er vier te laten slapen als het moet.
Dat geloof ik eerder. Zij heeft geen enkel recht om iemand uit dat huisje te zetten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja zij lag er eerder samen met Shelly later kwam franny erbij etc, Zal maybe ook wel een Febo ding zijn dat het nu moet of iets
Of ze maken stapelbedden dan kunnen er daklozen en B&Bers inquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan kunnen er ook nog 2 daklozen bij.
Tuurlijk niet, net zo min dat Gerrit niet wil dat er nog iemand in de Yurt er bij komtquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat geloof ik eerder. Zij heeft geen enkel recht om iemand uit dat huisje te zetten.
Het huisje was voor Lotus en Franny.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:18 schreef mazaru het volgende:
Alle recht. Officieel slapen zij en Franny daar en Tim in de yurt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:18 schreef mazaru het volgende:
De bewoners denken dit ook .quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:18 schreef Soulraven het volgende:
Het is puur mijn idee hoor maar volgens mij heeft franny ook een vrij laag iq. Problemen met het verwerken van emoties komt daarbij wel vaker voor.
Wel slim van Lotus!quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:20 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja beter ook. Anders manipuleert Tim zichzelf gewoon weer het hutje in.
Franny zei van de week ook tegen Lotus , het is ons huisje .quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het huisje was voor Lotus en Franny.
Franny kreeg verkering met Tim en die kwam regelmatig neuken, Lotus kreeg anschluss met Mike en die bleef ook regelmatig slapen.
De tijdelijke oplossing werkte, omdat de boomhut in aanbouw was.
Nu mag er van de gemeente niet geslapen worden in de boomhut en eist Lotus het hutje weer op, terecht.
Franny mag blijven, maar ze mag ook met Tim mee.
Tim moet verhuizen naar zijn eigen plek.....de Mongoolse tent!
Wat een gezelligheid.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of ze maken stapelbedden dan kunnen er daklozen en B&Bers in
Wat Franny zegt is allemaal bullshit, die lult met alle winden mee, opportunist pur sang!quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:24 schreef PTLe het volgende:
[..]
Franny zei van de week ook tegen Lotus , het is ons huisje .
Psycholoog mag wel een diagnose stellen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, door anderen. Als je een standaardtest aan iemand geeft die liefdesverdriet heeft, komt er al snel een depressie uit. Officieel mag alleen een psychiater de diagnose stellen en niet een psycholoog, zoals in haar geval.
Lotus was het er wel mee eens ? ach het zal mij een rot zorg zijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:25 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wat Franny zegt is allemaal bullshit, die lult met alle winden mee, opportunist pur sang!
logisch verhaalquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het huisje was voor Lotus en Franny.
Franny kreeg verkering met Tim en die kwam regelmatig neuken, Lotus kreeg anschluss met Mike en die bleef ook regelmatig slapen.
De tijdelijke oplossing werkte, omdat de boomhut in aanbouw was.
Nu mag er van de gemeente niet geslapen worden in de boomhut en eist Lotus het hutje weer op, terecht.
Franny mag blijven, maar ze mag ook met Tim mee.
Tim moet verhuizen naar zijn eigen plek.....de Mongoolse tent!
Vraag me af wanneer haar liefdesverdriet begonnen is........want Utopia 1 had ze zich ook voor opgegeven.....Had ze die vriend al of is die van veel later......??quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, door anderen. Als je een standaardtest aan iemand geeft die liefdesverdriet heeft, komt er al snel een depressie uit. Officieel mag alleen een psychiater de diagnose stellen en niet een psycholoog, zoals in haar geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |