Ahww, wat sneuquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben weer thuis, de assistente wist tot tweemaal toe door het "leven" te knippen bij Morty, waarna de tweede assistente die twee nageltjes dichtbrandde... Morty heeft me toen ook twee keer flink gebeten (is ook niet gek). Met Lyam ging het veel relaxter, maar ze zitten nu allebei nogal getraumatiseerd in het reiskooitje
Harvard dit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben weer thuis, de assistente wist tot tweemaal toe door het "leven" te knippen bij Morty, waarna de tweede assistente die twee nageltjes dichtbrandde... Morty heeft me toen ook twee keer flink gebeten (is ook niet gek). Met Lyam ging het veel relaxter, maar ze zitten nu allebei nogal getraumatiseerd in het reiskooitje
quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik krijg mijn pener niet hoger dan dit schatje
Pics?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb wat gemist. Waarom kregen ze een behandeling?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mjaquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:11 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ahww, wat sneuarme beestjes.
OPquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist. Waarom kregen ze een behandeling?
Wat vind je van de OP trouwens?
edit: heb even teruggelezen. Waarom mocht Tarrel niet mee?
zielig hoorquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is dat de jouwe?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist. Waarom kregen ze een behandeling?
Wat vind je van de OP trouwens?
edit: heb even teruggelezen. Waarom mocht Tarrel niet mee?
wat veel groot isquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:20 schreef Zipportal het volgende:
Geen TT en een plaatje wat veel groot is in de OP.
Zo rolt Lenny_Leonard.
Helaas reageert GGMM nooit meer op een oproep om nieuwe foto's. Ik begin me toch zorgen te maken om die kat.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:19 schreef onlogisch het volgende:
De verhalen van Benji zijn een stuk spannender dan die van Morty en Lyam.
Misschien is René Tinkebell en heeft ze een nieuwe handtas ervan gemaakt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Helaas reageert GGMM nooit meer op een oproep om nieuwe foto's. Ik begin me toch zorgen te maken om die kat.
Zo zitten/hangen ze er nu al een halfuur bij. Zodra ze op eigen kracht de kooi uit komen ga ik de kooi goed schoonmaken, gezien al dat bloed aan de spijltjes. Arme ventjesquote:
Pigeons massacre.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo zitten/hangen ze er nu al een halfuur bij. Zodra ze op eigen kracht de kooi uit komen ga ik de kooi goed schoonmaken, gezien al dat bloed aan de spijltjes. Arme ventjes
[ afbeelding ]
Wel mooie beestjes.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo zitten/hangen ze er nu al een halfuur bij. Zodra ze op eigen kracht de kooi uit komen ga ik de kooi goed schoonmaken, gezien al dat bloed aan de spijltjes. Arme ventjes
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben blij dat te horen. Je krijgt toch een band met zo'n beest hé.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:23 schreef GGMM het volgende:
@:Charlotte3 heeft laatst nog een foto van hem gezien, die kan bevestigen dat het erg goed met hem gaat.
Heb je een filmposter hangen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of van de vloerquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:19 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de hik. Het zou helpen als iemand me even laat schrikken.
@:Saind misschien kan jij wat foto's van je keukenblad posten?
Scarface?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je een filmposter hangen?
Welke film?
Te kort geknipt gezien het bloed?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ahhquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je een filmposter hangen?
Welke film?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |