Wel mooie beestjes.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo zitten/hangen ze er nu al een halfuur bij. Zodra ze op eigen kracht de kooi uit komen ga ik de kooi goed schoonmaken, gezien al dat bloed aan de spijltjes. Arme ventjes
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben blij dat te horen. Je krijgt toch een band met zo'n beest hé.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:23 schreef GGMM het volgende:
@:Charlotte3 heeft laatst nog een foto van hem gezien, die kan bevestigen dat het erg goed met hem gaat.
Heb je een filmposter hangen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo zitten/hangen ze er nu al een halfuur bij. Zodra ze op eigen kracht de kooi uit komen ga ik de kooi goed schoonmaken, gezien al dat bloed aan de spijltjes. Arme ventjes
[ afbeelding ]
Of van de vloerquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:19 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de hik. Het zou helpen als iemand me even laat schrikken.
@:Saind misschien kan jij wat foto's van je keukenblad posten?
Scarface?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je een filmposter hangen?
Welke film?
Te kort geknipt gezien het bloed?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ahhquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je een filmposter hangen?
Welke film?
quote:
Die jaquote:
Gohquote:
Ken die film niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Inb4 GGMM's "wat kinderachtig"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |