quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zal vast wel iemand zijn die degene erop wijst dat dit niet helemaal klopt. Was eens in de tattoo shop kwam er een man binnen die wilde een tattoo laten coveren. Dat kon maar hij wilde wel even zien, wat er dan precies gedaan moest worden. Die man met knalrood hoofd zijn shirt omhoog, staat er op zijn buik keurig Bier hier!
Goede keuze! Ik ga zo nog ff een grote ronde wandelen ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:45 schreef STING het volgende:
Zo, op naar huis, middag maar vrij genomen, geen zin meer. En kan ik nog even het zonnetje genieten
Niet dat hij het zou doen hoor, maar ik krijg er meteen een associatie met Q. bijquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zal vast wel iemand zijn die degene erop wijst dat dit niet helemaal klopt. Was eens in de tattoo shop kwam er een man binnen die wilde een tattoo laten coveren. Dat kon maar hij wilde wel even zien, wat er dan precies gedaan moest worden. Die man met knalrood hoofd zijn shirt omhoog, staat er op zijn buik keurig Bier hier!
To lighten the spirit juist lachenquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dan moet je wel even op je wang bijten om niet in lachen uit te barsten
Ah nog één, boksquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:45 schreef STING het volgende:
Zo, op naar huis, middag maar vrij genomen, geen zin meer. En kan ik nog even het zonnetje genieten
quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:49 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik voel trouwens met je mee DrMarten, zeker nu ik vanmiddag vrij ben en naar het strand ga
[..]
To lighten the spirit juist lachen
Nice! Was je vlucht verder wel goed verlopen nog?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag al naar huis in plaats van morgen![]()
Eigen bed, beste bed.
Ik ga ook, fijne middag iedereenquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ja zal eens even naar de winkel lopen, allemaal fijne middag
huehuequote:Op woensdag 27 februari 2019 13:00 schreef Allures het volgende:
Ik ga mij zo eens verdiepen in de wereld van de harde wener
Anderhalf uur vertraging gehad, maar verder was alles ok. Ook nog goede meetings gehad hier dus met goed gevoel naar huis toe weer.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nice! Was je vlucht verder wel goed verlopen nog?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:00 schreef Allures het volgende:
Ik ga mij zo eens verdiepen in de wereld van de harde wener
quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:49 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik voel trouwens met je mee DrMarten, zeker nu ik vanmiddag vrij ben en naar het strand ga
Alle winegum achtige dingen moeten op. In 1x zo'n hele zak, alles oppppquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:05 schreef Allures het volgende:
Ik ben een zak van die gekleurde sleutels aan het leegsnaaien
Die kan ik echt nooit maar 1 nemen
Alle snoep wmb.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alle winegum achtige dingen moeten op. In 1x zo'n hele zak, alles opppp
Haha werk hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle snoep wmb.Nu de e-mail op het werk eruit ligt ben ik erg geneigd een zak te gaan halen.
Breng mij er ook 1 dan!quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle snoep wmb.Nu de e-mail op het werk eruit ligt ben ik erg geneigd een zak te gaan halen.
Alsof de rest een optie is t.o.v. dezequote:Op woensdag 27 februari 2019 14:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een uur vrij tussen 2 afspraken. Zal ik:
- dutje doen
- biertje op terras doen
- tattoo laten zetten met "bier hier" op mijn buik
??
App je adres maar.quote:
inb4: Kom ik wel een volle zak brengen. Hue hue.quote:
Vrouwen die in de stress raken van een paar calorieënquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:22 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde een zakje snoepjes eten, want lekkere trek. Zag ik dat er in één zakje 375 calorieën zitten. Lekkere trek meteen verdwenen.
Morgen nog? dan kom ik langsquote:
Juist goed man!quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Vrouwen die in de stress raken van een paar calorieën
Vlg mij heeft je man geld zat, heb je nog nooit gehoord over iets werkgerelateerdsquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:26 schreef Allures het volgende:
Ik ga zo gewoon lekker tennissen on het zonnetje dus ik eet nog een snoepje
Dan lees je niet goed knulquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vlg mij heb je man geld zat, heb je nog nooit gehoord over iets werkgerelateerds
ik werk nu gewoon. Ga om 5 uur tennisen en werk dan daarna gewoon nog een uurtjequote:Op woensdag 27 februari 2019 14:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vlg mij heeft je man geld zat, heb je nog nooit gehoord over iets werkgerelateerds
quote:
Ahaquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:29 schreef Allures het volgende:
[..]
ik werk nu gewoon. Ga om 5 uur tennisen en werk dan daarna gewoon nog een uurtje
Waar lees je stressquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Vrouwen die in de stress raken van een paar calorieën
Venlo is best groot...quote:
Dat is toch geen stressquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat je schrikt van het getal, het zakje weglegt en er over gaat posten.
Meer van eten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch geen stress. Dat is weer even tot t besef komen dat er idioot veel calorieën in zitten die ook nog eens niet vullen.
hmm, dat gaan ze niet goed vinden op het werk als ik daar even naar toe rijd..quote:
Stom hoorquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat gaan ze niet goed vinden op het werk als ik daar even naar toe rijd..
Haha, nu snap ik dat je zo'n geldingsdrang hebt hier. Je bent in het echt een dwergmannetje.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Laatst een masterclass voeding gevolg en daar leer je toch wat over de gevolgen van toegevoegd suiker.
Al een paar weken flink ah trainen en goed eten.
Nu met 40+ weer een sixpack 1.75 / 83 kg
Hihiquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh grapje dan werk ik daar niet.
Manlet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Laatst een masterclass voeding gevolg en daar leer je toch wat over de gevolgen van toegevoegd suiker.
vind ik ook.quote:
Nee 1.78m maar geen reus die uit de dakgoot kan drinken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, nu snap ik dat je zo'n geldingsdrang hebt hier. Je bent in het echt een dwergmannetje.
Ik hou niet van bellenquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind ik ook.
of je moet even bellen om een afspraak te maken. dan valt het niet op
morgen nog werken en dan volgende week vrijdag pas weerquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou niet van bellen.
Ik hoef nog maar 10 dagen aanwezig te zijnwoohoo
Lekker achter de mannen aan!!!quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:56 schreef Samzz het volgende:
Oh yes, 9 maart feestje hier. De uitgelezen kans om mijn petticoat uit de kast te plukken!
Petticoatsquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:56 schreef Samzz het volgende:
Oh yes, 9 maart feestje hier. De uitgelezen kans om mijn petticoat uit de kast te plukken!
Bijna beweging gehad!!!quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Leuke fietsroute uitgestippeld
Wordt het kloteweer dit weekend
die wil ik nog.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Petticoatszag in Dublin nog een zaakje waar ze die Hell Bunny rok met luipaardprint ook verkopen
Jaa die is zo awesome. Momenteel mijn favo kledingstuk.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Petticoatszag in Dublin nog een zaakje waar ze die Hell Bunny rok met luipaardprint ook verkopen
quote:
nog maar 1 nietszeggende uitspraak, gaat hard zeg.quote:Bijna beweging gehad!!!
Uhm... okay. Dat is een beetje afwijkendquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:00 schreef Allures het volgende:
Ik heb een collega met echt zo'n hangend buikje. Verder heel slank en lang. Beetje slungelig zelfs. Maar ik vind dat buikje zo sexy
gemiddeld is schijnbaar 183.8.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:59 schreef Allures het volgende:
178 vind ik voor een Nederlandse man best klein
Nieuwe regel: MCH mag maar één uitroepteken gebruiken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
nog maar 1 nietszeggende uitspraak, gaat hard zeg.
gewoon dik vind ik ook lekker hoorquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhm... okay. Dat is een beetje afwijkend
Kan zaterdag nog prima. Goed, niet zo lekker als vandaag maar wel droogquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Leuke fietsroute uitgestippeld
Wordt het kloteweer dit weekend
>55kg vind ik voor een Nederlandse vrouw best zwaar.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:59 schreef Allures het volgende:
178 vind ik voor een Nederlandse man best klein
Jezus laat mij lekker 65 kilo zijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
>55kg vind ik voor een Nederlandse vrouw best zwaar.
Correctie 65 kg einde jaar maximaal.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus laat mij lekker 65 kilo zijn.
Ik hou ook wel van wat vlees hoorquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:02 schreef Allures het volgende:
Echt zo'n druppel is zijn bovenlijfen ik denk dan elke keer oh hai
nou 55 vind ik wat enthousiast maar als je nu de aandacht van je manletheid probeert te weerleggen naar mijn dikheid: ja ik ben dikquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nee billen heb ik dan liever niet te vol op een manquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van wat vlees hooren goede ronde billen.
1.78 is nog (net) geen kabouter.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:04 schreef Allures het volgende:
[..]
nou 55 vind ik wat enthousiast maar als je nu de aandacht van je manletheid probeert te weerleggen naar mijn dikheid: ja ik ben dikdat was geen nieuws
Dat jij een kabouter bent wel natuurlijk
Bipsen om in te bijtenquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:05 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja nee billen heb ik dan liever niet te vol op een man
Vrouw weer wel
Vind jij? Denk jij? Zuig je uit je duim?quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouwen met een strak lichaam hebben een lekkere strakke vagijn.
Voor mij prima. Maar langer is beterquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:14 schreef MissMSX het volgende:
1,78 is wel echt veel te klein voor een man.
Ik zou geen hakken meer kunnen dragen zonder me Godzilla te voelenquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij prima. Maar langer is beter.
Vergelijkend warenonderzoekquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind jij? Denk jij? Zuig je uit je duim?
ik ben 176 dus alles met iets van een verhoging en ik kom boven je uitquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou geen hakken meer kunnen dragen zonder me Godzilla te voelen
quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik Ook zoiets ja.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:20 schreef Allures het volgende:
[..]
ik ben 176 dus alles met iets van een verhoging en ik kom boven je uit
ohw, dan ga ik maar weerquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik Ook zoiets ja.
Man moet toch wel mini(huehue)maal 1.85 zijn.
Als dat je fetish is...quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:25 schreef Allures het volgende:
Als ik een kabouter was zou ik ook alleen heel lichte elfjes daten. Anders word je geplet
Wij gaan toch al niet daten, dus dan boeit het niet.quote:
truequote:Op woensdag 27 februari 2019 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij gaan toch al niet daten, dus dan boeit het niet.
Howyoudoin?quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik Ook zoiets ja.
Man moet toch wel mini(huehue)maal 1.85 zijn.
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij gaan toch al niet daten, dus dan boeit het niet.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:04 schreef Allures het volgende:
[..]
nou 55 vind ik wat enthousiast maar als je nu de aandacht van je manletheid probeert te weerleggen naar mijn dikheid: ja ik ben dikdat was geen nieuws
Dat jij een kabouter bent wel natuurlijk
Als alle shit rondom je naam meer ruimte inneemt dan de inhoud van je post...quote:
vanaf wanneer ben je te oud?quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:35 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben toch ook veel te oud om te daten
Aw zo schattig, kleine mannen!quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Geen vast grens denk ik.quote:
je zag toch dat hij er een paar posts later al 3 cm bij smokkeldequote:Op woensdag 27 februari 2019 15:36 schreef Halimede het volgende:
[..]
Aw zo schattig, kleine mannen!en dan ook nog in mannen centimeters gemeten, dus in werkelijkheid nog ongeveer 5cm kleiner
Die komt niet veel verder dan 172 hoorquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zag toch dat hij er een paar posts later al 3 cm bij smokkelde
ben jij zo lang? of was hij zo mini?quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:39 schreef Halimede het volgende:
[..]
Die komt niet veel verder dan 172 hoor![]()
Net zoals een tinder gast die zei 3cm kleiner te zijn, maar vervolgens echt een kop kleiner wasmannen centimeters, echt magisch
quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:40 schreef Samzz het volgende:
Kappers houden er ook altijd een wat aparte definitie van een cm op na.
Mannelijke kappersquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:40 schreef Samzz het volgende:
Kappers houden er ook altijd een wat aparte definitie van een cm op na.
Hij was echt klein en ik ben 1.78quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben jij zo lang? of was hij zo mini?
Bergen zijn hetquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als alle shit rondom je naam meer ruimte inneemt dan de inhoud van je post...
Ja dat gaat dubbelop natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mannelijke kappersDaar ga je met je kort pittige kapsel.
draag je vaak hakkenquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:41 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hij was echt klein en ik ben 1.78
Ik lach wel, maar het is me al vaker opgevallen dat er om 10 cm korten wordt gevraagd en er vervolgens 15 tot 20 cm of meer op de grond ligtquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mannelijke kappersDaar ga je met je kort pittige kapsel.
Was het jofukunudinges?quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:41 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hij was echt klein en ik ben 1.78
Af en toe, maar op dates nooit want ik weet dat ik dan langer ga zijnquote:
DM Air even anders.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
Af en toe, maar op dates nooit want ik weet dat ik dan langer ga zijnalleen korte mannen zijn nog over blijkbaar
Misschien is het net zoiets als een kind nemen om de relatie te fixen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:43 schreef MissMSX het volgende:
En heeft FOK! een kapitaalinjectie gehad ofzo, dat er ineens allemaal nieuwe features zijn?
er is nog hoopquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
Af en toe, maar op dates nooit want ik weet dat ik dan langer ga zijnalleen korte mannen zijn nog over blijkbaar
Dat is echt om te huilenquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lach wel, maar het is me al vaker opgevallen dat er om 10 cm korten wordt gevraagd en er vervolgens 15 tot 20 cm of meer op de grond ligt.
Kinderen nemen is VERBOTEN.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien is het net zoiets als een kind nemen om de relatie te fixen.
pedofilie noemt men datquote:
Bij mij is hwt andersom. Wil ik het bovenop, laten ze zien wat ze eraf willen halen, geef ik aan dat het korter mag. Gaan ze vervolgens toch minder eraf halen om vervolgens alles nog een keer bij langs te mogen omdat ik het korter wil hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lach wel, maar het is me al vaker opgevallen dat er om 10 cm korten wordt gevraagd en er vervolgens 15 tot 20 cm of meer op de grond ligt.
Ja. En dat is VERBOTEN.quote:
Ja, maar waarschijnlijk zulke dingen als: jofukunudingesquote:
Is maar net welk stukje haar je als referentie gebruikt natuurlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als een pedopik in een kleuter.quote:
Een user die hier ooit kwam en ook erg klein isquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:46 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, maar waarschijnlijk zulke dingen als: jofukunudinges
Met andere woorden, geen flauw idee wat je er mee wil zeggen
Oh kijk, die ken ik niet. Ik denk dat je geen beroerte hebt dan!quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een user die hier ooit kwam en ook erg klein is
Daten is kut.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:35 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben toch ook veel te oud om te daten
Dit dacht ik echt serieus netquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:42 schreef MissMSX het volgende:
Waarom iets meteen erbij zetten op welk foumniemamd mod is. Daar heb je nog wat aan.
Daarom houd ik het maar bij Air.quote:
Hopelijk wel zonder het spraakgebrek thoughquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hopelijk wel zonder het spraakgebrek though
Ja dat luktequote:Op woensdag 27 februari 2019 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hopelijk wel zonder het spraakgebrek though
DM van Halimede hoe lang ik ben?quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom houd ik het maar bij Air.
Jezus dan zou Air 4 meter lang zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
Graag in normale mensen centimeters en niet mannen centimeters
30 huehuequote:Op woensdag 27 februari 2019 15:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
195 cm in normalemensencentimeters en 30 centimeter in mannencentimeters.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
In Limburg is het ook minder waarschijnlijk. En in Friesland hoger.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gemiddeld is schijnbaar 183.8.
had minder verwacht
is daar een verklaring voor?quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:56 schreef Chia het volgende:
[..]
In Limburg is het ook minder waarschijnlijk. En in Friesland hoger.
Dat is langquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
195 cm in normalemensencentimeters en 30 centimeter in mannencentimeters.
Daten dan maar?quote:
En uit wat voor milieu je komt, op de een of andere manier. Mijn klasgenoten op mijn privéschool waren gemiddeld een stuk langer dan die op mijn openbare.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:56 schreef Chia het volgende:
[..]
In Limburg is het ook minder waarschijnlijk. En in Friesland hoger.
Anders is het zo lastig om over de dijk te kijken. Die Libabwanen staan op heuvels, die hoeven niet zo groot te zijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is daar een verklaring voor?
wordt je langer als je onder NAP woont?
En in de mijnen hebben dwergen praktisch nutquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Anders is het zo lastig om over de dijk te kijken. Die Libabwanen staan op heuvels, die hoeven niet zo groot te zijn
klinkt aannemelijkquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Anders is het zo lastig om over de dijk te kijken. Die Libabwanen staan op heuvels, die hoeven niet zo groot te zijn
#dinoproblemsquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:00 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien net een beetje te lang.
Ook datquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:00 schreef Chia het volgende:
[..]
En in de mijnen hebben dwergen praktisch nut
Gewoon een keer proberen. In het ergste geval valt het tegen en was het meteen de laatste date.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:00 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het woord 'waardevolle' daar aan toegevoegd mag worden?quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vind AIr een toevoeging in deze SC.
misschien, ooit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het woord 'waardevolle' daar aan toegevoegd mag worden?
Kom je naar groningen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een keer proberen. In het ergste geval valt het tegen en was het meteen de laatste date.
de stad, of de provincie?quote:
Jezus daar wil je toch ook niet dood gevonden worden.quote:
Hey, de mooiste Foksters wonen daar he!quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jezus daar wil je toch ook niet dood gevonden worden.
Ben jij jezelf nou aan het uitnodigen?quote:
nee, ik wil geen 3de wiel zijn bij jullie date.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:10 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hey, de mooiste Foksters wonen daar he!
[..]
Ben jij jezelf nou aan het uitnodigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik wil geen 3de wiel zijn bij jullie date.We kunnen ook een soort van battle royale doen. De winnaar krijgt een date met mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest heeft pech (en zal dood zijn waarschijnlijk)
If he dies, he dies..quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:13 schreef Halimede het volgende:
[..]
We kunnen ook een soort van battle royale doen. De winnaar krijgt een date met mij.
176 Is de perfecte lengte voor jequote:Op woensdag 27 februari 2019 16:00 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mensen vermoorden in de naam van liefdequote:Op woensdag 27 februari 2019 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
If he dies, he dies..
maar verder ben ik best een vredelievend persoon
Dat is oneerlijk voor de rest. Niet dat ik je wil daten, maar andere FOK!kers koud maken ben ik altijd wel voor in.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:13 schreef Halimede het volgende:
[..]
We kunnen ook een soort van battle royale doen. De winnaar krijgt een date met mij.
Om Groningen te bereiken moet je over lijken gaanquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:16 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mensen vermoorden in de naam van liefde
Je mag ook mee doen voor de gezelligheidquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is oneerlijk voor de rest. Niet dat ik je wil daten, maar andere FOK!kers koud maken ben ik altijd wel voor in.
Dat doe ik sowieso welquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:19 schreef Halimede het volgende:
[..]
Je mag ook mee doen voor de gezelligheid
[..]
Dat doe ik sowieso wel
Braafquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:19 schreef Halimede het volgende:
[..]
Je mag ook mee doen voor de gezelligheid
[..]
Dat doe ik sowieso wel
En ik dan? Ik ben ook nog single.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:13 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jij wordt over het hoofd gezienquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ik dan? Ik ben ook nog single.
Je kan je eigen battle royale event organiserenquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ik dan? Ik ben ook nog single.
Foknite, would spectatequote:Op woensdag 27 februari 2019 16:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Je kan je eigen battle royale event organiseren
Geen probleem. Ff DM'en voor verdere details? Voordat het een spontane FOK!meet wordt?quote:
Met m'n "slechts" 1,72 zonder hakken....quote:
Kun je als FOK!ker in je eentje op stap gaan en achteraf zeggen dat je in drie zussen bent geweest, zonder te liegen.quote:
Je hebt de rest gemist, we houden een battle royale stijl event en de winnaar mag met mij op datequote:Op woensdag 27 februari 2019 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen probleem. Ff DM'en voor verdere details? Voordat het een spontane FOK!meet wordt?
Bro's b4 ho'squote:Op woensdag 27 februari 2019 16:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Je hebt de rest gemist, we houden een battle royale stijl event en de winnaar mag met mij op date
Tijd voor cocktails ja.quote:
Dan win je en dan krijg je de poedelprijs.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Je hebt de rest gemist, we houden een battle royale stijl event en de winnaar mag met mij op date
Slim, verbrand je meteen die extra calorieën.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:39 schreef DrMarten het volgende:
Ik zit te overwegen om met een omweg naar huis te lopen en onderweg een ijsje te halen
Je weet wat je kan winnenquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan win je en dan krijg je de poedelprijs.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan win je en dan krijg je de poedelprijs.
Is alleen een beetje complicatedquote:
Precies, de poedelprijs. Of ben jij een lot uit de loterij?quote:
Nu is het wachten op de eeuwige grap hierbijquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, de poedelprijs. Of ben jij een lot uit de loterij?
Je broer is niet de enige met flauwe one-liners.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de eeuwige grap hierbij
Dat was me al een tijdje duidelijk ja.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je broer is niet de enige met flauwe one-liners.
Een blok aan je been eerderquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, de poedelprijs. Of ben jij een lot uit de loterij?
En daarmee dus ook niet iemand om de competitie voor aan te gaan.quote:
Ik heb het niet allemaal gevolgd hoor, maar wat is er mis met jou?quote:
Had je een afspraak met MCH?quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Net een afspraak bij een vestigingsmanager met de vraag hoe hun service geborgd is en nog nooit zovaak “weet ik niet moet ik navragen” gehoord. Godverdomme wel 123 keer
Zal ik de powerpoint presentatie maar beginnen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb het niet allemaal gevolgd hoor, maar wat is er mis met jou?
Ik zit er helemaal klaar voorquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:49 schreef Halimede het volgende:
[..]
Zal ik de powerpoint presentatie maar beginnen?
De sheet met de conclusies is voldoende.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:49 schreef Halimede het volgende:
[..]
Zal ik de powerpoint presentatie maar beginnen?
Dat bepaal ik zelf wel, dank u.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De sheet met de conclusies is voldoende.
Bij deze: denkt dat ze grappig is, maar is dat eigenlijk 90% van de tijd nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De sheet met de conclusies is voldoende.
Ik voel een band.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Bij deze: denkt dat ze grappig is, maar is dat eigenlijk 90% van de tijd niet
Halsband?quote:
Vanwege een compliment?quote:
Nee, niet jij. The white ppl. Duh. Jij bent mijn nigga.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vanwege een compliment?
Sorry Thijs
Hosti=Thijs?quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vanwege een compliment?
Sorry Thijs
quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, niet jij. The white ppl. Duh. Jij bent mijn nigga.
Dit ging weer duidelijk over je hoofd, maar zoals ik straks al las ben je dat wel gewend. Lijkt me echter lastig boodschappen doen als je niet eens over de kassaband kan kijken.quote:
Hahahahaha grapje?quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit ging weer duidelijk over je hoofd, maar zoals ik straks al las ben je dat wel gewend. Lijkt me echter lastig boodschappen doen als je niet eens over de kassaband kan kijken.
DM van Cherrylips?quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:11 schreef Samzz het volgende:
'De verwarming doet het niet.'
'Heb je de thermostaat op de goede temperatuur gezet?'
'Waar zit de thermostaat?'.
Als ze dat had gevraagd had ik de telefoon op de haak gegooid.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:14 schreef MissMSX het volgende:
CL weet echt wel waar de thermostaat zit.
Die raakt hem alleen aan en meteen zit het hele complex zonder stroom.
Heeft ze hem gevonden?quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze dat had gevraagd had ik de telefoon op de haak gegooid.
De zon schijnt. Thermostaat is al overbodig.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:14 schreef MissMSX het volgende:
CL weet echt wel waar de thermostaat zit.
Die raakt hem alleen aan en meteen zit het hele complex zonder stroom.
Gelukkig voor je burenquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De zon schijnt. Thermostaat is al overbodig.
Hoe lang hebben jullie nog?quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:21 schreef MissMSX het volgende:
Ik dacht goed te zitten, maar de gemiddelde huwelijksduur bij echtscheidingen is 15 jaar
Ik hoop het. Niet dat t er koud is, thermostaat staat standaard op 18 in de wintermaanden, maar goed.quote:
4 jaarquote:
Ik vind 18 wel koudquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het. Niet dat t er koud is, thermostaat staat standaard op 18 in de wintermaanden, maar goed.
Ja dan kan je m omhoog zetten. Maar het is niet dat t een vrieskist is. Helemaal met dit weer niet, zon vol op de ramenquote:
Voelt wel echt als het zwaard van Damoclesquote:
Hier staat hij op 18,5.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dan kan je m omhoog zetten. Maar het is niet dat t een vrieskist is. Helemaal met dit weer niet, zon vol op de ramen.
Ja dat is zo. Maar in dit geval is het in de woningen echt niet koud, ik kom er regelmatig en helemaal als de zon schijnt wordt t er al snel warm.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier staat hij op 18,5.
Maar heb door de verhuizing gemerkt dat die temperatuur niet veel zegt.
Doodvriezen zal je sowieso niet nee. Extra trui aan zou voldoende moeten zijn als alternatief.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar in dit geval is het in de woningen echt niet koud, ik kom er regelmatig en helemaal als de zon schijnt wordt t er al snel warm.
Nou, in dit geval gewoon de thermostaat wat omhoog zetten en dan wordt t vanzelf warmerquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doodvriezen zal je sowieso niet nee. Extra trui aan zou voldoende moeten zijn als alternatief.
Nee joh gewoon bellen dat het koud is.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, in dit geval gewoon de thermostaat wat omhoog zetten en dan wordt t vanzelf warmer. Maar dan moet je wel aan de thermostaat zitten, anders gebeurt er niks.
Omdat het waarschijnlijk goedkope kleding uit China is die ze bij verschillende fabrieken halen die elk hun eigen maten aanhouden? Kan het verkeerd hebben hoor, maar zou een verklaring zijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:23 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zo verliefd op deze jurk. En volgens de maattabel zou ik hem moeten passen. Maar ik heb een 1 jurk van ze en die is veel groter.
Alleen snap ik niet hoe ik dan vorige keer met de maattabel op die grotere maat uit kwam? Dus nu durf ik niet te bestellen
Krijg je haar erbij?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:23 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zo verliefd op deze jurk. En volgens de maattabel zou ik hem moeten passen. Maar ik heb een 1 jurk van ze en die is veel groter.
Alleen snap ik niet hoe ik dan vorige keer met de maattabel op die grotere maat uit kwam? Dus nu durf ik niet te bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |