quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zal vast wel iemand zijn die degene erop wijst dat dit niet helemaal klopt. Was eens in de tattoo shop kwam er een man binnen die wilde een tattoo laten coveren. Dat kon maar hij wilde wel even zien, wat er dan precies gedaan moest worden. Die man met knalrood hoofd zijn shirt omhoog, staat er op zijn buik keurig Bier hier!
Goede keuze! Ik ga zo nog ff een grote ronde wandelen ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:45 schreef STING het volgende:
Zo, op naar huis, middag maar vrij genomen, geen zin meer. En kan ik nog even het zonnetje genieten
Niet dat hij het zou doen hoor, maar ik krijg er meteen een associatie met Q. bijquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zal vast wel iemand zijn die degene erop wijst dat dit niet helemaal klopt. Was eens in de tattoo shop kwam er een man binnen die wilde een tattoo laten coveren. Dat kon maar hij wilde wel even zien, wat er dan precies gedaan moest worden. Die man met knalrood hoofd zijn shirt omhoog, staat er op zijn buik keurig Bier hier!
To lighten the spirit juist lachenquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dan moet je wel even op je wang bijten om niet in lachen uit te barsten
Ah nog één, boksquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:45 schreef STING het volgende:
Zo, op naar huis, middag maar vrij genomen, geen zin meer. En kan ik nog even het zonnetje genieten
quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:49 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik voel trouwens met je mee DrMarten, zeker nu ik vanmiddag vrij ben en naar het strand ga
[..]
To lighten the spirit juist lachen
Nice! Was je vlucht verder wel goed verlopen nog?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag al naar huis in plaats van morgen![]()
Eigen bed, beste bed.
Ik ga ook, fijne middag iedereenquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ja zal eens even naar de winkel lopen, allemaal fijne middag
huehuequote:Op woensdag 27 februari 2019 13:00 schreef Allures het volgende:
Ik ga mij zo eens verdiepen in de wereld van de harde wener
Anderhalf uur vertraging gehad, maar verder was alles ok. Ook nog goede meetings gehad hier dus met goed gevoel naar huis toe weer.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nice! Was je vlucht verder wel goed verlopen nog?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:00 schreef Allures het volgende:
Ik ga mij zo eens verdiepen in de wereld van de harde wener
quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:49 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik voel trouwens met je mee DrMarten, zeker nu ik vanmiddag vrij ben en naar het strand ga
Alle winegum achtige dingen moeten op. In 1x zo'n hele zak, alles oppppquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:05 schreef Allures het volgende:
Ik ben een zak van die gekleurde sleutels aan het leegsnaaien
Die kan ik echt nooit maar 1 nemen
Alle snoep wmb.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alle winegum achtige dingen moeten op. In 1x zo'n hele zak, alles opppp
Haha werk hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle snoep wmb.Nu de e-mail op het werk eruit ligt ben ik erg geneigd een zak te gaan halen.
Breng mij er ook 1 dan!quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle snoep wmb.Nu de e-mail op het werk eruit ligt ben ik erg geneigd een zak te gaan halen.
Alsof de rest een optie is t.o.v. dezequote:Op woensdag 27 februari 2019 14:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een uur vrij tussen 2 afspraken. Zal ik:
- dutje doen
- biertje op terras doen
- tattoo laten zetten met "bier hier" op mijn buik
??
App je adres maar.quote:
inb4: Kom ik wel een volle zak brengen. Hue hue.quote:
Vrouwen die in de stress raken van een paar calorieënquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:22 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde een zakje snoepjes eten, want lekkere trek. Zag ik dat er in één zakje 375 calorieën zitten. Lekkere trek meteen verdwenen.
Morgen nog? dan kom ik langsquote:
Juist goed man!quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Vrouwen die in de stress raken van een paar calorieën
Vlg mij heeft je man geld zat, heb je nog nooit gehoord over iets werkgerelateerdsquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:26 schreef Allures het volgende:
Ik ga zo gewoon lekker tennissen on het zonnetje dus ik eet nog een snoepje
Dan lees je niet goed knulquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vlg mij heb je man geld zat, heb je nog nooit gehoord over iets werkgerelateerds
ik werk nu gewoon. Ga om 5 uur tennisen en werk dan daarna gewoon nog een uurtjequote:Op woensdag 27 februari 2019 14:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vlg mij heeft je man geld zat, heb je nog nooit gehoord over iets werkgerelateerds
quote:
Ahaquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:29 schreef Allures het volgende:
[..]
ik werk nu gewoon. Ga om 5 uur tennisen en werk dan daarna gewoon nog een uurtje
Waar lees je stressquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Vrouwen die in de stress raken van een paar calorieën
Venlo is best groot...quote:
Dat is toch geen stressquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat je schrikt van het getal, het zakje weglegt en er over gaat posten.
Meer van eten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch geen stress. Dat is weer even tot t besef komen dat er idioot veel calorieën in zitten die ook nog eens niet vullen.
hmm, dat gaan ze niet goed vinden op het werk als ik daar even naar toe rijd..quote:
Stom hoorquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat gaan ze niet goed vinden op het werk als ik daar even naar toe rijd..
Haha, nu snap ik dat je zo'n geldingsdrang hebt hier. Je bent in het echt een dwergmannetje.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Laatst een masterclass voeding gevolg en daar leer je toch wat over de gevolgen van toegevoegd suiker.
Al een paar weken flink ah trainen en goed eten.
Nu met 40+ weer een sixpack 1.75 / 83 kg
Hihiquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh grapje dan werk ik daar niet.
Manlet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Laatst een masterclass voeding gevolg en daar leer je toch wat over de gevolgen van toegevoegd suiker.
Al een paar weken flink ah trainen en goed eten.
Nu met 40+ weer een sixpack 1.75 / 83 kg
vind ik ook.quote:
Nee 1.78m maar geen reus die uit de dakgoot kan drinken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, nu snap ik dat je zo'n geldingsdrang hebt hier. Je bent in het echt een dwergmannetje.
Ik hou niet van bellenquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind ik ook.
of je moet even bellen om een afspraak te maken. dan valt het niet op
morgen nog werken en dan volgende week vrijdag pas weerquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou niet van bellen.
Ik hoef nog maar 10 dagen aanwezig te zijnwoohoo
Lekker achter de mannen aan!!!quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:56 schreef Samzz het volgende:
Oh yes, 9 maart feestje hier. De uitgelezen kans om mijn petticoat uit de kast te plukken!
Petticoatsquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:56 schreef Samzz het volgende:
Oh yes, 9 maart feestje hier. De uitgelezen kans om mijn petticoat uit de kast te plukken!
Bijna beweging gehad!!!quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Leuke fietsroute uitgestippeld
Wordt het kloteweer dit weekend
die wil ik nog.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Petticoatszag in Dublin nog een zaakje waar ze die Hell Bunny rok met luipaardprint ook verkopen
Jaa die is zo awesome. Momenteel mijn favo kledingstuk.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Petticoatszag in Dublin nog een zaakje waar ze die Hell Bunny rok met luipaardprint ook verkopen
quote:
nog maar 1 nietszeggende uitspraak, gaat hard zeg.quote:Bijna beweging gehad!!!
Uhm... okay. Dat is een beetje afwijkendquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:00 schreef Allures het volgende:
Ik heb een collega met echt zo'n hangend buikje. Verder heel slank en lang. Beetje slungelig zelfs. Maar ik vind dat buikje zo sexy
gemiddeld is schijnbaar 183.8.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:59 schreef Allures het volgende:
178 vind ik voor een Nederlandse man best klein
Nieuwe regel: MCH mag maar één uitroepteken gebruiken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
nog maar 1 nietszeggende uitspraak, gaat hard zeg.
gewoon dik vind ik ook lekker hoorquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhm... okay. Dat is een beetje afwijkend
Kan zaterdag nog prima. Goed, niet zo lekker als vandaag maar wel droogquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Leuke fietsroute uitgestippeld
Wordt het kloteweer dit weekend
>55kg vind ik voor een Nederlandse vrouw best zwaar.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:59 schreef Allures het volgende:
178 vind ik voor een Nederlandse man best klein
Jezus laat mij lekker 65 kilo zijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
>55kg vind ik voor een Nederlandse vrouw best zwaar.
Correctie 65 kg einde jaar maximaal.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus laat mij lekker 65 kilo zijn.
Ik hou ook wel van wat vlees hoorquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:02 schreef Allures het volgende:
Echt zo'n druppel is zijn bovenlijfen ik denk dan elke keer oh hai
nou 55 vind ik wat enthousiast maar als je nu de aandacht van je manletheid probeert te weerleggen naar mijn dikheid: ja ik ben dikquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
>55kg vind ik voor een Nederlandse vrouw best zwaar.
Ja nee billen heb ik dan liever niet te vol op een manquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van wat vlees hooren goede ronde billen.
1.78 is nog (net) geen kabouter.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:04 schreef Allures het volgende:
[..]
nou 55 vind ik wat enthousiast maar als je nu de aandacht van je manletheid probeert te weerleggen naar mijn dikheid: ja ik ben dikdat was geen nieuws
Dat jij een kabouter bent wel natuurlijk
Bipsen om in te bijtenquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:05 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja nee billen heb ik dan liever niet te vol op een man
Vrouw weer wel
Vind jij? Denk jij? Zuig je uit je duim?quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouwen met een strak lichaam hebben een lekkere strakke vagijn.
Voor mij prima. Maar langer is beterquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:14 schreef MissMSX het volgende:
1,78 is wel echt veel te klein voor een man.
Ik zou geen hakken meer kunnen dragen zonder me Godzilla te voelenquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij prima. Maar langer is beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |