Dat is de heerlijkheid van dat lange voeden: er gebeurt niks meer met mijn borstgrootte.* Dus scheef word ik er nooit meer van en gestuwd ook niet. Ik geloof dat Jacob in vlagen wel een voorkeur heeft voor rechts maar andere weken merk ik dat niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
Tolstoi, mijn zoontje (inmiddels 3 jaar) 'drinkt' al tijden alleen nog maar rechts. Links is nooit meer helemáál goedgekomen sinds major kloven rond 9 maanden, maar dat is geen enkel probleem. Ik ben er niet scheef door gaan lopen ofzo
Txs, ja dat dusquote:
Heb ik geprobeerd en werkt eventjes, maar m'n borsten zijn nogal gigantisch en zwaar en dan moet ik prul met één hand ondersteunen/rechtop houden en met één hand die borst ondersteunen en dat hou ik niet zo lang vol...quote:Op zondag 28 april 2019 20:34 schreef Lemijn het volgende:
En meer rechtop? Zelf meer of minder onderuit gezakt en je dochter dan verticaal tegen je aan. Dat scheelt misschien ook qua druk op oren.
Ik heb ook ooit een mega kloof gehad die continu open sprong. Met kolven nog erger als met voeden. Wat hier echt goed hielp was andersom aanleggen. Dan wordt het voor een deel ontzien want is de belasting ook anders ofzo. Dus als je normaal gewoon buik tegen buik voed kan de rugby houding helpen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:04 schreef Mariposas het volgende:
Heeft iemand ervaring met een zeer hardnekkige kloof of tips wat ik nog kan doen? Ik heb eerst lanoline geprobeerd. Daarna mothermates (geen succes, die ademen niet. Infectie sloeg naar binnen en kreeg aan beide kanten een borstontsteking). Nu anderhalve week gebruik ik Polymem tepelpads. De kloof is al een stuk beter, maar springt steeds weer open, zowel bij kolven als voeden. Omdat het aanhappen nog steeds nier optimaal gaat, kolf ik aan de kloof-kant voor ongeveer 80% en 20% voed ik live.
Het zou heerlijk zijn om gewoon twee dagen helemaal niets met die tepel te doen, maar dat is natuurlijk geen optie.
Ze gaan buisjes plaatsen maar omdat Bikkel onder de 1 is doen ze het niet overal. In dit geval dus alleen in Leiderdorp.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:32 schreef CassElliot het volgende:
Welke operatie, Wolken? (omdat regio en pas zelf ook bij de KNO geweest)
Kun je bij jezelf meer rust inbouwen? Kan iemand iets voor je opvangen (en zou je dat willen)?
Hij heeft nu voor de derde keer een kuur gehad omdat het vorige week een dubbele ontsteking was, normaal gesproken heeft hij hem aan 1 oor en nu dus beide. Ik kan het met de huisarts bespreken de volgende keer.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:30 schreef elliebell het volgende:
Geen idee of je het wil (of al hebt geprobeerd of kan) en of het helpt Wolken, maar Kees heeft 6 weken een onderhoudskuur antibiotica gehad, aansluitend op de gewone antibiotica. Daarmee bleef de oorontsteking wel weg. Helpt wellicht overbruggen tot de operatie.
En Kees ging ook pas nadat de oorontsteking echt een tijdje weg was (nadat hij buisjes had), pas goed eten. Hoop dat het sneller kan voor jullie. En qua iets vullends (naast kunstvoeding en/of pap?), volle Griekse yoghurt?
Heel veel sterkte, enorm rot voor zo'n ukkie toch hč
Thanks voor de tip, ik heb gelijk boezemvriendjes besteld. Hopelijk zijn het niet van die mega capsules...quote:Op maandag 6 mei 2019 21:45 schreef elliebell het volgende:
@:Wolken Onderhoudskuur was trouwens voorgeschreven door KNO arts, dus misschien die even vragen. Die hebben net weer ander beleid (bij ons dan) dan de huisarts.
En van die goede dagen herken ik ook enorm. Wij hebben er echt een ander kind voor terug gekregen toen die oorontstekingen eindelijk klaar waren.
Ik heb een tijdje fenegriek en gezegende distel geslikt voor opkrikken productie, op aanraden lactatiekundige (zie hier https://www.borstvoeding.com/problemen/mproductie/kruiden1.html ). Leek mij wel te helpen. Geen ervaring met borstvoedingsthee verder.
Wat sneu zeg, dat is echt heel zwaar. Toen Sjaak zo vaak oorontsteking had kregen wij als tip om zijn bedje schuin te zetten. Dat schijnt tegen de pijn te helpen. Plat liggen geeft druk op de oortjes en door het hoofdje wat hoger te leggen, kan dat wat schelen. Ik hoop dat je er wat aan hebt.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:28 schreef Wolken het volgende:
We zijn van de week eindelijk naar een KNO arts geweest na lopen zeuren om een doorverwijzing en hebben vandaag de pre operatieve screening gehad. Wachttijd tot operatie: 2 maanden... Dat betekent dus ongeveer nog 4 oorontstekingenEn 2 maanden met zeer beperkte slaap. Ik heb mijn zorgverzekering gebeld en die gaat kijken of we ergens eerder aan de beurt zijn maar nog 2 van zulke maanden hou ik gewoon niet vol. Ik wil sowieso wel bv blijven geven maar heb nu het idee dat ik niet aan zijn vraag kan voldoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |