Nou lekker huilen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Al die achterlijke tyfusgrappen over seks met kinderen, daar kan ik echt niet bij. Wat een godverdomme tyfusmongool ben je als je daar grapjes over zit te maken, man man man.
Hey donderstraal jij lekker op andersquote:
IK HOEF NIET TE JANKEN SCHATquote:
oefffquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
IK HOEF NIET TE JANKEN SCHAT
Nu je het zegt ik zou vroeger naar bed. Bedankt dat je me even helpt herinneren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey donderstraal jij lekker op anders
Echt lachen als je dochtertje verkracht wordt door een gast van 40 die op internet grapjes maakt over dit soort shit haha lekker janken danquote:
truste kerelquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu je het zegt ik zou vroeger naar bed. Bedankt dat je me even helpt herinneren.
quote:
Bedankt, hoop dat ik morgen op tijd weg kan sneaken van werk om ze op te halenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Aber je oven en waterkoker zijn helemaal het einde
VK hanteert veel soepelere criteria om te verwijderen hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
Alleen als je gaat voor een specifieke naam en pedo in de TT wordt het veranderd
Zeker omdat Ajax verloren heeftquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt lachen als je dochtertje verkracht wordt door een gast van 40 die op internet grapjes maakt over dit soort shit haha lekker janken dan
Zullen wij twee eens samen de kroeg induikenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:40 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zeker omdat Ajax verloren heeft
En overal op reageren met "huuhhhh janken"quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:40 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zeker omdat Ajax verloren heeft
Je moet ook nog een broodrooster in olijfgroenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:39 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Bedankt, hoop dat ik morgen op tijd weg kan sneaken van werk om ze op te halen
Nee sorry heb liever geen pedofielen in mijn kennissenkringquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zullen wij twee eens samen de kroeg induiken
Heel leuk 😍 maar ik gebruik dat nooitquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet ook nog een broodrooster in olijfgroen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |