Doet ie best netjesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:41 schreef Zosk het volgende:
https://www.facebook.com/ParraTV/videos/257723381811147/
Hoi Aberquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:37 schreef Flamarande het volgende:
Er wordt wel eens gekscherend gezegd dat Hitler de hoofdarchitect van R'dam is. Het bombardement in 1940 heeft er in geresulteerd dat het een moderne stad is geworden denk ik.
absoluut.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zijn wij gewoon zo geweldig dan?
wat niet.quote:
Ik mis die gast.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:41 schreef Flamarande het volgende:
Kwam een keer aan in Singapore zonder werkvisum. Ik me netjes melden bij immigration zo van: 'Dit is de naam van het schip, wordt nu afgebouwd hier op werf Sembawang, maar m'n agent neemt de telefoon niet op, wat moet ik doen? Geen idee waar ik heenmoet.'
'Ehm, Niels, met voornaam aangesproken worden, er staan hier wat internet-terminals, neem contact op met je bedrijf. Je mag niet van de luchthaven af.'
'En m'n bagage dan? Die staat straks op de band en ik kan er niet bij. Is dat wel veilig?'
'Sir, this is Singapore. Als er iemand aan jouw spullen zit schieten we 'm neer.'
'Owkay.'
In Singapore mag je niet naakt in huis lopen zag ik, wat een kutplekquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:41 schreef Flamarande het volgende:
Kwam een keer aan in Singapore zonder werkvisum. Ik me netjes melden bij immigration zo van: 'Dit is de naam van het schip, wordt nu afgebouwd hier op werf Sembawang, maar m'n agent neemt de telefoon niet op, wat moet ik doen? Geen idee waar ik heenmoet.'
'Ehm, Niels, met voornaam aangesproken worden, er staan hier wat internet-terminals, neem contact op met je bedrijf. Je mag niet van de luchthaven af.'
'En m'n bagage dan? Die staat straks op de band en ik kan er niet bij. Is dat wel veilig?'
'Sir, this is Singapore. Als er iemand aan jouw spullen zit schieten we 'm neer.'
'Owkay.'
Lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:06 schreef Cronometer het volgende:
Je zou maar de hele dag thuis zitten uitkering trekken.
echt kutleven lijkt me datquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:06 schreef Cronometer het volgende:
Je zou maar de hele dag thuis zitten uitkering trekken.
Wel voor een paar maanden, eerlijkquote:
Dat magquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |