Welke awards heb jij o.a. weten te verzilveren in jouw fok-carriere?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een award winnen bij ONZ is vergelijkbaar met een medaille bij de Paralympics.
Hebben jullie awards gehad? Zoja, dan moet je ff @murp vragenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom heb jij een award-winst boven je naam staan:?
Waarom hebben wij VBL users dat niet?
Ik vind Tuchel er als een Pedo uitzien.quote:
Je ziet zijn gebit nu niet, dat zegt vaak ook wel genoeg.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk iemand die kinderen neukt dunkt mij
Neukt ie jou nog steeds?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
wie ben jij?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vd Spek zat eerst bij SBS6, nu bij RTL
Sowieso, maar bij de FOK awards had ik bijvoorbeeld de Goedele Liekens award.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hebben jullie awards gehad? Zoja, dan moet je ff @:murp vragen
De Dolberg award. (beste aanwinst, en ja Caland Dolberg is wel een aanwinst) En met VBL de Modric award. (user van het jaar)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke awards heb jij o.a. weten te verzilveren in jouw fok-carriere?
wtf manquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit een programma van gezien.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Welke dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Ik had een award gedeeld met L_L, maar hij mag de eer hebben
En de Gijp award.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
feestbeest van het jaar
Bij de officiële fok verkiezingen zelfs
Oké.quote:
Ja die doet kleine kinderen, maar Tuchel doet er meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je Kees van der Spek op zoek naar Thaise minderjarige jongetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |