Je bent zelf een klein minpuntjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:53 schreef Caland het volgende:
Wel jammer dat als je mobiel al in dat topic bent geweest de quotemelding niet weggaat
Klein minpuntje weten te ontdekken
En dat na een jaar of zo. Knap maatquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:53 schreef Caland het volgende:
Wel jammer dat als je mobiel al in dat topic bent geweest de quotemelding niet weggaat
Klein minpuntje weten te ontdekken
Ik zet het nu pas voor het eerst aan, debieltje.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En dat na een jaar of zo. Knap maat
Nou zeg doe niet zo woedend.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zet het nu pas voor het eerst aan, debieltje.
Oké allen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:11 schreef Caland het volgende:
Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe koelkast met zo’n koudwaterdispenser (of hoe je dat ook schrijft) en ik moet zeggen dat ik daar meer gebruik van maak dan vooraf gedacht
Tot zover deze dagboekpost. Terug naar de studio.
Pedo??quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft die pedo weer een nieuw programma?
Jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft die pedo weer een nieuw programma?
Iemand die seksuele gevoelens voor minderjarigen heeft.quote:
Waarom heb jij een award-winst boven je naam staan:?quote:
heel raar jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom heb jij een award-winst boven je naam staan:?
Waarom hebben wij VBL users dat niet?
Een award winnen bij ONZ is vergelijkbaar met een medaille bij de Paralympics.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom heb jij een award-winst boven je naam staan:?
Waarom hebben wij VBL users dat niet?
Welke awards heb jij o.a.?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |