Dat is me een verhaal man... Als ik er aan terugdenk moet ik er weer om lachen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe is die negersex meme ontstaan?
(in b4 moeder grap)
piratenpartijquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Feyenoord dus
Geen chick, dus geen tieten
geen vriend
piratenpartij
christendom
beatles
Negersex
Ja
Minimaal 3 prima antwoorden. Welkom!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Feyenoord dus
geen vriend
piratenpartij
christendom
beatles
Negersex
Ja
Liet jij ook altijd een vriendenboekje invullen door vriendjes en vriendinnetjes?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee.
Welke club hang je aan? Graag Pics van je tieten, hoe lang ben je samen met je vriend, politieke voorkeur, welke religie kan je welbevinden wegdragen, Beatles of The Stones, wat vind je de beste TT ooit (1 antwoord mogelijk), kun je een stevige diss incasseren. Dat werk zeg maar.
Was dit in willekeurige volgorde of is Feyenoord lachwekkender dan Piratenpartij (of andersom)quote:
Beatles niet goed vinden.quote:
gaat je niks aanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was dit in willekeurige volgorde of is Feyenoord lachwekkender dan Piratenpartij (of andersom)
In dat geval Rolling Stones, Queen wordt een beetje te veel opgehypedquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:50 schreef Caland het volgende:
De keuze was toch meer rolling stones of queen altijd
In mijn tijd hadden we dat niet zo.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Liet jij ook altijd een vriendenboekje invullen door vriendjes en vriendinnetjes?
stalkerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Feyenoord dus
geen vriend
piratenpartij
christendom
beatles
Negersex
Ja
watquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:50 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:50 schreef Caland het volgende:
Nou je was of van van the rolling stones of queenquote:
Een beetje? Die film over Farrokh Bulsara is ook zwaar kut.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In dat geval Rolling Stones, Queen wordt een beetje te veel opgehyped
Wil jij in mijn poesiealbum schrijven?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Liet jij ook altijd een vriendenboekje invullen door vriendjes en vriendinnetjes?
Die laat je hier even ernstig in de steek ja. Cultuurbarbaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou je was of van van the rolling stones of queen
Beatles wat meer universeel (en ouder)
Of mijn geschiedkennis laat me in de steek
oh moet jij wetenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben hier inderdaad voor jou natuurlijk
:$:$
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt maatquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou je was of van van the rolling stones of queen
Beatles wat meer universeel (en ouder)
Of mijn geschiedkennis laat me in de steek
Dat is dan een familieding. Die zijn fan van beiden en haten queen vooral.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die laat je hier even ernstig in de steek ja. Cultuurbarbaar.
Dat zal ze geen probleem vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |