Ja ik heb me maar opgeofferd voor het grotere goed.quote:
jij bent te goed voor de wereld.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb me maar opgeofferd voor het grotere goed.
Dat hoor ik wel vaker ja.quote:
nee, die trek je ook over je hele gezicht natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:16 schreef LTVDK het volgende:
Dit is schijnbaar een nekwarmerVoor giraffen of wat
[ afbeelding ]
Dan zie je toch niks meer?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
nee, die trek je ook over je hele gezicht natuurlijk.
is dat een probleem?quote:
Nou ze zeggen zelf dit erover:quote:
Lijken me toch bezigheden waar zicht op zich wel redelijk praktisch kan zijn.quote:Of je nu graag op wintersport gaat of in de vroege ochtend gaat hardlopen of fietsen: deze nekwarmer is onmisbaar!
welnee, brengt wat reuring met zich meequote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ze zeggen zelf dit erover:
[..]
Lijken me toch bezigheden waar zicht op zich wel redelijk praktisch kan zijn.
dan ga jij lekker in een boxer rennen johquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:46 schreef essnhills het volgende:
En het was helemaal niet koud op de fiets vanmorgen
geen ideequote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:52 schreef Myraela het volgende:
Tot wanneer is de hunt nog? Ik wil Happy Socks, maar ik wil ook slapen.
Morgenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:52 schreef Myraela het volgende:
nee, ik heb geen nekwarmerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ga jij lekker in een boxer rennen joh
morgen ook nogquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:52 schreef Myraela het volgende:
Nee. Dingen kunnen terwijl ze in je winkelmandje zitten gewoon uitverkocht raken. En als de hunt naar het volgende item gaat ben je het item sowieso kwijt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:45 schreef 1299 het volgende:
Hoe werkt de winkelwagen tijdens de hunt? Kan ik iets daarin droppen en dan later vanavond afrekenen met een aantal andere dingen?
Was het maar zo’n feest...quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:45 schreef 1299 het volgende:
Hoe werkt de winkelwagen tijdens de hunt? Kan ik iets daarin droppen en dan later vanavond afrekenen met een aantal andere dingen?
andersom kan wel, je winkelwagen alvast vullen met dagaanbiedingen en dan een huntartikel erbij neem ik aanquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Was het maar zo’n feest...
Je kunt niet opsparen en moet bij elk hunt artikel wat je bestelt dus ook verzendkosten betalen.
Wel kun je een aantal artikelen die de hele dag in de aanbieding blijven combineren. Maar het gaat je waarschijnlijk niet lukken daarbij een hunt artikel te doen, omdat die -zoals gezegd- uit je mandje verdwijnen zodra de pagina ververst wordt.
Sowieso zijn de aanbiedingen niet echt interessant, het meeste kun je voor een paar euro meer ergens anders kopen alleen heb je dan gratis verzending en waarschijnlijk een betere garantie en service.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef 1299 het volgende:
Jammer, veel aanbiedingen zijn vanwege de verzendkosten niet zo interessant.
Jaloersquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik lees op Twitter dat iemand dit keer gewoon 'n kitchenaid artisan in de box had
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik lees op Twitter dat iemand dit keer gewoon 'n kitchenaid artisan in de box had
twitter:AvivaDassen twitterde op donderdag 14-03-2019 om 10:35:53Holy shit @iBOOD. Beste. Box. Ooit. Ik kijk al maanden verlekkerd naar dit ding, nooit geld voor, en nu krijg ik hem gewoon in mijn eerste Box 😭😭😭😭😭 https://t.co/5xOHiOsklH reageer retweet
Ah! Dat is echt fantastiquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:16 schreef LTVDK het volgende:
Voor het geval het ook maar iemand iets kan boeien, 28e is er weer een hunt https://hunt.ibood.com/nl/
Timing is alles 🤪quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:55 schreef essnhills het volgende:
Net nu er dinsdag een hoop mensen thuis gaan werken
NWS / Dinsdag 28 mei landelijke staking OV
Een dekbedboxquote:De box is nu onderverdeeld in drie thema boxen, de dekbedovertrekken box, de Sports & Fashion box en de elektronica box. Op deze manier kun je heel gericht voor een specifieke box gaan. Houd je dus van een box vol kleding dan kun je de andere boxen negeren en mocht je een elektronica box scoren dan weet je zeker dat er geen kleding en beddengoed in zal zitten. Verder werkt het net zoals voorheen, we weten niet wanneer de boxen voorbij komen. Ze kunnen in de Hunt en in de flashsales voorbij komen en ze zijn weer ouderwets goed!
alles behalve een dekbedquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:41 schreef mrPanerai het volgende:
Wat een onzin... Je wil toch gewoon alles erin
Tenzij je een marktkraam wil gaan beginnen heb je er dus waarschijnlijk geen zak aanquote:Let op: de box is niet samengesteld voor één geslacht of maat. Het is mogelijk dat er verschillende maten in zitten voor hem of haar. Het is niet mogelijk om individuele artikelen terug te sturen.
Wat een treurnisquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:45 schreef noodgang het volgende:
Mooi man zo'n kledingbox
[..]
Tenzij je een marktkraam wil gaan beginnen heb je er dus waarschijnlijk geen zak aan
potverdubbeltjes.... had ik net vandaag zin om te huntenquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:15 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij is die voorbij? Wel een succesje dit
idem, was dat ik nu iets in mn mail zag en dacht.. ow wanneer was die hunt ook alweer...quote:
Je mist er ook niks aan.quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:11 schreef Appeltje het volgende:
Linkje iBood via FOK doet het niet, de app van iBood functioneert wel gewoon.
Linkje eindigt hier:
[ afbeelding ]
Klopt, ik vind dat echt kut voor FOK.quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je mist er ook niks aan.Ze zijn vooral bezig om mensen naar hun app the drukken. Ontiechelijk kut dit.
Dat linkje doet het bij mij wel gewoon. Misschien de cache even leeg gooien wanneer je op ibood zit? Of even incognito op het linkje klikken.quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:24 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Klopt, ik vind dat echt kut voor FOK.
Als je op het linkje klinkt flitst dit voorbij :
[ afbeelding ]
Naar dit scherm:
[ afbeelding ]
Terwijl de App netjes dit beeld geeft:
[ afbeelding ]
Hopelijk functioneert straks wel alles goed en loopt FOK geen sponsorgelden meer mis
Dat hielp.quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat linkje doet het bij mij wel gewoon. Misschien de cache even leeg gooien wanneer je op ibood zit? Of even incognito op het linkje klikken.
Volgens mij is dat een bug ofzo in hun systeem, na het aftellen naar de volgende aanbieding gaat ie even naar dat scherm, maar na een tijdje komt de volgende aanbieding gewoonquote:Op dinsdag 12 november 2019 09:44 schreef mrPanerai het volgende:
wat kut dat wachten, ik ga wat anders kijken..
uur wachten.
[ afbeelding ]
En dan nog de verzendkosten, lijkt mij wat duur.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:34 schreef Nizno het volgende:
Waarom zou ik 3kg nutella voor 17 euro kopen?
Ik was op mijn tablet aan het kijken, nu werkt het wel fatsoenlijk met alle hunt aanbiedingen in beeld.quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat linkje doet het bij mij wel gewoon. Misschien de cache even leeg gooien wanneer je op ibood zit? Of even incognito op het linkje klikken.
Maar in de flash sales kun je dan weer meerdere items combineren voor de verzendkosten.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:29 schreef gianni61 het volgende:
veel van de items die tot nu toe in de hunt zijn langs gekomen, staan ook in de flash sales.
In de flash sales gemiddeld 10 euro duurder.
Het is al 10 jaar kutquote:Op dinsdag 12 november 2019 11:49 schreef Paauwtje het volgende:
Wat ooit begon als geweldig , hele nacht opblijven om te hunten is echt helemaal afgegleden naar 0 .........wat een bagger
Oké danquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:21 schreef LTVDK het volgende:
De TT is nu relevant, 4 & 5 maart een hunt voor het geval het iemand zou boeien.
WHOEHOEEEEEEEEEEEE er komt een hunt!!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:21 schreef LTVDK het volgende:
De TT is nu relevant, 4 & 5 maart een hunt voor het geval het iemand zou boeien.
OMG DAT IS IS ECHT FANTASquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:21 schreef LTVDK het volgende:
als alle producten die voorbijkomen ook altijd beschikbaar is er weinig hunt aan. Het is niet meer wat het wasquote:
En dan maar één keer verzendkosten toch, als je een paar items bestelt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:53 schreef gianni61 het volgende:
die hele hunt slaat ook echt nergens meer op.
als je Dikke deals / Prijsbrekers / Meepakkers doorkijkt kun je je de hunt besparen, want alles wat voorbij komt staat daar ook gewoon tussen..
dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dan maar één keer verzendkosten toch, als je een paar items bestelt.
Kan alleen nooit 2x deBuyer koekenpannen vindenquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:53 schreef gianni61 het volgende:
die hele hunt slaat ook echt nergens meer op.
als je Dikke deals / Prijsbrekers / Meepakkers doorkijkt kun je je de hunt besparen, want alles wat voorbij komt staat daar ook gewoon tussen..
STORMLOOPTOPIC!quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:37 schreef wolfrolf het volgende:
ER IS WEER EEN HUNT AAN DE GANG HOOR!!!!!!!!![]()
![]()
kon je dat om 00.00u niet even melden?quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:37 schreef wolfrolf het volgende:
ER IS WEER EEN HUNT AAN DE GANG HOOR!!!!!!!!![]()
![]()
een vlondertje maken?quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:57 schreef Nizno het volgende:
zit ik in de geschiedenis te kijken... wtf moet je met 500 vlonderschroeven?!?!?!
krijg je die dingen niet gewoon bij je vlonder dan als je een vlonder koopt?quote:
waarschijnlijk wel, maar als je losse planken koopt om een vlonder te maken, moet je ook de schroeven los kopen..quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
krijg je die dingen niet gewoon bij je vlonder dan als je een vlonder koopt?
ow ja dat klinkt wel logischquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, maar als je losse planken koopt om een vlonder te maken, moet je ook de schroeven los kopen..
die is al twee keer geweest, ik hoop het voor jequote:Op woensdag 27 mei 2020 13:15 schreef gianni61 het volgende:
hmm, misschien toch maar een beetje mee kijken dit keer.
even kijken of de jbl oordopjes nog een langs komen
dat wordt volgens mij ook gewoon gestuurd door ibood zelfquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:30 schreef gianni61 het volgende:
nou, de boxen gaan nog steeds opvallend snel
hij bleef tenminste niet 20x hangen. ik klik op het donkere vakje van de captcha en kom vanzelf weer bij de koffiemachine..quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wordt volgens mij ook gewoon gestuurd door ibood zelf
ook lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij bleef tenminste niet 20x hangen. ik klik op het donkere vakje van de captcha en kom vanzelf weer bij de koffiemachine..
nee want ik wist het zelf ook pas om 12:36 uurquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
kon je dat om 00.00u niet even melden?
niet dat ik dat dan wel eerder gelezen had denk ik maar toch
ow... ja nee dan kon het idd niet eerderquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee want ik wist het zelf ook pas om 12:36 uur
quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:31 schreef Jimbo het volgende:
is dit het iboodhunt topic geworden?
Hij komt er weer aan:
iBOOD HUNT!
Woensdag 26 + donderdag 27 augustus
Fantastisch nieuwquote:Op maandag 24 augustus 2020 14:31 schreef Jimbo het volgende:
is dit het iboodhunt topic geworden?
Hij komt er weer aan:
iBOOD HUNT!
Woensdag 26 + donderdag 27 augustus
@essnhillsquote:
zie je wel dat er wel een topic was puur voor de hunt.quote:
Jaquote:
Ahaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En volgens de officiële FOK! Hunt regels is de Hunt nu echt begonnen, ik ben in het topic
Nogaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:22 schreef noodgang het volgende:
Ah Dit bestaat ook nog dus. Iemand al iets gescoord? Of zijn de aanbiedingen nog steeds zo matig?
Net een ventilator.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie een airco in de geschiedenis
Kunnen misschien weer wat meer kwaliteit en echte deals aanbieden?quote:
Ik weet niet eens wat de troep voorgaande keren was, maar ik zie dat nu eigenlijk bijna niet meer. Veel meer diversiteit. Of het ook goede aanbiedingen zijn weet ik niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kunnen misschien weer wat meer kwaliteit en echte deals aanbieden?
Eerste jaren waren het leukst en het beste, daarna ging het aan zijn eigen succes ten onder, en nu het de hype voorbij is wordt het weer beter?
Dat weet ik ook niet. Maar wel goed om te zien dat het aanbod iig verbeterd is.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat de troep voorgaande keren was, maar ik zie dat nu eigenlijk bijna niet meer. Veel meer diversiteit. Of het ook goede aanbiedingen zijn weet ik niet.
Veel moeilijker natuurlijk ook om echt scherpe aanbiedingen te hebben met concurrentie van o.a. Amazon. Denk ook dat de meeste aanbiedingen niet echt geweldig zijn, maar heb te weinig tijd om de echte laagste prijs te zoeken tijdens de huntquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat de troep voorgaande keren was, maar ik zie dat nu eigenlijk bijna niet meer. Veel meer diversiteit. Of het ook goede aanbiedingen zijn weet ik niet.
Wij hebben net een nieuw huis gekocht, dus een aantal zaken kunnen we wel gebruiken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:43 schreef Piger het volgende:
Oh al toch hele tijd geen hunts meer gevolgd. Grappig om toch de gebruikelijke users weer tegen te komen. Is t nog wat tegenwoordig en is t uberbaupt nog mogelijk een box te scoren?
In studententijd toch 4 a 5 van die dingen bij elkaar kunnen sprokkelen.
De grote broer voor 49,- is ook een goeie deal, wel geen iBoodquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:25 schreef bambino het volgende:
[..]
Wij hebben net een nieuw huis gekocht, dus een aantal zaken kunnen we wel gebruiken.
Heb nog een Google Nest mini gemist voor 25 euro. Dat was wel leuke deal.
Net nog een Tefal keukenmachine gekocht. En zit af en toe tijdens werk even te switchen als ik het belletje hoor. Kijken wat er voorbij komt
Box nog niet gezien.
Nice! Die heb ik nu besteld thanksquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
De grote broer voor 49,- is ook een goeie deal, wel geen iBood
Wel een box gezien, maar was uiteraard te laat.
ik heb net in een opwelling 1750 euro aan een macbook gespendeerdquote:Op woensdag 11 november 2020 12:09 schreef Nizno het volgende:
even spontaan beslissen om een espresso apparaat te kopen
wie doet zoiets?
nou zoiets idd.... gewoon even snel spontaan besloten om 250 euro voor koffie uit te geven,quote:Op woensdag 11 november 2020 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb net in een opwelling 1750 euro aan een macbook gespendeerd
ach ja, als het in een categorie is waar je je al een beetje in verdiept hebt kan het interessant zijn, maar 95% van wat er langs komt vind je ook in de flash sales.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou zoiets idd.... gewoon even snel spontaan besloten om 250 euro voor koffie uit te geven,
Ik zag er gisteren eentje, voor ¤99. Verder is het inderdaad allemaal troep.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:28 schreef gianni61 het volgende:
Inderdaad.
En ik heb nog geen box zien langs komen..
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:23 schreef Benny het volgende:
https://www.instagram.com/p/CH0fboPK0Kk/
Komt iBood vrijdag met de PS5![]()
?
KAN NIE WACHTEN.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:59 schreef LTVDK het volgende:
Stop de persen, stormlooptopic incoming! 24 & 25 februari is er weer een hunt: https://hunt.ibood.com/nl/
Nu is hij AANquote:
sensationeelquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:09 schreef Jimbo het volgende:
Nou nou er komt weer een hunt, krijgen we dit keer wél een topic pagina vol?
Denk dat de servers vast gaan lopenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:09 schreef Jimbo het volgende:
Nou nou er komt weer een hun, krijgen we dit keer wél een topic pagina vol?
Ik snap impulsaankopen, maar bij zo'n stuk plastic met wat kussens zou ik toch echt even wat research willen doen inderdaadquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:48 schreef Nizno het volgende:
ow ja joh tijdens een hunt even 850 euro aan troep voor in je tuin gaan uitgeven
sowieso is een hoekbank kutquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik snap impulsaankopen, maar bij zo'n stuk plastic met wat kussens zou ik toch echt even wat research willen doen inderdaad
1dagskoopjes lijkt niet echt mee te doen dit keer..quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:50 schreef Nizno het volgende:
en ik zie bij de huntpagina van 1dagskoopjes snoeischaren... en op ibood zelf een loungeset... why?
ja en ibood zelf heeft ineens ook een domme belquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1dagskoopjes lijkt niet echt mee te doen dit keer..
ow nu viel ik door de mand hoe lang ik al geen hunts gekeken hebquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:03 schreef Nizno het volgende:
maar je kan wel tonen dat je echte fan bent zie ik
https://next.ibood.com/nl(...)892/ibood-only-fans/
i dunnoquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:12 schreef noodgang het volgende:
Stuk goedkoper om gewoon die benzine erover te gooien en een lucifer erbij te houden
niet onverwachtquote:
nee tis nu springenquote:
klopt, maar hij kan wel oorsoppies in doenquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Geschikt voor iedereen
[ afbeelding ]
Perfect voor workoutsquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt, maar hij kan wel oorsoppies in doen
ja je wilt anderen niet horen kreunenquote:
ja issiequote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:39 schreef gianni61 het volgende:
Misschien overbodig om nog te vermelden: maar morgen en overmorgen is er weer een hunt.
Hoera
Ibood als jullie meelezen: ik mot een nieuwe tv.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:33 schreef gianni61 het volgende:
Het voelt toch niet echt als een hunt als dezelfde tv de hele dag voor 10 euro meer op hun site te bestellen is en al ontelbare keren is langs gekomen
en 65 inch is te veel.quote:
oke oke... angsthaasquote:
ja in deze dood van 969,95 zat een tvquote:Op woensdag 26 mei 2021 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Zit er nog wat in die dozen tegenwoordig?
Ik zit te trillen op mn bureaustoelquote:Op woensdag 26 mei 2021 10:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke oke... angsthaasJe durft gewoon niet te bestellen
quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:17 schreef noodgang het volgende:
407 elementen voor ¤51,95
Nog geen 13 cent per stuk, goeie deal
ja met deze was ik niet overtuigdquote:Op woensdag 26 mei 2021 11:39 schreef noodgang het volgende:
Door dit plaatje ben ik overtuigd om dit meteen te kopen
[ afbeelding ]
Een tomaat op de wortelplank, dat kan niet de bedoeling zijnquote:Op woensdag 26 mei 2021 11:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja met deze was ik niet overtuigd
[ afbeelding ]
preciesquote:Op woensdag 26 mei 2021 11:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een tomaat op de wortelplank, dat kan niet de bedoeling zijn
weer een 65quote:
ik dacht eerst wasmachine tabs en vond het al een rare geurquote:
En dan zelf maar 16 mm dik zijnquote:Op woensdag 26 mei 2021 11:51 schreef gianni61 het volgende:
65 euro voor een apparaat dat mij heel nauwkeurig kan vertellen dat ik te dik ben
yup, valt t op?quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:48 schreef LTVDK het volgende:
Wat een drukte hier, willen jullie dit topic dit jaar volkrijgen ofzo
misschien krijg je er ook meteen een bruin tintje van ofzo...quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:02 schreef noodgang het volgende:
Waarom zou een ontharingssysteem zich aan een huidstint aan moeten passen?
friteuse heb ik voor je in de aanbiedingquote:Op woensdag 26 mei 2021 13:42 schreef gianni61 het volgende:
hmm, nog een garmin er bij zou leuk zijn
Ik denk dat de garmin fitness app daar niet mee samenwerkt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
friteuse heb ik voor je in de aanbieding
maak er de friteuse app vanquote:Op woensdag 26 mei 2021 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat de garmin fitness app daar niet mee samenwerkt.
ik ben fan!!quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:49 schreef noodgang het volgende:
[..]De frituur die automagisch aangaat als je bijna thuis bent
ook dat iddquote:Op woensdag 26 mei 2021 13:50 schreef gianni61 het volgende:
Met automatische meldingen als je al te lang niet meer gefrituurd hebt
¤50,- voor een strijkplank, ik vind t nogal. Zeker aangezien ik die ongeveer 1 keer per jaar gebruikquote:
ik woon hier nu ruim 6 jaar, nog nooit gemist.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
¤50,- voor een strijkplank, ik vind t nogal. Zeker aangezien ik die ongeveer 1 keer per jaar gebruik
Ik denk ik alleen om een gordijn in te korten met zo'n strijkbandquote:Op woensdag 26 mei 2021 14:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik woon hier nu ruim 6 jaar, nog nooit gemist.
ow ja daar heb ik mensjes voorquote:Op woensdag 26 mei 2021 14:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk ik alleen om een gordijn in te korten met zo'n strijkband
Als mooie messen zijnquote:Op woensdag 26 mei 2021 14:38 schreef Nizno het volgende:
maar kom op 1 mes voor 28 euro en dan nog 6 euro verzendkosten.
dit koopt toch niemand
ik oordoppiesquote:Op woensdag 26 mei 2021 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als mooie messen zijn
ik zie nu een vulpen
ah sjips ik moest even werken, wat voor??quote:
dat is idd nog steeds alleen zijn die linkjes niet zo makkelijk te vinden nu 1dagskoopjes niet werktquote:Op woensdag 26 mei 2021 15:18 schreef noodgang het volgende:
Je kunt nergens meer de deals terugkijken nu of wel?
Eerst kon dat dacht ik via "praat mee"
Die, maar dan dus 10 euro goedkoperquote:Op woensdag 26 mei 2021 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah sjips ik moest even werken, wat voor??
ah das ongeveer die eerste die ik je toegooide maar dan in jouw formaat ipv 65quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die, maar dan dus 10 euro goedkoper
https://next.ibood.com/nl(...)-55-android-smart-tv
Zeg ik tochquote:Op woensdag 26 mei 2021 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah das ongeveer die eerste die ik je toegooide maar dan in jouw formaat ipv 65
gammaquote:
hahaha neujquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:18 schreef noodgang het volgende:
Tussen 17:00u en 18:00u gratis verzenden met code: bullseye
@:Nizno kun je alsnog dat Peugeotmes kopen
60" ook goed?quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:51 schreef gianni61 het volgende:
65 euro voor een apparaat dat mij heel nauwkeurig kan vertellen dat ik te dik ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook niet.quote:Op donderdag 27 mei 2021 09:04 schreef noodgang het volgende:
Ik heb nog geen box gezien , maar of zo'n doos tegenwoordig nog de moeite waard is vraag ik me ook af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |