Ja ik heb me maar opgeofferd voor het grotere goed.quote:
jij bent te goed voor de wereld.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb me maar opgeofferd voor het grotere goed.
Dat hoor ik wel vaker ja.quote:
nee, die trek je ook over je hele gezicht natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:16 schreef LTVDK het volgende:
Dit is schijnbaar een nekwarmerVoor giraffen of wat
[ afbeelding ]
Dan zie je toch niks meer?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
nee, die trek je ook over je hele gezicht natuurlijk.
is dat een probleem?quote:
Nou ze zeggen zelf dit erover:quote:
Lijken me toch bezigheden waar zicht op zich wel redelijk praktisch kan zijn.quote:Of je nu graag op wintersport gaat of in de vroege ochtend gaat hardlopen of fietsen: deze nekwarmer is onmisbaar!
welnee, brengt wat reuring met zich meequote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ze zeggen zelf dit erover:
[..]
Lijken me toch bezigheden waar zicht op zich wel redelijk praktisch kan zijn.
dan ga jij lekker in een boxer rennen johquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:46 schreef essnhills het volgende:
En het was helemaal niet koud op de fiets vanmorgen
geen ideequote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:52 schreef Myraela het volgende:
Tot wanneer is de hunt nog? Ik wil Happy Socks, maar ik wil ook slapen.
Morgenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:52 schreef Myraela het volgende:
nee, ik heb geen nekwarmerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ga jij lekker in een boxer rennen joh
morgen ook nogquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:52 schreef Myraela het volgende:
Nee. Dingen kunnen terwijl ze in je winkelmandje zitten gewoon uitverkocht raken. En als de hunt naar het volgende item gaat ben je het item sowieso kwijt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:45 schreef 1299 het volgende:
Hoe werkt de winkelwagen tijdens de hunt? Kan ik iets daarin droppen en dan later vanavond afrekenen met een aantal andere dingen?
Was het maar zo’n feest...quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:45 schreef 1299 het volgende:
Hoe werkt de winkelwagen tijdens de hunt? Kan ik iets daarin droppen en dan later vanavond afrekenen met een aantal andere dingen?
andersom kan wel, je winkelwagen alvast vullen met dagaanbiedingen en dan een huntartikel erbij neem ik aanquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Was het maar zo’n feest...
Je kunt niet opsparen en moet bij elk hunt artikel wat je bestelt dus ook verzendkosten betalen.
Wel kun je een aantal artikelen die de hele dag in de aanbieding blijven combineren. Maar het gaat je waarschijnlijk niet lukken daarbij een hunt artikel te doen, omdat die -zoals gezegd- uit je mandje verdwijnen zodra de pagina ververst wordt.
Sowieso zijn de aanbiedingen niet echt interessant, het meeste kun je voor een paar euro meer ergens anders kopen alleen heb je dan gratis verzending en waarschijnlijk een betere garantie en service.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef 1299 het volgende:
Jammer, veel aanbiedingen zijn vanwege de verzendkosten niet zo interessant.
Jaloersquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik lees op Twitter dat iemand dit keer gewoon 'n kitchenaid artisan in de box had
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik lees op Twitter dat iemand dit keer gewoon 'n kitchenaid artisan in de box had
twitter:AvivaDassen twitterde op donderdag 14-03-2019 om 10:35:53Holy shit @iBOOD. Beste. Box. Ooit. Ik kijk al maanden verlekkerd naar dit ding, nooit geld voor, en nu krijg ik hem gewoon in mijn eerste Box 😭😭😭😭😭 https://t.co/5xOHiOsklH reageer retweet
Ah! Dat is echt fantastiquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:16 schreef LTVDK het volgende:
Voor het geval het ook maar iemand iets kan boeien, 28e is er weer een hunt https://hunt.ibood.com/nl/
Timing is alles 🤪quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:55 schreef essnhills het volgende:
Net nu er dinsdag een hoop mensen thuis gaan werken
NWS / Dinsdag 28 mei landelijke staking OV
Een dekbedboxquote:De box is nu onderverdeeld in drie thema boxen, de dekbedovertrekken box, de Sports & Fashion box en de elektronica box. Op deze manier kun je heel gericht voor een specifieke box gaan. Houd je dus van een box vol kleding dan kun je de andere boxen negeren en mocht je een elektronica box scoren dan weet je zeker dat er geen kleding en beddengoed in zal zitten. Verder werkt het net zoals voorheen, we weten niet wanneer de boxen voorbij komen. Ze kunnen in de Hunt en in de flashsales voorbij komen en ze zijn weer ouderwets goed!
alles behalve een dekbedquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:41 schreef mrPanerai het volgende:
Wat een onzin... Je wil toch gewoon alles erin
Tenzij je een marktkraam wil gaan beginnen heb je er dus waarschijnlijk geen zak aanquote:Let op: de box is niet samengesteld voor één geslacht of maat. Het is mogelijk dat er verschillende maten in zitten voor hem of haar. Het is niet mogelijk om individuele artikelen terug te sturen.
Wat een treurnisquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:45 schreef noodgang het volgende:
Mooi man zo'n kledingbox
[..]
Tenzij je een marktkraam wil gaan beginnen heb je er dus waarschijnlijk geen zak aan
potverdubbeltjes.... had ik net vandaag zin om te huntenquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:15 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij is die voorbij? Wel een succesje dit
idem, was dat ik nu iets in mn mail zag en dacht.. ow wanneer was die hunt ook alweer...quote:
Je mist er ook niks aan.quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:11 schreef Appeltje het volgende:
Linkje iBood via FOK doet het niet, de app van iBood functioneert wel gewoon.
Linkje eindigt hier:
[ afbeelding ]
Klopt, ik vind dat echt kut voor FOK.quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je mist er ook niks aan.Ze zijn vooral bezig om mensen naar hun app the drukken. Ontiechelijk kut dit.
Dat linkje doet het bij mij wel gewoon. Misschien de cache even leeg gooien wanneer je op ibood zit? Of even incognito op het linkje klikken.quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:24 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Klopt, ik vind dat echt kut voor FOK.
Als je op het linkje klinkt flitst dit voorbij :
[ afbeelding ]
Naar dit scherm:
[ afbeelding ]
Terwijl de App netjes dit beeld geeft:
[ afbeelding ]
Hopelijk functioneert straks wel alles goed en loopt FOK geen sponsorgelden meer mis
Dat hielp.quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat linkje doet het bij mij wel gewoon. Misschien de cache even leeg gooien wanneer je op ibood zit? Of even incognito op het linkje klikken.
Volgens mij is dat een bug ofzo in hun systeem, na het aftellen naar de volgende aanbieding gaat ie even naar dat scherm, maar na een tijdje komt de volgende aanbieding gewoonquote:Op dinsdag 12 november 2019 09:44 schreef mrPanerai het volgende:
wat kut dat wachten, ik ga wat anders kijken..
uur wachten.
[ afbeelding ]
En dan nog de verzendkosten, lijkt mij wat duur.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:34 schreef Nizno het volgende:
Waarom zou ik 3kg nutella voor 17 euro kopen?
Ik was op mijn tablet aan het kijken, nu werkt het wel fatsoenlijk met alle hunt aanbiedingen in beeld.quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat linkje doet het bij mij wel gewoon. Misschien de cache even leeg gooien wanneer je op ibood zit? Of even incognito op het linkje klikken.
Maar in de flash sales kun je dan weer meerdere items combineren voor de verzendkosten.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:29 schreef gianni61 het volgende:
veel van de items die tot nu toe in de hunt zijn langs gekomen, staan ook in de flash sales.
In de flash sales gemiddeld 10 euro duurder.
Het is al 10 jaar kutquote:Op dinsdag 12 november 2019 11:49 schreef Paauwtje het volgende:
Wat ooit begon als geweldig , hele nacht opblijven om te hunten is echt helemaal afgegleden naar 0 .........wat een bagger
Oké danquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:21 schreef LTVDK het volgende:
De TT is nu relevant, 4 & 5 maart een hunt voor het geval het iemand zou boeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |