WHOEHOEEEEEEEEEEEE er komt een hunt!!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:21 schreef LTVDK het volgende:
De TT is nu relevant, 4 & 5 maart een hunt voor het geval het iemand zou boeien.
OMG DAT IS IS ECHT FANTASquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:21 schreef LTVDK het volgende:
De TT is nu relevant, 4 & 5 maart een hunt voor het geval het iemand zou boeien.
als alle producten die voorbijkomen ook altijd beschikbaar is er weinig hunt aan. Het is niet meer wat het wasquote:
En dan maar één keer verzendkosten toch, als je een paar items bestelt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:53 schreef gianni61 het volgende:
die hele hunt slaat ook echt nergens meer op.
als je Dikke deals / Prijsbrekers / Meepakkers doorkijkt kun je je de hunt besparen, want alles wat voorbij komt staat daar ook gewoon tussen..
dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dan maar één keer verzendkosten toch, als je een paar items bestelt.
Kan alleen nooit 2x deBuyer koekenpannen vindenquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:53 schreef gianni61 het volgende:
die hele hunt slaat ook echt nergens meer op.
als je Dikke deals / Prijsbrekers / Meepakkers doorkijkt kun je je de hunt besparen, want alles wat voorbij komt staat daar ook gewoon tussen..
STORMLOOPTOPIC!quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:37 schreef wolfrolf het volgende:
ER IS WEER EEN HUNT AAN DE GANG HOOR!!!!!!!!![]()
![]()
kon je dat om 00.00u niet even melden?quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:37 schreef wolfrolf het volgende:
ER IS WEER EEN HUNT AAN DE GANG HOOR!!!!!!!!![]()
![]()
een vlondertje maken?quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:57 schreef Nizno het volgende:
zit ik in de geschiedenis te kijken... wtf moet je met 500 vlonderschroeven?!?!?!
krijg je die dingen niet gewoon bij je vlonder dan als je een vlonder koopt?quote:
waarschijnlijk wel, maar als je losse planken koopt om een vlonder te maken, moet je ook de schroeven los kopen..quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
krijg je die dingen niet gewoon bij je vlonder dan als je een vlonder koopt?
ow ja dat klinkt wel logischquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, maar als je losse planken koopt om een vlonder te maken, moet je ook de schroeven los kopen..
die is al twee keer geweest, ik hoop het voor jequote:Op woensdag 27 mei 2020 13:15 schreef gianni61 het volgende:
hmm, misschien toch maar een beetje mee kijken dit keer.
even kijken of de jbl oordopjes nog een langs komen
dat wordt volgens mij ook gewoon gestuurd door ibood zelfquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:30 schreef gianni61 het volgende:
nou, de boxen gaan nog steeds opvallend snel
hij bleef tenminste niet 20x hangen. ik klik op het donkere vakje van de captcha en kom vanzelf weer bij de koffiemachine..quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wordt volgens mij ook gewoon gestuurd door ibood zelf
ook lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij bleef tenminste niet 20x hangen. ik klik op het donkere vakje van de captcha en kom vanzelf weer bij de koffiemachine..
nee want ik wist het zelf ook pas om 12:36 uurquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
kon je dat om 00.00u niet even melden?
niet dat ik dat dan wel eerder gelezen had denk ik maar toch
ow... ja nee dan kon het idd niet eerderquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee want ik wist het zelf ook pas om 12:36 uur
quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:31 schreef Jimbo het volgende:
is dit het iboodhunt topic geworden?
Hij komt er weer aan:
iBOOD HUNT!
Woensdag 26 + donderdag 27 augustus
Fantastisch nieuwquote:Op maandag 24 augustus 2020 14:31 schreef Jimbo het volgende:
is dit het iboodhunt topic geworden?
Hij komt er weer aan:
iBOOD HUNT!
Woensdag 26 + donderdag 27 augustus
@essnhillsquote:
zie je wel dat er wel een topic was puur voor de hunt.quote:
Jaquote:
Ahaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En volgens de officiële FOK! Hunt regels is de Hunt nu echt begonnen, ik ben in het topic
Nogaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:22 schreef noodgang het volgende:
Ah Dit bestaat ook nog dus. Iemand al iets gescoord? Of zijn de aanbiedingen nog steeds zo matig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |