Net een ventilator.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie een airco in de geschiedenis
Kunnen misschien weer wat meer kwaliteit en echte deals aanbieden?quote:
Ik weet niet eens wat de troep voorgaande keren was, maar ik zie dat nu eigenlijk bijna niet meer. Veel meer diversiteit. Of het ook goede aanbiedingen zijn weet ik niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kunnen misschien weer wat meer kwaliteit en echte deals aanbieden?
Eerste jaren waren het leukst en het beste, daarna ging het aan zijn eigen succes ten onder, en nu het de hype voorbij is wordt het weer beter?
Dat weet ik ook niet. Maar wel goed om te zien dat het aanbod iig verbeterd is.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat de troep voorgaande keren was, maar ik zie dat nu eigenlijk bijna niet meer. Veel meer diversiteit. Of het ook goede aanbiedingen zijn weet ik niet.
Veel moeilijker natuurlijk ook om echt scherpe aanbiedingen te hebben met concurrentie van o.a. Amazon. Denk ook dat de meeste aanbiedingen niet echt geweldig zijn, maar heb te weinig tijd om de echte laagste prijs te zoeken tijdens de huntquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat de troep voorgaande keren was, maar ik zie dat nu eigenlijk bijna niet meer. Veel meer diversiteit. Of het ook goede aanbiedingen zijn weet ik niet.
Wij hebben net een nieuw huis gekocht, dus een aantal zaken kunnen we wel gebruiken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:43 schreef Piger het volgende:
Oh al toch hele tijd geen hunts meer gevolgd. Grappig om toch de gebruikelijke users weer tegen te komen. Is t nog wat tegenwoordig en is t uberbaupt nog mogelijk een box te scoren?
In studententijd toch 4 a 5 van die dingen bij elkaar kunnen sprokkelen.
De grote broer voor 49,- is ook een goeie deal, wel geen iBoodquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:25 schreef bambino het volgende:
[..]
Wij hebben net een nieuw huis gekocht, dus een aantal zaken kunnen we wel gebruiken.
Heb nog een Google Nest mini gemist voor 25 euro. Dat was wel leuke deal.
Net nog een Tefal keukenmachine gekocht. En zit af en toe tijdens werk even te switchen als ik het belletje hoor. Kijken wat er voorbij komt
Box nog niet gezien.
Nice! Die heb ik nu besteld thanksquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
De grote broer voor 49,- is ook een goeie deal, wel geen iBood
Wel een box gezien, maar was uiteraard te laat.
ik heb net in een opwelling 1750 euro aan een macbook gespendeerdquote:Op woensdag 11 november 2020 12:09 schreef Nizno het volgende:
even spontaan beslissen om een espresso apparaat te kopen
wie doet zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |