Volgens mij is die betaling ook gewoon in één keer aan haar gedaan, dus dat is ook nog niet direct bewijs dat 70k aan een fixer specifiek daarvoor gediend heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:18 schreef DuizendGezichten het volgende:
[..]
Nog steeds circumstantial, maar het versterkt het verhaal van Cohen aanzienlijk.
twitter:tomvanteinde twitterde op woensdag 27-02-2019 om 17:08:56Direct bewijs dat er samengespannen is met de Russen heeft ook Michael Cohen niet👇🏻 https://t.co/jArrP3jrRN reageer retweet
Nee, en daarop doorgevraagd, als ik het goed begrepen heb, zei Cohen dat Mueller met dat onderzoek bezig is, en dat hij, zolang dat onderzoek nog loopt, geen behoefte had er verdere statements over te maken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:21 schreef martijnde3de het volgende:
twitter:tomvanteinde twitterde op woensdag 27-02-2019 om 17:08:56Direct bewijs dat er samengespannen is met de Russen heeft ook Michael Cohen niet👇🏻 https://t.co/jArrP3jrRN reageer retweet
Akkoord.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens mij is die betaling ook gewoon in één keer aan haar gedaan, dus dat is ook nog niet direct bewijs dat 70k aan een fixer specifiek daarvoor gediend heeft.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:22 schreef Nibb-it het volgende:
Impliceerde Jordan nou dat Mueller Cohen heeft zitten beïnvloeden voor deze zitting?
Via Sethquote:Michael Cohen worked for Donald Trump for ten years, but what we don't know yet is how long Jim Jordan has worked for him
Zwijggeld, maar dat zou hij theoretisch gezien ook op eigen houtje hebben kunnen doen zonder dat Trump er van wist, om het later te declareren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:26 schreef DuizendGezichten het volgende:
[..]
Akkoord.
Tegenvraag is; waarom zou Cohen mrs. Clifford $131.000,- betalen uit zijn tweede hypotheek?
Behalve dat Stormy, en de andere dames, dit niet zullen bevestigen is dat best een mogelijkheid. Of zo.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zwijggeld, maar dat zou hij theoretisch gezien ook op eigen houtje hebben kunnen doen zonder dat Trump er van wist, om het later te declareren.
Theoretisch, zeker.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zwijggeld, maar dat zou hij theoretisch gezien ook op eigen houtje hebben kunnen doen zonder dat Trump er van wist, om het later te declareren.
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 27-02-2019 om 10:08:03Michael Cohen was one of many lawyers who represented me (unfortunately). He had other clients also. He was just disbarred by the State Supreme Court for lying & fraud. He did bad things unrelated to Trump. He is lying in order to reduce his prison time. Using Crooked’s lawyer! reageer retweet
twitter:EricTrump twitterde op woensdag 27-02-2019 om 17:11:29Michael was lobbying EVERYONE to be “Chief of Staff.” It was the biggest joke in the campaign and around the office. Did he just perjure himself again? reageer retweet
twitter:DonaldJTrumpJr twitterde op woensdag 27-02-2019 om 17:14:23Nailed it. It really was the biggest joke of the entire transition. The beginning of his bitterness was when he realized that was never going to happen. #Delusional. https://t.co/ddizWugguU reageer retweet
twitter:DonaldJTrumpJr twitterde op woensdag 27-02-2019 om 17:09:19Hahahaha Michael Cohen begged to work at the White House and everyone knows it. reageer retweet
twitter:DonaldJTrumpJr twitterde op woensdag 27-02-2019 om 17:21:56And that’s what all this is about. Cohen just wants to be famous. He always wanted his own TV show and the limelight and when he couldn’t get it one way he had to try another. reageer retweet
Dat was wel weer leuk. Jordan was een tikje van z'n a propos. En hij is toch de Goede, en Cohen is het Kwaad. Poor mr. Jordan.quote:
Ja, en wat voor ongelooflijk smerige kutzooi die witte boorden ervan maken. En dat we dat inmiddels misschien al wel als vanzelfsprekend beschouwen. Maar deze hufters hebben meer invloed op het leven van anderen dan menigeen zich realiseert. Al is maar de helft van wat die Cohen uitkraamt de 'waarheid', dan weet je nog genoeg.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Blijft pijnlijk om te zien dat volwassen mensen aldaar zo ver in de kont van Trump gekropen zijn.
Aldus Michael Avenatti.quote:I can’t help but think back to Trump on AF1 last Spring directing everyone to “ask Michael Cohen” for the answers about what happened re the NDA and payments. Now, we are all being told not to ask Michael Cohen...
Vooral met Meadows.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:39 schreef Nibb-it het volgende:
Dit gesprek is echt heel hallucinant.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:47 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Vooral met Meadows.
"Geef antwoord op mijn vraag!"
"Mijn antwoord is dat.."
"Volgende vraag:..."
"Mag ik nog antwoord geven?
"Nee. Volgende vraag:.."
quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:47 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Vooral met Meadows.
"Mijn antwoord is dat.."
Het stuk met Patton niet te vergeten...quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:47 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Vooral met Meadows.
"Mijn antwoord is dat.."
twitter:ddale8 twitterde op woensdag 27-02-2019 om 17:48:30Cohen says Trump used inaccurate financial information to secure lower premiums from insurance companies. reageer retweet
twitter:ddale8 twitterde op woensdag 27-02-2019 om 17:50:09Cohen also alleges that Trump submitted false financial information to Deutsche Bank to try to get money for his attempt to buy the Buffalo Bills. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |