Jammer. Bewuste keuze van jouw kant?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog wel een beetje lafjes daten, geen tinderavonturen meer dat wel.
Arme Flappiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Thijs![]()
Kende je dat konijnenlied al?
Denken dat er een wc is na aankomstquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Direct na aankomst en dat het heel erg mis gaat zodat je zulke taferelen krijgt:
https://www.bbc.co.uk/news/uk-england-bristol-41167296
Ze heeft vast wel ergens een handtasquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Denken dat er een wc is na aankomst
Op welk gebied?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jammer. Bewuste keuze van jouw kant?
quote:
iewquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ze heeft vast wel ergens een handtas
Nee, niet Youpie, ik quote Fem en jou net met oa die Belgische Kurt en dinges van Within Temptationquote:
Die zijn allemaal gesloten 's winters. Kom je vol verwachting bij zo'n zomerhut aan denkend dat je even rustig kunt zitten, zit het op slotquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:46 schreef MissMSX het volgende:
Heerlijk man, schijten op zo'n houten plank met een gat er in.
Beter dan op een camping in Frankrijk op twee voetafdrukken boven een gat hangen en mikken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:46 schreef MissMSX het volgende:
Heerlijk man, schijten op zo'n houten plank met een gat er in.
Niet gezienquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, niet Youpie, ik quote Fem en jou net met oa die Belgische Kurt en dinges van Within Temptation
Serieus? Hahaha.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die zijn allemaal gesloten 's winters. Kom je vol verwachting bij zo'n zomerhut aan denkend dat je even rustig kunt zitten, zit het op slot
Slechte herinneringen aanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beter dan op een camping in Frankrijk op twee voetafdrukken boven een gat hangen en mikken.
Lafjes daten (toon was niet heel erg positief maar dat kan ik ook zelf verkeerd hebben opgevat natuurlijk).quote:
Speaking of, in Amsterdam hebben ze hun prioriteiten goed op een rijtje. Gedoe over het design van genderfluïdtoilet in een park. Het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Denken dat er een wc is na aankomst
Dat heb ik liever.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beter dan op een camping in Frankrijk op twee voetafdrukken boven een gat hangen en mikken.
Rondje van +/- 50km om de newbies te trainen voor Zweden. Dan gaan we een stuk van de Kungsleden doen (120km).quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Serieus? Hahaha.
Welke route ga je lopen eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |