handig.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:23 schreef Myrr het volgende:
Zo. Is dat even lekker. Les begint altijd om elf uur maar vandaag onaangekondigd om kwart over 9.
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handig.
Daar zullen veel mensen aanwezig zijn
Handig.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:23 schreef Myrr het volgende:
Zo. Is dat even lekker. Les begint altijd om elf uur maar vandaag onaangekondigd om kwart over 9.
skip skipquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:23 schreef Myrr het volgende:
Ik moet elke dag onaangekondigd om half 9 aanwezig zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:40 schreef Kiid het volgende:
Ik moest vandaag onaangekondigd om half 9 op het werk zijn
doe je zelfquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:40 schreef Kiid het volgende:
arbeiderlifequote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:40 schreef Kiid het volgende:
zeker amicequote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo is het leven. Leuk dat je er weer bent vriend
Ik voel mij nu gepasseerdquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rekeningen betalen zichzelf niet grote vriend. Misschien zelfs BESTE vriend van fok
Ik heb besloten dat ik me vandaag heb verslapenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:40 schreef Kiid het volgende:
wat ben je lief vandaag.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rekeningen betalen zichzelf niet grote vriend. Misschien zelfs BESTE vriend van fok
Wat zou ik toch graag eens samen met jou willen verslapenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik me vandaag heb verslapen
Ben ik altijd tochquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat ben je lief vandaag.
Hallo aantrekkelijk individu.quote:
al 3 uur en 40 minuten niet meerquote:
Denken dat je iemand kan doen met die 3cm van jequote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
iedereen ligt nog je moeder te doen
ik heb het over iedereen, niet alleen over mezelfquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Denken dat je iemand kan doen met die 3cm van je
Jij bent toch de #1 baas?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb het over iedereen, niet alleen over mezelf
Slaap liever helemaal niet dan iykwim wink winkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat zou ik toch graag eens samen met jou willen verslapen
Je maakt me verlegenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:10 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Slaap liever helemaal niet dan iykwim wink wink![]()
He Herman!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:13 schreef Der_Mann het volgende:
don't leave me hanging on like a homo
goed ideequote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:10 schreef Flamarande het volgende:
Kunnen de mods geen tweede sc krijgen
huh?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:10 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Slaap liever helemaal niet dan iykwim wink wink![]()
Hallo Driepink mijn bebaarde vriend.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoi TARDIS.
Goede vriend beste maat
ga je dan nog wat biertjes naar binnen gieten?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:14 schreef Der_Mann het volgende:
volgende week dinsdagmiddag vrij vanwege carnaval, lekker hoor
ik denk dat ik lekker in mijn eentje de hele middag ga overwatchenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga je dan nog wat biertjes naar binnen gieten?
Mag ik komen kijken? Ik neem een biertje mee.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat ik lekker in mijn eentje de hele middag ga overwatchen
ik zou kunnen livestreamen als je dat fijn vindt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag ik komen kijken? Ik neem een biertje mee.
gabberquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:26 schreef Solotov het volgende:
Een hele zonnige goedemorgen lieverds
Hij wilt gewoon in jouw gezelschap zijn, snap dt danquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou kunnen livestreamen als je dat fijn vindt.
moet me toch concentreren op het spelquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon in jouw gezelschap zijn, snap dt dan
*wilquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon in jouw gezelschap zijn, snap dt dan
Van TARDIS. heb je toch geen last.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet me toch concentreren op het spel
kan me toch niet focussen met al die seksuele aura in de kamerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Van TARDIS. heb je toch geen last.
Gras is groenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook. Krijg nou de tering
er zijn ook vele voorbeelden van geel gras bijvoorbeeld, slecht einde van een argument weer hoorquote:
ik behandel al mijn vrienden met respectquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:40 schreef Solotov het volgende:
[..]
Kijk jij zegt tenminste wat
De rest kan de tering krijgen
JA JULLIE JA
Ik ben nog aan het bijkomen dat je mij een lieverd noemdequote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:40 schreef Solotov het volgende:
[..]
Kijk jij zegt tenminste wat
De rest kan de tering krijgen
JA JULLIE JA
Dat is hooiquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zijn ook vele voorbeelden van geel gras bijvoorbeeld, slecht einde van een argument weer hoor
Nee voeg me bij de andere klas om elf uur. Dacht wel chill dan ben ik om kwart voor elf klaar en kunnen we door naar Drievlie, maar dat is pas in april open.quote:
Mijn zegen en mijn vloek.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan me toch niet focussen met al die seksuele aura in de kamer
nice, daar ga ik een seizoenskaart van nemenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee voeg me bij de andere klas om elf uur. Dacht wel chill dan ben ik om kwart voor elf klaar en kunnen we door naar Drievlie, maar dat is pas in april open.
Wat was er mis met dit topic? Waarom ram je zo graag op de slotknop?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:45 schreef Vanillekwark het volgende:
zelf de bammetjes smeren dan maar he
Of een apart subdomeinquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:10 schreef Flamarande het volgende:
Kunnen de mods geen tweede sc krijgen
Is dat een beetje leuk? Of alleen voor kinderen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nice, daar ga ik een seizoenskaart van nemen
beidequote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is dat een beetje leuk? Of alleen voor kinderen?
was ik er een van of nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:50 schreef Zosk het volgende:
Waar zijn al die leuke users van gisteren? Ik mis ze nu al
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel, gister niet echt.. ik hoop dat dit een hoop goed maakt
Is mij allang bekend vriend. Ik ben een purist als het aankomt op de Nederlandse taalquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dat jij een taalregel hebt geleerd?
Nee, ga maar weg.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel, gister niet echt.. ik hoop dat dit een hoop goed maakt
KLB moet net als WGR wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat was er mis met dit topic? Waarom ram je zo graag op de slotknop?
Dit geloof ik niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is mij allang bekend vriend. Ik ben een purist als het aankomt op de Nederlandse taal
Haha zeker, vooral leuk als je het ook kan doenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Afgevinkt
hahaha modgrapjes zijn altijd het leukst
Als jij het zegtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Haha zeker, vooral leuk als je het ook kan doen
xDquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Afgevinkt
hahaha modgrapjes zijn altijd het leukst
Hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk van uit dat je nu kletsnat bent.
Ben echt allergisch voor jouw simpelheid al lijkt t me ook wel chill om zo te zijnquote:
Het is een verademing Crack. Ik kan met iedereen praten en de meesten passen zich gewoon aan mijn intelligentieniveau aanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben echt allergisch voor jouw simpelheid al lijkt t me ook wel chill om zo te zijn
Ik ben gewoon zo slim dat mijn iq weer omlaag gaatquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben echt allergisch voor jouw simpelheid al lijkt t me ook wel chill om zo te zijn
Net mn nichtje van één maar dan kutterquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is een verademing Crack. Ik kan met iedereen praten en de meesten passen zich gewoon aan mijn intelligentieniveau aan
Voor jezelf,he, zij slaapt en eet voornamelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Net mn nichtje van één maar dan kutter
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geloof me het is echt chillquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sow koekoekjesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Liever van hun dan van mensen met een beetje verstand
goh, verrassendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg lunchgenot beste genot
Jullie moeders zijn hoerenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:34 schreef Plompzakker het volgende:
@:Samuel24
@:goudenvis
@:wielrennerdt
Game on
Zo zo, mag je dat wel zeggen van de juf?quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:34 schreef Plompzakker het volgende:
Game on
Voeg anders zelf een keer iets toequote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:35 schreef gianni61 het volgende:
ach, gaat de kneuzenkermis weer beginnen
neuh, ik klaag liever over anderenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voeg anders zelf een keer iets toe
Ahja dat is veel minder kneuzigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, ik klaag liever over anderen
Blij dat we het daar over eens zijn.quote:
lolquote:
Geniet ervanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb klein orkest weer ontdekt, dat was toch leuk
over de muurquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb klein orkest weer ontdekt, dat was toch leuk
Laat hem gewoon de saaie grijze muurbloem zijn die hij isquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voeg anders zelf een keer iets toe
Zo dan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:59 schreef Solotov het volgende:
[..]
Laat hem gewoon de saaie grijze muurbloem zijn die hij is
bedankt voor de steunquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:59 schreef Solotov het volgende:
[..]
haha ze zijn niet komen opdagen, vriendschap met eenrichtingsverkeer wat een loser hahahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:34 schreef Plompzakker het volgende:
Game on
Misschien waren die jongens gewoon keihard aan het werkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha ze zijn niet komen opdagen, vriendschap met eenrichtingsverkeer wat een loser hahahaha
Ga lekker naar je eigen subforumquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien waren die jongens gewoon keihard aan het werk
Waarom ben jij hierquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
2 van de 3 hebben na half 12 nog gepost en die wielrenbattie zit denk ik nog op de basisschoolquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik moet de eerste gezellige mod nog tegenkomen hoorquote:
rip Frankquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet de eerste gezellige mod nog tegenkomen hoor
@Flippieequote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet de eerste gezellige mod nog tegenkomen hoor
quote:
Ook leuk om jullie te zien, vriendenquote:
Hahahaha lekker voor je, dikkequote:
Oké oké, maar alleen omdat ik geschiedenis met haar heb, winknudgequote:
behandel de rest eens zoals je die aziaat behandeltquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha lekker voor je, dikke
Goed gecheckt weer Vogeltje_Mannquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
2 van de 3 hebben na half 12 nog gepost en die wielrenbattie zit denk ik nog op de basisschool
gebeurt wel vaker, users die meer moeite in dingen stoppen dan modsquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed gecheckt weer Vogeltje_Mann
goed geregeld.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké oké, maar alleen omdat ik geschiedenis met haar heb, winknudge
Yessss, zit nu nog in mn pyjama, lekker man
Beetje gek om te zeggen dat ik iedereen hier moet gaan pijpenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
behandel de rest eens zoals je die aziaat behandelt
doe je nog eens wat in je vakantiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje gek om te zeggen dat ik iedereen hier moet gaan pijpen
Ben bezig met opruimen en schoonmaken, kijk wel of ik daarna nog zin heb. Het kan allemaal, dat is het mooiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed geregeld.
nog naar buiten vandaag? Of blijf je in pyjama?
Ja truequote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe je nog eens wat in je vakantie
Jeetjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker, users die meer moeite in dingen stoppen dan mods
hij heeft als aziaat ook al veel betere gaming skills dan ik als blanke, die jongen heeft echt allesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja true
Maar nee, die arme jongen heeft het misschien nog wel het meest te verduren met mij, dus wees niet jaloers
ik twijfel nog om vanmiddag vrij te pakkenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben bezig met opruimen en schoonmaken, kijk wel of ik daarna nog zin heb. Het kan allemaal, dat is het mooie
The looks, the body, the dickquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft als aziaat ook al veel betere gaming skills dan ik als blanke, die jongen heeft echt alles
hij kon niet zo goed met geld om gaan begreep ikquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
The looks, the body, the dick
Ja, bizar dat die jongen nog vrijgezel is
Waarom zou je het niet doen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel nog om vanmiddag vrij te pakken
Oh dat weet ik niet maar volgens mij valt het wel mee. Kun jij goed met geld omgaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij kon niet zo goed met geld om gaan begreep ik
omdat dat verlof uren kost.quote:
Heb je uren? Kun je zo last-minute de uren inzetten? Heb je iets beters te doen op werk behalve fok?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat dat verlof uren kost.
maar goed, het is wel echt rustig op het werk..
ja, ja, niet echt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je uren? Kun je zo last-minute de uren inzetten? Heb je iets beters te doen op werk behalve fok?
Fijne middag dan, poepiequote:
ik hou per maand ongeveer 70% van mijn maandloon over na alle vaste kosten zoals spellen en streamingdienstenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet maar volgens mij valt het wel mee. Kun jij goed met geld omgaan?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou per maand ongeveer 70% van mijn maandloon over na alle vaste kosten zoals spellen en streamingdiensten
die kun je hier vindenquote:
@haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die kun je hier vinden
KLB / [SC] Café de Klaag #7 - Kaapleven beste leven
helaas kun je nu nog niet zien dat het minder activiteit dan Braddie op een fiets heeft maar eind maart opeens wel
moet eerst nog mijn broers slaapkamer ombouwen in een gameroom en daar moet ik natuurlijk meerdere jaren van kunnen genietenquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet eerst nog mijn broers slaapkamer ombouwen in een gameroom en daar moet ik natuurlijk meerdere jaren van kunnen genieten
Het erge is dat ik dit gewoon nog geloof ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet eerst nog mijn broers slaapkamer ombouwen in een gameroom en daar moet ik natuurlijk meerdere jaren van kunnen genieten
@hugecooll je collega denkt eerder aan mods van andere subfora dan aan jijquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje
@:ChevyCaprice
@:Driepink
@:Amarantha
@:Flippiee
@:PartyHard
@:Kerpluk
@:Leonos
@:mosrednA-
Blauw SC
Is je broer lekker?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Kinderachtigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Blauw SC
jij wacht gewoon tot je ouders uit huis gaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Tyf gewoon op met dat sneue gedoe van jequote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Blauw SC
zou het eigenlijk in de kerstvakantie doen maar toen had ik het te druk met netflixquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het erge is dat ik dit gewoon nog geloof ook.
hugo is veel te stoer voor een slowchatquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
@:hugecooll je collega denkt eerder aan mods van andere subfora dan aan jij
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij wacht gewoon tot je ouders uit huis gaan?
Ughquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb er 2 en ze zijn beide bezet dus ik ben de 33,3%
Zometeen even wc opzoekenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:17 schreef Goudenvis het volgende:
@:plompzakker nog frituurplannen vandaag?
? Laat ik jou toch ook gewoonquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:59 schreef Solotov het volgende:
[..]
denken dat jij werkt ')quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:26 schreef Der_Mann het volgende:
ben gewoon heel de pauze vergeten, ik ga NU naar de winkel
gvquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:17 schreef Goudenvis het volgende:
@:plompzakker nog frituurplannen vandaag?
Okay? Of wat is dequote:
aan jijquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
@:hugecooll je collega denkt eerder aan mods van andere subfora dan aan jij
eyyyyy TARDIS. hoe ist dan jongequote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee hugecooll, de BESTE mod van KLB.
goed met jouquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
eyyyyy TARDIS. hoe ist dan jonge
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou per maand ongeveer 70% van mijn maandloon over na alle vaste kosten zoals spellen en streamingdiensten
nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:55 schreef Crack_ het volgende:
Gaat er vanavond iemand naar post malonie
ben gisteren geweest was wel chillquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:55 schreef Crack_ het volgende:
Gaat er vanavond iemand naar post malonie
oh, ja wel prijzig hequote:
Nice, niet te simpel?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:56 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
ben gisteren geweest was wel chill
dat lijkt me op zich wel een goede reden om er niet naar toe te gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja en ik luister niet naar Post Malone dus dan houdt het al snel op
Hoeft niet maar zijn show is ook rete saai dusja, get itquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja en ik luister niet naar Post Malone dus dan houdt het al snel op
Heb je snelle - scars al geluisterdquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeft niet maar zijn show is ook rete saai dusja, get it
Bek houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:10 schreef Leonos het volgende:
Pleur op met je sc.
Maar braddie inmiddels een fiets?
Was een serieuze vraagquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, kan ik dat beter doen of is dit een kutgrapje
Wie is dat?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:09 schreef Crack_ het volgende:
Vind ook wel heel stom dat ie niet even iets zegt over 21 savage, of misschien vindt ie het prima
Nee wij spraken hem gisteren en de financiële voorkeur is gegaan naar een nieuw keyboard, een koptelefoon en een tweedehands drumstel. De fiets gaat niet meer komen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:10 schreef Leonos het volgende:
Pleur op met je sc.
Prima toch, lekker genieten van het leven. Ieder op zn eigen manier, hoe kort dat ook moge zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee wij spraken hem gisteren en de financiële voorkeur is gegaan naar een nieuw keyboard, een koptelefoon en een tweedehands drumstel. De fiets gaat niet meer komen.
RIP, fatty for life.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee wij spraken hem gisteren en de financiële voorkeur is gegaan naar een nieuw keyboard, een koptelefoon en een tweedehands drumstel. De fiets gaat niet meer komen.
als hij er op gaat zitten heeft hij 2 eenwielersquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:10 schreef Leonos het volgende:
Pleur op met je sc.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:10 schreef Leonos het volgende:
Pleur op met je sc.
Heb je uiteindelijk ook veel meer aan aangezien hij daar zijn boterham mee gaat verdienenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Iemand waarmee hij groot hitje had en die moet het land uit, iedereen mad en hij zegt überhaupt niksquote:
welk land moet hij uitquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iemand waarmee hij groot hitje had en die moet het land uit, iedereen mad en hij zegt überhaupt niks
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent korter mod dan Amarantha hoor. Nog geen twee weken volgens mij.
Nee maar ik woon vlakbij Duitsland dus we zijn hier nu eenmaal wat strengerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent korter mod dan Amarantha hoor. Nog geen twee weken volgens mij.
Ik ook...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee maar ik woon vlakbij Duitsland dus we zijn hier nu eenmaal wat strenger
VSquote:
ordnung muss seinquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:24 schreef Amarantha het volgende:
Oke doe toch maar niet meer TARDIS.
Ja ik kon me echt niet meer concentreren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb gisteren zulke smerige seksuele dingen tegen Ama gezegd ze was helemaal van haar apropos met haar diamantjes.
Braddie posten? Of seksuele voorstellen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:24 schreef Amarantha het volgende:
Oke doe toch maar niet meer TARDIS.
Braddiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Braddie posten? Of seksuele voorstellen?
Ik ben nu ook vrijgezel en ik vind het niet leuk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:28 schreef Crack_ het volgende:
"Voor mij betekent vrijgezel dat ik de behoefte heb om erop uit te gaan om iemand anders te vinden. Dat is niet het geval. Mijn hart is nog bij hem. Hopelijk komen we er samen uit en anders blijven we hopelijk vrienden."![]()
Hoezo? Heb je liefdesverdriet of weet je niet hoe je blij moet zijn als vrijgezelquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben nu ook vrijgezel en ik vind het niet leuk.
Liefdesverdriet gehad en ik vind vrijgezel zijn maar saai.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je liefdesverdriet of weet je niet hoe je blij moet zijn als vrijgezel
Jij moet gewoon van bil, dan ben je weer rustigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Liefdesverdriet gehad en ik vind vrijgezel zijn maar saai.
is wel lang geleden iddquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij moet gewoon van bil, dan ben je weer rustig
stel jij je bil ter beschikking?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij moet gewoon van bil, dan ben je weer rustig
Nee mijn bil is off limitsquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stel jij je bil ter beschikking?
voor iedereen?quote:
Jaquote:
Creeer een nieuwe persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
Maar ik vind het alleen zijn maar gewoon een saaie bedoening.
Ahh, en ja is opzich wel saai maar dan moet je beter je best doen leuke vrienden te vindenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Liefdesverdriet gehad en ik vind vrijgezel zijn maar saai.
Naarmate je ouder wordt ga je het meer waarderen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
Maar ik vind het alleen zijn maar gewoon een saaie bedoening.
Ga naar huis jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |