moet eerst nog mijn broers slaapkamer ombouwen in een gameroom en daar moet ik natuurlijk meerdere jaren van kunnen genietenquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet eerst nog mijn broers slaapkamer ombouwen in een gameroom en daar moet ik natuurlijk meerdere jaren van kunnen genieten
Het erge is dat ik dit gewoon nog geloof ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet eerst nog mijn broers slaapkamer ombouwen in een gameroom en daar moet ik natuurlijk meerdere jaren van kunnen genieten
@hugecooll je collega denkt eerder aan mods van andere subfora dan aan jijquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje
@:ChevyCaprice
@:Driepink
@:Amarantha
@:Flippiee
@:PartyHard
@:Kerpluk
@:Leonos
@:mosrednA-
Blauw SC
Is je broer lekker?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Kinderachtigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Blauw SC
jij wacht gewoon tot je ouders uit huis gaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Tyf gewoon op met dat sneue gedoe van jequote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Blauw SC
zou het eigenlijk in de kerstvakantie doen maar toen had ik het te druk met netflixquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het erge is dat ik dit gewoon nog geloof ook.
hugo is veel te stoer voor een slowchatquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
@:hugecooll je collega denkt eerder aan mods van andere subfora dan aan jij
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij wacht gewoon tot je ouders uit huis gaan?
Ughquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb er 2 en ze zijn beide bezet dus ik ben de 33,3%
Zometeen even wc opzoekenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:17 schreef Goudenvis het volgende:
@:plompzakker nog frituurplannen vandaag?
? Laat ik jou toch ook gewoonquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:59 schreef Solotov het volgende:
[..]
Laat hem gewoon de saaie grijze muurbloem zijn die hij is
denken dat jij werkt ')quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:26 schreef Der_Mann het volgende:
ben gewoon heel de pauze vergeten, ik ga NU naar de winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |