doe je nog eens wat in je vakantiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje gek om te zeggen dat ik iedereen hier moet gaan pijpen
Ben bezig met opruimen en schoonmaken, kijk wel of ik daarna nog zin heb. Het kan allemaal, dat is het mooiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed geregeld.
nog naar buiten vandaag? Of blijf je in pyjama?
Ja truequote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe je nog eens wat in je vakantie
Jeetjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker, users die meer moeite in dingen stoppen dan mods
hij heeft als aziaat ook al veel betere gaming skills dan ik als blanke, die jongen heeft echt allesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja true
Maar nee, die arme jongen heeft het misschien nog wel het meest te verduren met mij, dus wees niet jaloers
ik twijfel nog om vanmiddag vrij te pakkenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben bezig met opruimen en schoonmaken, kijk wel of ik daarna nog zin heb. Het kan allemaal, dat is het mooie
The looks, the body, the dickquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft als aziaat ook al veel betere gaming skills dan ik als blanke, die jongen heeft echt alles
hij kon niet zo goed met geld om gaan begreep ikquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
The looks, the body, the dick
Ja, bizar dat die jongen nog vrijgezel is
Waarom zou je het niet doen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel nog om vanmiddag vrij te pakken
Oh dat weet ik niet maar volgens mij valt het wel mee. Kun jij goed met geld omgaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij kon niet zo goed met geld om gaan begreep ik
omdat dat verlof uren kost.quote:
Heb je uren? Kun je zo last-minute de uren inzetten? Heb je iets beters te doen op werk behalve fok?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat dat verlof uren kost.
maar goed, het is wel echt rustig op het werk..
ja, ja, niet echt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je uren? Kun je zo last-minute de uren inzetten? Heb je iets beters te doen op werk behalve fok?
Fijne middag dan, poepiequote:
ik hou per maand ongeveer 70% van mijn maandloon over na alle vaste kosten zoals spellen en streamingdienstenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet maar volgens mij valt het wel mee. Kun jij goed met geld omgaan?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou per maand ongeveer 70% van mijn maandloon over na alle vaste kosten zoals spellen en streamingdiensten
die kun je hier vindenquote:
@haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die kun je hier vinden
KLB / [SC] Café de Klaag #7 - Kaapleven beste leven
helaas kun je nu nog niet zien dat het minder activiteit dan Braddie op een fiets heeft maar eind maart opeens wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |