Ja was wel een grappig mannetje met leuke muziek altijdquote:Op maandag 25 februari 2019 20:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
oh mein gott gisteren nog hadden we het hier over de Band
Oh die maakte wel leuke nrsquote:
Ik zei het nog..quote:Op maandag 25 februari 2019 20:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
oh mein gott gisteren nog hadden we het hier over de Band
we 2 hadden het gisteren hier over de bandquote:Op maandag 25 februari 2019 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tering, die was van 1958 dacht ik, zag ze in 1984 live, goede herinneringen.
Ja en live is what you make it.quote:
Fijne muziek wel, TalkTalk.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja en live is what you make it.
Ik was er geen fan van maar het zijn wel jeugdherinneringen.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
En deze live opname.
Love the synths.![]()
Ik was toen nog te jong om naar optredens te gaan. Maar het zou mij idd wel gaaf geleken hebben.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]En daar dan bij zijn. Dat moet toch geweldig zijn geweest.
Ik zag ze in 1984 in Alsdorf.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]En daar dan bij zijn. Dat moet toch geweldig zijn geweest.
Mijn broertje was er ook bij, hij was toen 16 jaar en mocht mee met mijn groep.quote:
Montreux 1986 is een van de mooiste versies.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:36 schreef Gooddeal het volgende:
Mega mooie uitvoering van Such a shame. Ga hem vaak luisteren.
Life's what you make it.quote:
neequote:
oh ik hoorde net een leuke voor jouw spaanse topicquote:
Je mag zelf ook posten hoorquote:Op maandag 25 februari 2019 20:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh ik hoorde net een leuke voor jouw spaanse topic
ik tref het nooit met buren...wel aardig maar verderquote:
ik moet eerst nog ff zoeken van wie en zo, zat in de autoquote:
Aardig is genoeg toch? Ik heb verder niks met mijn buren, een groet en een praatje, maar ik hoef ze niet op de koffie verder.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik tref het nooit met buren...wel aardig maar verder
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sterker nog, hij WAS Talk Talk.
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:46 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Aardig is genoeg toch? Ik heb verder niks met mijn buren, een groet en een praatje, maar ik hoef ze niet op de koffie verder.
dat draait MadMaster nu op radio49quote:Op maandag 25 februari 2019 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Montreux 1986 is een van de mooiste versies.
Welke groep heeft dat nou niet?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sterker nog, hij WAS Talk Talk.
Ik kijk er ook graag naar, met dat stomme haar en die zonnebril.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat draait MadMaster nu op radio49
Zal wel niet over Manuel zijn neem ik aan....?!?!quote:Op maandag 25 februari 2019 20:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik moet eerst nog ff zoeken van wie en zo, zat in de auto
expressief typje ook nogquote:Op maandag 25 februari 2019 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kijk er ook graag naar, met dat stomme haar en die zonnebril.
dat hoeft ook niet, maar kweenie ik heb nu al geen zin in een praatje en ik had gehoopt op een gezellige homo met 2 rechterhanden om plankjes te makenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:46 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Aardig is genoeg toch? Ik heb verder niks met mijn buren, een groet en een praatje, maar ik hoef ze niet op de koffie verder.
neej ik denk van Alvaro Soler, zo ver ben ik al, nu nog het nummerquote:Op maandag 25 februari 2019 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel niet over Manuel zijn neem ik aan....?!?!
check me post sukkelkindquote:Op maandag 25 februari 2019 20:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Char had hoop op een knappe man natuurlijk
OK ik heb Ella al gepost volgens mij , maar dat is niet het top 40 nummerquote:Op maandag 25 februari 2019 20:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
neej ik denk van Alvaro Soler, zo ver ben ik al, nu nog het nummer
Daar is ook nog zo'n slechte cover van gemaakt.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:49 schreef mario390 het volgende:
mijn favorite song,mooie video ,mooie beelden
ik heb 'mquote:Op maandag 25 februari 2019 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik heb Ella al gepost volgens mij , maar dat is niet het top 40 nummer
na ja zij heeft het verzoektquote:Op maandag 25 februari 2019 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar is ook nog zo'n slechte cover van gemaakt.
je hebt al gespiektquote:
No problemo...hij heeft nog wel meer leuke dingetjesquote:Op maandag 25 februari 2019 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee .. maar ik heb hem al eens eerder gepost in het vorige topic .. Maar top .Thanks
France Gall met ella elle of Shakira met Loca? Ik raak de weg kwijt.quote:
Ik hup ook via via naar van alles.. Het komt me ook niet aanwaaienquote:Op maandag 25 februari 2019 21:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
No problemo...hij heeft nog wel meer leuke dingetjes
beide foutquote:Op maandag 25 februari 2019 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
France Gall met ella elle of Shakira met Loca? Ik raak de weg kwijt.
Verbaasd mij niets.quote:
Check mn topicquote:Op maandag 25 februari 2019 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
France Gall met ella elle of Shakira met Loca? Ik raak de weg kwijt.
En goed slapen komt dan door?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)pen-blijkt-genetisch
Prof. Dr. Eus van Someren.
Ooit de gitarist van The Scene.
Die nu komt wil je zeggen?!??quote:Op maandag 25 februari 2019 21:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Jij moet Uto ook in de gaten houden Mario voor Fitties
90er dokuquote:Op maandag 25 februari 2019 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand of is het niet live?
wie? ach zijn idiotenquote:Op maandag 25 februari 2019 21:15 schreef Ghostbuster het volgende:
alweer fitties?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:15 schreef Ghostbuster het volgende:
maar trillionenquote:Op maandag 25 februari 2019 21:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Stimtdie Tim man man man man x 10000
het was daarnet echt lekker voor 's avonds buiten, vorig jaar was het echt ijsberen nog met de winterbbqquote:Op maandag 25 februari 2019 21:21 schreef Recce het volgende:
Vandaag de warmste winterdag sinds het begin van de metingen en dan kunnen morgen en overmorgen daar misschien nog overheen. Het gaat weer erg makkelijk dit jaar.
ow wacht ik ben in de war met de cosquote:Op maandag 25 februari 2019 21:15 schreef Ghostbuster het volgende:
En een paar weken geleden hadden ze het nog over een elfstedentocht dit jaar.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:21 schreef Recce het volgende:
Vandaag de warmste winterdag sinds het begin van de metingen en dan kunnen morgen en overmorgen daar misschien nog overheen. Het gaat weer erg makkelijk dit jaar.
De Elfstedentocht morgen is afgelast.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:21 schreef Recce het volgende:
Ja in de bilt niet van Limburg het nieuws zei het verkeerd volgens mijquote:Op maandag 25 februari 2019 21:21 schreef Recce het volgende:
Welke?quote:
Vorig jaar hadden we rond deze tijd een dag waarop de temperatuur overdag niet boven de -6 °C uitkwam. Het koelt nu ook wel hard af, het is nog maar 4 graden hier.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
het was daarnet echt lekker voor 's avonds buiten, vorig jaar was het echt ijsberen nog met de winterbbq
In De Bilt inderdaad. In Twente is het ook een keer warmer geweest dan vandaag, maar dat scheelde maar een paar tienden.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja in de bilt niet van Limburg het nieuws zei het verkeerd volgens mij
Ja in Limburg nog wel meer ook, blijft warm welquote:Op maandag 25 februari 2019 21:27 schreef Recce het volgende:
[..]
In De Bilt inderdaad. In Twente is het ook een keer warmer geweest dan vandaag, maar dat scheelde maar een paar tienden.
Ja, dat wordt klunen voor de mensen die het toch gaan proberen.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Elfstedentocht morgen is afgelast.
Solingen?quote:
Het record staat op 20,4 °C in Oost-Maarland, als het goed is. Dat station is opgeheven. Vandaag werd het 19,1 °C in Eindhoven.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja in Limburg nog wel meer ook, blijft warm wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |