Daar is ook nog zo'n slechte cover van gemaakt.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:49 schreef mario390 het volgende:
mijn favorite song,mooie video ,mooie beelden
ik heb 'mquote:Op maandag 25 februari 2019 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik heb Ella al gepost volgens mij , maar dat is niet het top 40 nummer
na ja zij heeft het verzoektquote:Op maandag 25 februari 2019 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar is ook nog zo'n slechte cover van gemaakt.
je hebt al gespiektquote:
No problemo...hij heeft nog wel meer leuke dingetjesquote:Op maandag 25 februari 2019 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee .. maar ik heb hem al eens eerder gepost in het vorige topic .. Maar top .Thanks
France Gall met ella elle of Shakira met Loca? Ik raak de weg kwijt.quote:
Ik hup ook via via naar van alles.. Het komt me ook niet aanwaaienquote:Op maandag 25 februari 2019 21:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
No problemo...hij heeft nog wel meer leuke dingetjes
beide foutquote:Op maandag 25 februari 2019 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
France Gall met ella elle of Shakira met Loca? Ik raak de weg kwijt.
Verbaasd mij niets.quote:
Check mn topicquote:Op maandag 25 februari 2019 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
France Gall met ella elle of Shakira met Loca? Ik raak de weg kwijt.
En goed slapen komt dan door?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)pen-blijkt-genetisch
Prof. Dr. Eus van Someren.
Ooit de gitarist van The Scene.
Die nu komt wil je zeggen?!??quote:Op maandag 25 februari 2019 21:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Jij moet Uto ook in de gaten houden Mario voor Fitties
90er dokuquote:Op maandag 25 februari 2019 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand of is het niet live?
wie? ach zijn idiotenquote:Op maandag 25 februari 2019 21:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Jij moet Uto ook in de gaten houden Mario voor Fitties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |