Ik zei het nog..quote:Op maandag 25 februari 2019 20:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
oh mein gott gisteren nog hadden we het hier over de Band
we 2 hadden het gisteren hier over de bandquote:Op maandag 25 februari 2019 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tering, die was van 1958 dacht ik, zag ze in 1984 live, goede herinneringen.
Ja en live is what you make it.quote:
Fijne muziek wel, TalkTalk.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja en live is what you make it.
Ik was er geen fan van maar het zijn wel jeugdherinneringen.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
En deze live opname.
Love the synths.![]()
Ik was toen nog te jong om naar optredens te gaan. Maar het zou mij idd wel gaaf geleken hebben.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]En daar dan bij zijn. Dat moet toch geweldig zijn geweest.
Ik zag ze in 1984 in Alsdorf.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]En daar dan bij zijn. Dat moet toch geweldig zijn geweest.
Mijn broertje was er ook bij, hij was toen 16 jaar en mocht mee met mijn groep.quote:
Montreux 1986 is een van de mooiste versies.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:36 schreef Gooddeal het volgende:
Mega mooie uitvoering van Such a shame. Ga hem vaak luisteren.
Life's what you make it.quote:
neequote:
oh ik hoorde net een leuke voor jouw spaanse topicquote:
Je mag zelf ook posten hoorquote:Op maandag 25 februari 2019 20:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh ik hoorde net een leuke voor jouw spaanse topic
ik tref het nooit met buren...wel aardig maar verderquote:
ik moet eerst nog ff zoeken van wie en zo, zat in de autoquote:
Aardig is genoeg toch? Ik heb verder niks met mijn buren, een groet en een praatje, maar ik hoef ze niet op de koffie verder.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik tref het nooit met buren...wel aardig maar verder
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sterker nog, hij WAS Talk Talk.
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:46 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Aardig is genoeg toch? Ik heb verder niks met mijn buren, een groet en een praatje, maar ik hoef ze niet op de koffie verder.
dat draait MadMaster nu op radio49quote:Op maandag 25 februari 2019 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Montreux 1986 is een van de mooiste versies.
Welke groep heeft dat nou niet?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sterker nog, hij WAS Talk Talk.
Ik kijk er ook graag naar, met dat stomme haar en die zonnebril.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat draait MadMaster nu op radio49
Zal wel niet over Manuel zijn neem ik aan....?!?!quote:Op maandag 25 februari 2019 20:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik moet eerst nog ff zoeken van wie en zo, zat in de auto
expressief typje ook nogquote:Op maandag 25 februari 2019 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kijk er ook graag naar, met dat stomme haar en die zonnebril.
dat hoeft ook niet, maar kweenie ik heb nu al geen zin in een praatje en ik had gehoopt op een gezellige homo met 2 rechterhanden om plankjes te makenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:46 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Aardig is genoeg toch? Ik heb verder niks met mijn buren, een groet en een praatje, maar ik hoef ze niet op de koffie verder.
neej ik denk van Alvaro Soler, zo ver ben ik al, nu nog het nummerquote:Op maandag 25 februari 2019 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel niet over Manuel zijn neem ik aan....?!?!
check me post sukkelkindquote:Op maandag 25 februari 2019 20:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Char had hoop op een knappe man natuurlijk
OK ik heb Ella al gepost volgens mij , maar dat is niet het top 40 nummerquote:Op maandag 25 februari 2019 20:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
neej ik denk van Alvaro Soler, zo ver ben ik al, nu nog het nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |