Zou eerder janken dan lachen elke keer als ik naar de wc ging denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:09 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zou jij ook vinden als je mij was
was ook maar een grapjequote:Op maandag 25 februari 2019 14:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoefde geen tweede slowchat hoor. Ik zou graag zelfs de huidige ook opheffen
Hahaha jij hebt geen werkquote:Op maandag 25 februari 2019 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
Ik durf niet meer te posten want @:wielrennerdt heeft zonder aanleiding besloten dat hij mij kut vindt en dan gaat hij weer iets zeggen over dat ik geen werk heb enzo.
hey vriend ooit van auto refresh gehoord, bestaat pas vele jarenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:10 schreef Goudenvis het volgende:
Snel refreshen om de TS te zijn______!
Ik had de lapo en gun mijn vriend Hermann alles dus kan je je grote smerige rotbek dichthouden, goudjoekel.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:10 schreef Goudenvis het volgende:
Snel refreshen om de TS te zijn______!
Supertrots.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wojoo we hebben een winnaar in ons midden
Zei hij dat maar tegen mijquote:Op maandag 25 februari 2019 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
Ik durf niet meer te posten want @:wielrennerdt heeft zonder aanleiding besloten dat hij mij kut vindt en dan gaat hij weer iets zeggen over dat ik geen werk heb enzo.
Dit vind ik redelijk buitensporig gedrag.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik had de lapo en gun mijn vriend Hermann alles dus kan je je grote smerige rotbek dichthouden, goudjoekel.
En ik?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij lijkt me inderdaad wel een goede moderator.
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hahaha jij hebt geen werk
Loser
Je bent toch geen geschikte moderatorquote:Op maandag 25 februari 2019 14:11 schreef I. het volgende:
[..]
Dit vind ik redelijk buitensporig gedrag.
Dat mag jij vinden maar ik doe hier helemaal niets mee.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:11 schreef I. het volgende:
[..]
Dit vind ik redelijk buitensporig gedrag.
Moet je maar eens een keer gaan werken met je luie donderquote:Op maandag 25 februari 2019 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
Anders had ik toch wel 'onredelijk' gezegd.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent toch geen geschikte moderator
Regel een baantje voor hem als dozenvouwer.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet je maar eens een keer gaan werken met je luie donder
Gelukkig maar.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden maar ik doe hier helemaal niets mee.
Moet jij wetenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:12 schreef I. het volgende:
[..]
Anders had ik toch wel 'onredelijk' gezegd.
Man man man
nee, o dus ik hoef je nuet te vragen om peetoom te worden zodra er mini's komen?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent. Ben je alweer vrijgezel of zal ik je nummer maar eens verwijderen?
Nee ik haat kinderen, maar dank je wel dat je aan me denkt.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee, o dus ik hoef je nuet te vragen om peetoom te worden zodra er mini's komen?
Gewaagde uitspraakquote:Op maandag 25 februari 2019 14:13 schreef Flamarande het volgende:
Schijnt dat je de afkorting -weg- hier weer mag gebruiken
-weg- sukkels
tegen wie heb je hetquote:Op maandag 25 februari 2019 14:13 schreef Flamarande het volgende:
Schijnt dat je de afkorting kk hier weer mag gebruiken
Kk sukkels
Ben ik zelf drukker mee dan hij zelf dus nee bedanktquote:Op maandag 25 februari 2019 14:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Regel een baantje voor hem als dozenvouwer.
Staat dat dan voor kleuterklas ofzo?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:13 schreef Flamarande het volgende:
Schijnt dat je de afkorting kk hier weer mag gebruiken
Kk sukkels
hp mag datquote:Op maandag 25 februari 2019 14:11 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Meteen hitten op een van de weinige vrouwen op FOK!____!
Hee lieve vriend, jij weet wel dat ik werk tochquote:Op maandag 25 februari 2019 14:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben ik zelf drukker mee dan hij zelf dus nee bedankt
Geen idee maar die andere sc heet zoquote:Op maandag 25 februari 2019 14:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Staat dat dan voor kleuterklas ofzo?
Nee kopkolder.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
kankerquote:Op maandag 25 februari 2019 14:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
100 vriendquote:Op maandag 25 februari 2019 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee lieve vriend, jij weet wel dat ik werk tochboehoe vreemden op het internet hebben een mening.
Degene die dat heeft bedacht...quote:Op maandag 25 februari 2019 14:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Geen idee maar die andere sc heet zo
de laatste keer dat iemand mij snitchte kreeg ik er verlofuren bij dus kom maar opquote:Op maandag 25 februari 2019 14:18 schreef I. het volgende:
@:Driepink @:Vanillekwark @:hugecooll @:Amarantha @:haags_kwartiertje
Meer mods dan gebruikersquote:Op maandag 25 februari 2019 14:18 schreef I. het volgende:
@:Driepink @:Vanillekwark @:hugecooll @:Amarantha @:haags_kwartiertje
Ik spring voor jou in de bres vriendquote:Op maandag 25 februari 2019 14:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de laatste keer dat iemand mij snitchte kreeg ik er verlofuren bij dus kom maar op
Goed het lot getart vriend, doet mij goed.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de laatste keer dat iemand mij snitchte kreeg ik er verlofuren bij dus kom maar op
Wel chill toch? Verlof is nooit verkeerd.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Valt tegenquote:
*wilquote:Op maandag 25 februari 2019 14:21 schreef Der_Mann het volgende:
zit iemand tegenover me die Hans heet, zin om zo Hans te vragen of hij koffie wilt
Weet je wie pas een baas is?quote:
@vogeltjesdans is niet zomaar een baas. Hij is een eindbaasquote:Op maandag 25 februari 2019 14:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Weet je wie pas een baas is?
Vogeltjesdans
johquote:Op maandag 25 februari 2019 14:22 schreef Goudenvis het volgende:
Als je braddie intikt komt er automatisch fok achter
waarom hebben jullie als act gekozen om net te doen alsof 1 willekeurige kutuser een goeie user is?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vogeltjesdans
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:23 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
@:Vogeltjesdans is niet zomaar een baas. Hij is een eindbaas
Wat is dit voor enge sekte?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vogeltjesdans
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom hebben jullie als act gekozen om net te doen alsof 1 willekeurige kutuser een goeie user is?
Dit vraag ik me ook al maanden af, het antwoord is nog niet voorbijgekomen.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom hebben jullie als act gekozen om net te doen alsof 1 willekeurige kutuser een goeie user is?
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
merk wel dat jullie goed zijn in nooit antwoorden geven, helemaal mooi
En ons maar betichten van kliekjesvorming en het zijn van een incestbende.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ach, ze vinden de aandacht die ze krijgen al helemaal mooi joh, gun ze dat pleziertjequote:Op maandag 25 februari 2019 14:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zijn jullie toch ookquote:Op maandag 25 februari 2019 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En ons maar betichten van kliekjesvorming en het zijn van een incestbende.
maar dat is alleen maar omdat we ons vervelen op het werk, ik vind hun posts niet interessant genoeg om in mijn vrije tijd op te reagerenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:26 schreef I. het volgende:
[..]
Ach, ze vinden de aandacht die ze krijgen al helemaal mooi joh, gun ze dat pleziertje
kun je me naar 1 post van hem verwijzen die niet middelmatig of kut was?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:27 schreef Plompzakker het volgende:
Haten op vogeltjesdans![]()
Moge zijn toorn jullie eeuwig straffen
Tsja, ik wil ook zoveelquote:Op maandag 25 februari 2019 14:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dat is alleen maar omdat we ons vervelen op het werk, ik vind hun posts niet interessant genoeg om in mijn vrije tijd op te reageren
zou graag willen dat ze er iets meer werk in steken
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je me naar 1 post van hem verwijzen die niet middelmatig of kut was?
Kun je mij een slechte post van hem aanwijzen?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je me naar 1 post van hem verwijzen die niet middelmatig of kut was?
https://forum.fok.nl/user/history/112333quote:Op maandag 25 februari 2019 14:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kun je mij een slechte post van hem aanwijzen?
Allemaal goede postsquote:Op maandag 25 februari 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/112333
tel uit je winst
Thanks! Dat wordt genieten het komende uurquote:Op maandag 25 februari 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/112333
tel uit je winst
Misschien dat er dan toch een kern van waarheid in zitquote:Op maandag 25 februari 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
ik zocht op vogeltjesdans en kwam dit topic van 2016 tegen
KLB / Vogeltjesdans felicitatietopic
deze act is al langer dan 2 jaar gaande
je hebt al minstens 2 jaar geen eigen persoonlijkheid. wat is daar leuk aan?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Misschien dat er dan toch een kern van waarheid in zit
Nou ja, ik had dat ook wel een beetje met wch en niels natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
ik zocht op vogeltjesdans en kwam dit topic van 2016 tegen
KLB / Vogeltjesdans felicitatietopic
deze act is al langer dan 2 jaar gaande
vond WCH's act van boze kale man die altijd carede maar deed alsof hij niet carede wel mooiquote:Op maandag 25 februari 2019 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou ja, ik had dat ook wel een beetje met wch en niels natuurlijk.
Ik ben wel fan van jouw actquote:Op maandag 25 februari 2019 14:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vond WCH's act van boze kale man die altijd carede maar deed alsof hij niet carede wel mooi
ik care om jouquote:Op maandag 25 februari 2019 14:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vond WCH's act van boze kale man die altijd carede maar deed alsof hij niet carede wel mooi
ik ga knokkeldiep.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bedrijf zweterige homoseks met me
Zegt wie?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt al minstens 2 jaar geen eigen persoonlijkheid. wat is daar leuk aan?
je kunt jezelf niet eens makenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zegt wie?
Ik ben de trendsetter van klb. Ik kan users maken en breken
Ik geloof dit niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zegt wie?
Wie de klaagkroeg ben jijquote:Op maandag 25 februari 2019 14:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zegt wie?
Top. Niks meer aan doen dus.quote:
Mijn naam is niet Herman.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de act van grootste droeftoeter in de userfamfare?
Wat een bewogen maand was dit. VK weg, Driepink als invalmod, VK terug, Driepink niet weg als mod, VK opent een extra KLB SC, VK sluit een extra KLB SC, VK heropent een extra KLB SC, VK ruïneert de KLB SC door verkeerd te koppelen.quote:
Ik zie hier een rode draad in.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een bewogen maand was dit. VK weg, Driepink als invalmod, VK terug, Driepink niet weg als mod, VK opent een extra KLB SC, VK sluit een extra KLB SC, VK heropent een extra KLB SC, VK ruïneert de KLB SC door verkeerd te koppelen.
Ama kat kwijt, Ama krijgt een nieuwe katquote:Op maandag 25 februari 2019 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een bewogen maand was dit. VK weg, Driepink als invalmod, VK terug, Driepink niet weg als mod, VK opent een extra KLB SC, VK sluit een extra KLB SC, VK heropent een extra KLB SC, VK ruïneert de KLB SC door verkeerd te koppelen.
boeit me geen flikkerquote:Op maandag 25 februari 2019 14:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ama kat kwijt, Ama krijgt een nieuwe kat
Heb je hem niet mee, dan plakt hij gewoon weer zijn schaamhaar er op.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zin om zijn baard in de fik te zetten.
Komt ie nog goed mee weg dan.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bij mij zijn het er 0. ik care niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan mij maar om drie FOK!gerelateerde dingen per maand druk maken
Care jij niet?!quote:Op maandag 25 februari 2019 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij mij zijn het er 0. ik care niet.
Zit eraan te denken om hem eraf te halen.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zou het maar gauw doen danquote:Op maandag 25 februari 2019 14:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zit eraan te denken om hem eraf te halen.
nooit.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Der_Mann niet ontslagen dus?
Wat een fantastischgeweldig nieuws.
Toevallig, ik ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zit eraan te denken om hem eraf te halen.
Gefeliciteerd. Ik hoop dat je nu nog harder gaat werken.quote:
Heet ik toto?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deed jij dat maar met die enorme open wond boven je anus.
nu mee bezigquote:Op maandag 25 februari 2019 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik hoop dat je nu nog harder gaat werken.
Ja ik weet dat ik met een maandje weer een baardje heb zeg maar, dus als het me niet meer bevalt zit ie er zo weer opquote:Op maandag 25 februari 2019 14:55 schreef I. het volgende:
[..]
Si.
Voor als ik weer aan het werk kan, beetje netjes verzorgd er bij lopen.
NEE JE WEET DAT IK SINGLE BEN SINDS KORT WAT DE FUCK DOM JONG OUWE VOGELZOEKER GEILE KIKKER HAAS KOE PENIS HANGOOR STIERENKLquote:Op maandag 25 februari 2019 14:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je een psychopaat als vriendin?
Fantastischgeweldig!quote:
Heeft hij een ander?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
NEE JE WEET DAT IK SINGLE BEN SINDS KORT WAT DE FUCK DOM JONG OUWE VOGELZOEKER GEILE KIKKER HAAS KOE PENIS HANGOOR STIERENKL
Die van mij is inmiddels wel echt vrij fors. Wangen zijn nu ook netjes gedekt, dus voordat ik dat weer bereik ben ik wel echt weer maanden verder. Wordt een weloverwogen beslissing dus.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik met een maandje weer een baardje heb zeg maar, dus als het me niet meer bevalt zit ie er zo weer op
Zin om samen met jou ISIS af te slachten.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
NEE JE WEET DAT IK SINGLE BEN SINDS KORT WAT DE FUCK DOM JONG OUWE VOGELZOEKER GEILE KIKKER HAAS KOE PENIS HANGOOR STIERENKL
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze vervelende gebeurtenis snel achter je te laten.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik denk er ook deze week over na, en dit weekend neem ik de beslissingquote:Op maandag 25 februari 2019 14:58 schreef I. het volgende:
[..]
Die van mij is inmiddels wel echt vrij fors. Wangen zijn nu ook netjes gedekt, dus voordat ik dat weer bereik ben ik wel echt weer maanden verder. Wordt een weloverwogen beslissing dus.
Bedankt lieve vriend. Heel mooi van je.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:59 schreef I. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze vervelende gebeurtenis snel achter je te laten.![]()
Veel sterkte de komende periode
Ik heb nog iets langer de tijd, maar mentaal kan ik de overweging al wel maken ja.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja ik denk er ook deze week over na, en dit weekend neem ik de beslissing
quote:Op maandag 25 februari 2019 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt lieve vriend. Heel mooi van je.
Ik heb gewoon geen zin om zo lang te wachten..quote:Op maandag 25 februari 2019 15:03 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb nog iets langer de tijd, maar mentaal kan ik de overweging al wel maken ja.
Wat let je, babyface.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om zo lang te wachten..
Liefst haal ik vanavond al het scheermes er overheen, maar wacht wel tot het weekend denk ik
Klasse.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd ook om je dubbele kin te verbergen
Ik jou ook lieve schat.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:08 schreef SideEffect het volgende:
Wens mezelf veel liefde en geluk toe
Is driepink dikker dan jij?quote:Op maandag 25 februari 2019 15:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd ook om je dubbele kin te verbergen
Wat raar, je was immers ook al het zonnetje in huis.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Krijg hier echt de zon van in mijn bol.
die inhammen geven veel glans danquote:Op maandag 25 februari 2019 15:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat raar, je was immers ook al het zonnetje in huis.
Wie immer.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat raar, je was immers ook al het zonnetje in huis.
Ben blij dat ik je een beetje heb kunnen opvrolijken 🌈quote:Op maandag 25 februari 2019 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Krijg hier echt de zon van in mijn bol.
wil jij nu stoppen met mij te vervelenquote:Op maandag 25 februari 2019 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die inhammen geven veel glans dan
vriend, laat mij. het is kwart over 3, het is mooi weer buiten, ik verveel me, ik wil naar huis, ik moet nog langer dan een uur door. dan ga ik thuis douchen, eten, een paar korte uren van mijn vrije tijd genieten en morgen het weer helemaal opnieuw doenquote:Op maandag 25 februari 2019 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wil jij nu stoppen met mij te vervelen
rot op teringashquote:Op maandag 25 februari 2019 15:15 schreef ArischeAlex het volgende:
Wat vind jullie van Indos's/house negros?
Ik heb vragen en een mening.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:17 schreef ArischeAlex het volgende:
Hoi, ik kom uit Jakarta en mijn naam is Johan de Geus.
Is er een volk te vinden met minder trots dan hen:r?
The originele house negros, een heel volk bestaande uit Ebru Umars.
Heel hard schreeuwen over buitenlanders omdat ze diep van binnen weten dat Nederland hen ook niet moet hebben. Aanpassen prima maar je cultuur weggooien om vervolgens de house negro uit te hangen voor je witte overheerser is
.
Geert Wilders is hier een goed voorbeeld van met z'n Nederlandse naam, blauw-gephotoshopte ogen en geblondeerde coupe.
Maar moet dit ten koste van mij?quote:Op maandag 25 februari 2019 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vriend, laat mij. het is kwart over 3, het is mooi weer buiten, ik verveel me, ik wil naar huis, ik moet nog langer dan een uur door. dan ga ik thuis douchen, eten, een paar korte uren van mijn vrije tijd genieten en morgen het weer helemaal opnieuw doen
Las dat je gesprekje goed ging, ben trots op jequote:Op maandag 25 februari 2019 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vriend, laat mij. het is kwart over 3, het is mooi weer buiten, ik verveel me, ik wil naar huis, ik moet nog langer dan een uur door. dan ga ik thuis douchen, eten, een paar korte uren van mijn vrije tijd genieten en morgen het weer helemaal opnieuw doen
ik zal er altijd voor je zijn met mijn brandslangquote:Op maandag 25 februari 2019 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie op het moment alleen maar vuur en zal alles wat op mijn pad komt afbranden
volg je bafporn!?!? is dit een brba referentie??? ik heb geld op mijn matras!! TYF OP MET JE HOERENACT TERINGDEBIEL NIEMAND MAG JOUquote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 15:25 schreef gianni61 het volgende:
wat de neuk is een house negro nou weer?
Slaaf die hoger stond dan veldslaven maar veelal steeg 't hen naar de bol en vergaten ze dat ze nog steeds slaaf ware.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:25 schreef gianni61 het volgende:
wat de neuk is een house negro nou weer?
Jij bent echt niet goed hequote:Op maandag 25 februari 2019 15:27 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Slaaf die hoger stond dan veldslaven maar veelal steeg 't hen naar de bol en vergaten ze dat ze nog steeds slaaf ware.
Soort van de Marokkanen van nu zeg maarquote:Op maandag 25 februari 2019 15:27 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Slaaf die hoger stond dan veldslaven maar veelal steeg 't hen naar de bol en vergaten ze dat ze nog steeds slaaf ware.
Mocros hebbe 't juist veel over discriminatie, snol.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:41 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Soort van de Marokkanen van nu zeg maar
Haha madquote:Op maandag 25 februari 2019 15:44 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Mocros hebbe 't juist veel over discriminatie, snol.
Haha madquote:Op maandag 25 februari 2019 15:44 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
haha madquote:Op maandag 25 februari 2019 15:44 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat kan, kerk is mooiquote:Op maandag 25 februari 2019 15:51 schreef Monopoly het volgende:
De Eben-Haëzerkerk is een van de grootste kerken van Apeldoorn. Het kerkgebouw is geopend op 6 oktober 1995, en is gebouwd in opdracht van de in 1979 opgerichte wijkgemeente van bijzondere aard die is aangesloten bij de PKN. Ze maakt daarin deel uit van de modaliteit van de Gereformeerde Bond. Het gebouw is een ontwerp van Valk architecten uit Soest. Behalve de grote kerkzaal met ruimte voor 750 tot 800 personen heeft het gebouw verschillende zalen waar kerkelijke vergaderingen plaatsvinden en waar verenigingen bijeen komen.
Aanvankelijk werd er tijdelijk een Heyligers-orgel aangeschaft om de diensten te voorzien van begeleiding. In 1997 was een nieuw orgel voor de kerk gereed. Dit Steendam-orgel telde op dat moment 19 stemmen en diverse reserveringen, en inmiddels zijn daar 4 stemmen aan toegevoegd. In volledig voltooide staat kan het orgel 31 stemmen tellen. Het instrument beschikt over pedaalwerk, hoofdwerk en zwelwerk.
[ afbeelding ]
is dit een kerk?quote:Op maandag 25 februari 2019 15:51 schreef Monopoly het volgende:
De Eben-Haëzerkerk is een van de grootste kerken van Apeldoorn. Het kerkgebouw is geopend op 6 oktober 1995, en is gebouwd in opdracht van de in 1979 opgerichte wijkgemeente van bijzondere aard die is aangesloten bij de PKN. Ze maakt daarin deel uit van de modaliteit van de Gereformeerde Bond. Het gebouw is een ontwerp van Valk architecten uit Soest. Behalve de grote kerkzaal met ruimte voor 750 tot 800 personen heeft het gebouw verschillende zalen waar kerkelijke vergaderingen plaatsvinden en waar verenigingen bijeen komen.
Aanvankelijk werd er tijdelijk een Heyligers-orgel aangeschaft om de diensten te voorzien van begeleiding. In 1997 was een nieuw orgel voor de kerk gereed. Dit Steendam-orgel telde op dat moment 19 stemmen en diverse reserveringen, en inmiddels zijn daar 4 stemmen aan toegevoegd. In volledig voltooide staat kan het orgel 31 stemmen tellen. Het instrument beschikt over pedaalwerk, hoofdwerk en zwelwerk.
[ afbeelding ]
Mortaxx vindt dit leukquote:Op maandag 25 februari 2019 15:51 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Religiequote:Op maandag 25 februari 2019 15:51 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie inderdaad geen hakenkruizen, maar ook niks kerkelijks. maar goed, dat komt waarschijnlijk omdat ik denk aan RK kerken en geen gereformeerde kerkenquote:Op maandag 25 februari 2019 15:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen Joods monument dat beklad is met hakenkruizen.
dit is geen weer voor dikke mensenquote:Op maandag 25 februari 2019 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
waarom is het nu 19 graden, doe normaal zeg
Omdat de wereld naar de tering gaatquote:Op maandag 25 februari 2019 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
waarom is het nu 19 graden, doe normaal zeg
ZEKER OMDAT AJAX VERLOREN HEEFTquote:Op maandag 25 februari 2019 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat de wereld naar de tering gaat
beter mogen mensen met een oneven kenteken alleen op oneven dagen rijden en mensen met een even kenteken op even dagen.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat de wereld naar de tering gaat
Kreeg ze dat niet dan?quote:Op maandag 25 februari 2019 15:56 schreef SideEffect het volgende:
Krijgt stimo eindelijk een beetje vitamine d binnen
Loopt die niet in een burka danquote:Op maandag 25 februari 2019 15:56 schreef SideEffect het volgende:
Krijgt stimo eindelijk een beetje vitamine d binnen
gewonnen*quote:Op maandag 25 februari 2019 15:56 schreef Flamarande het volgende:
[..]
ZEKER OMDAT AJAX VERLOREN HEEFT
Ja kan. Of dat de oplossing is denk ik ook weer niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter mogen mensen met een oneven kenteken alleen op oneven dagen rijden en mensen met een even kenteken op even dagen.
xDquote:Op maandag 25 februari 2019 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze kreeg altijd een ander soort d binnen
we kunnen beter inderdaad stoppen met je moeder, dat is de grootste vervuiling van het milieuquote:Op maandag 25 februari 2019 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja kan. Of dat de oplossing is denk ik ook weer niet.
dürumquote:Op maandag 25 februari 2019 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe was het gesprek?quote:Op maandag 25 februari 2019 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Als we allemaal wat minder scheten laten gaan we ook van het gas af.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
we kunnen beter inderdaad stoppen met je moeder, dat is de grootste vervuiling van het milieu
Haha een gasgrapje van Haagsquote:Op maandag 25 februari 2019 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als we allemaal wat minder scheten laten gaan we ook van het gas af.
zou ontslag nemenquote:Op maandag 25 februari 2019 16:04 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hij mag geen porno meer kijken tijdens werktijd
Spann0ndquote:Op maandag 25 februari 2019 16:05 schreef Myrr het volgende:
Pff woning is echt perfect man behalve standaard woningbouw skeere badkamer
Duim0nn we staan derde.
Mag in de tuin af hoorquote:Op maandag 25 februari 2019 15:57 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Loopt die niet in een burka dan
Kan je beter naar Den Haag komen joh.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Echt zin om terug naar Utrecht te gaan.
Ik ookquote:Op maandag 25 februari 2019 16:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Echt zin om terug naar Utrecht te gaan.
Nee joh. Is ver van school. Ik kan nu lopend gaan, is 6 minuten.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je beter naar Den Haag komen joh.
Ik weet waar je woont en je woont bij mij in de buurtquote:Op maandag 25 februari 2019 16:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee joh. Is ver van school. Ik kan nu lopend gaan, is 6 minuten.
okok ik snapquote:Op maandag 25 februari 2019 16:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
dat lijkt me niet de enige reden om uit den haag weg te blijven..quote:Op maandag 25 februari 2019 16:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waar woon ik dan.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik weet waar je woont en je woont bij mij in de buurt
Was ik dit weekend. Vond t eigenlijk best kut maar dat vond ik vroeger al.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:19 schreef scrupuleus het volgende:
Lekker in basis hard gaan op techno
Over een maandje ga ik.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Was ik dit weekend. Vond t eigenlijk best kut maar dat vond ik vroeger al.
gayyyyquote:Op maandag 25 februari 2019 16:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb techno nooit begrepen.
Op de achtergrond kan techno best chill zijn, maar ik heb dan veel liever trance.
Verschil moet er wezen.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:21 schreef Monopoly het volgende:
Op de achtergrond kan techno best chill zijn, maar ik heb dan veel liever trance.
maar da's net zo kutquote:Op maandag 25 februari 2019 16:21 schreef Monopoly het volgende:
inderdaadquote:Op maandag 25 februari 2019 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
Lekker zonnetje.
Mooi weer om voor de trein naar Arnhem te springen.
Dan had je naar Soenda moeten komen.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Over een maandje ga ik.
Als er goede herrie is is het voor mij altijd goed.
nadat ze eindelijk klaar zijn met het opruimen en de vertraging zal ik meteen voor de volgende springen om een laatste middelvinger te geven aan deze wereldquote:Op maandag 25 februari 2019 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
Lekker zonnetje.
Mooi weer om voor de trein naar Arnhem te springen.
jij denkt dat ik dat was, maar dat was mijn buurjongenquote:Op maandag 25 februari 2019 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik was er afgelopen jaar ook lalleen jij zag mij niet.
knappe buurjongen hoor, lekker jong nogquote:Op maandag 25 februari 2019 16:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
jij denkt dat ik dat was, maar dat was mijn buurjongen
I like your energyquote:Op maandag 25 februari 2019 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nadat ze eindelijk klaar zijn met het opruimen en de vertraging zal ik meteen voor de volgende springen om een laatste middelvinger te geven aan deze wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |