oh ok, dat is een beetje raar omdat er 0 humor achter zat maar kan gebeurenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:06 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Hell no. Ik moest net hard lachen vanachter mijn laptop.
Ik hoefde geen tweede slowchat hoor. Ik zou graag zelfs de huidige ook opheffenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
welnee joh elke mod wil een eigen slowchat modden , er komen er nog meer
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoefde geen tweede slowchat hoor. Ik zou graag zelfs de huidige ook opheffen
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoefde geen tweede slowchat hoor. Ik zou graag zelfs de huidige ook opheffen
Pffff hell no. Dat hier is pure humor.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ok, dat is een beetje raar omdat er 0 humor achter zat maar kan gebeuren
HAHA POEP UIT ANUS SOWWWWWquote:Op maandag 25 februari 2019 14:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Pffff hell no. Dat hier is pure humor.
hey een twitter user zonder UIquote:Op maandag 25 februari 2019 14:08 schreef I. het volgende:
Dit lijkt mij het juiste moment om hier weer even binnen te vallen.
Ja gezellig, maar wil je voortaan niet meer ongevraagd dickpics dm'en, oké bedanktquote:Op maandag 25 februari 2019 14:08 schreef I. het volgende:
jezelf grappig vindenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:08 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Was gewoon grappig zure zuurmat
Het spijt me, was voor Vk bedoeld. Jullie lijken ook zo ontzettend op elkaar.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gezellig, maar wil je voortaan niet meer ongevraagd dickpics dm'en, oké bedankt
Jij lijkt me inderdaad wel een goede moderator.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:08 schreef I. het volgende:
Thanks xoxoquote:Op maandag 25 februari 2019 14:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij lijkt me inderdaad wel een goede moderator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |