Zichzelf ook, dat was mn punt. Wel op blijven letten he, ik snap dat het allemaal te snel gaatquote:
Bij gebrek aan argumenten kom je maar met zo'n opmerking? Makkelijk scoren.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tsja, wil je moet een gastenlijst per SC gaan werken? Users van SC 1 krijgen een gele ster op de borst en users van SC 2 een witte ster?
Wat doe je als we eind maart zo'n 40-45 klaagkroeg topics hebben?quote:
Vogeltjesdans kliekje voelt zich hier niet welkom (maar post hier nu toch) en wouden een eigen SC.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat is dan t verschil tussen de slowchats?
KLIEKJEquote:Op maandag 25 februari 2019 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vogeltjesdans kliekje voelt zich hier niet welkom (maar post hier nu toch) en wouden een eigen SC.
worden er onderling geen dingen besproken tussen de KLB mods? zo te zien is iedereen het met die nieuwe SC oneens behalve VKquote:Op maandag 25 februari 2019 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vogeltjesdans kliekje voelt zich hier niet welkom (maar post hier nu toch) en wouden een eigen SC.
moet je vragen in klb feedback. niet hierquote:Op maandag 25 februari 2019 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
worden er onderling geen dingen besproken tussen de KLB mods? zo te zien is iedereen het met die nieuwe SC oneens behalve VK
misschien toch maar een idee om die gele ster op te plakken en te kijken of de boel in Auschwitz nog werktquote:Op maandag 25 februari 2019 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En nu voelen jullie je safespace bedreigd worden?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje vreemd, maar goed, we gaan niemand verbieden ergens te postenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij gebrek aan argumenten kom je maar met zo'n opmerking? Makkelijk scoren.
Ze zeuren om een SC omdat ze hier zogenaamd niet kunnen posten en ze hebben het zo moeilijk om vervolgens toch hier te gaan posten als ze een eigen SC krijgen. Dat is dom ja.
hplc weer madquote:Op maandag 25 februari 2019 13:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
misschien toch maar een idee om die gele ster op te plakken en te kijken of de boel in Auschwitz nog werkt
kloon van haags confirmedquote:Op maandag 25 februari 2019 13:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
misschien toch maar een idee om die gele ster op te plakken en te kijken of de boel in Auschwitz nog werkt
misschien is hij undercover FAquote:Op maandag 25 februari 2019 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
en VK's naam staat er niet eens tussen op het forumindex, die heeft niks te zeggen
Ze zijn nog zoekende naar goede actsquote:Op maandag 25 februari 2019 13:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het juist fantastisch dat er meer mensen hier posten, meer activiteit is altijd goed. het enige jammere is dat die desbetreffende mensen geen enkele positieve eigenschap hebben
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haags en ik zijn vrienden voor het leven
Niets. Gewoon random ineens het briljante idee om er twee te openen zonder dat het van toegevoegde waarde isquote:Op maandag 25 februari 2019 13:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat is dan t verschil tussen de slowchats?
gozerquote:Op maandag 25 februari 2019 14:01 schreef Der_Mann het volgende:
ik vraag op zijn minst een emoticonverbod aan voor in deze SC
Gezellig samen marcheren voor de nvuquote:Op maandag 25 februari 2019 14:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haags en ik zijn vrienden voor het leven
quote:
Wat?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:01 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]_________!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pas maar op. Straks dan verdwijnt jouw hele hoofd tussen mijn tieten.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zin om je lekkere tietjes af te lebberen
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:01 schreef Der_Mann het volgende:
ik vraag op zijn minst een emoticonverbod aan voor in deze SC
PAS NOU OP VRIENDquote:Op maandag 25 februari 2019 13:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij gebrek aan argumenten kom je maar met zo'n opmerking? Makkelijk scoren.
Ze zeuren om een SC omdat ze hier zogenaamd niet kunnen posten en ze hebben het zo moeilijk om vervolgens toch hier te gaan posten als ze een eigen SC krijgen. Dat is dom ja.
wat kost dat?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:02 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks dan verdwijnt jouw hele hoofd tussen mijn tieten.
Woudenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
haha okquote:Op maandag 25 februari 2019 14:02 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
niet nodig
studeer nog. werken komt over 3 jaar wel.
PAS NOU OP VRIENDquote:
Lukt het nog steeds nietquote:Op maandag 25 februari 2019 14:02 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens kunnen poepen vandaag.
Moet je een anonieme mail over sturen waar niemand op gaat antwoorden naar feedback@fok.nlquote:Op maandag 25 februari 2019 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
worden er onderling geen dingen besproken tussen de KLB mods? zo te zien is iedereen het met die nieuwe SC oneens behalve VK
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
PAS NOU OP VRIEND
Je bent verdorie net pas weer terug en dan moeten we alweer afscheid nemen van je? Houd je logische kritiek voor je aub
Die maakt het gat vast wel wat groterquote:Op maandag 25 februari 2019 14:03 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Neen, iemand moet mij een handje helpen. Der_mann ofzo.
Samuel je moet je vingers in je kont stoppen en dan de poep eruit pakken anders ontplof jequote:Op maandag 25 februari 2019 14:03 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
zou heetgeenhermann@gmail.com anoniem genoeg zijn?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet je een anonieme mail over sturen waar niemand op gaat antwoorden naar feedback@fok.nl
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:04 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Samuel je moet je vingers in je kont stoppen en dan de poep eruit pakken anders ontplof je
lekker wijfie, doe ik wel voor je hoorquote:Op maandag 25 februari 2019 14:03 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
De laatste keer dat je niet onder invloed was?quote:
welnee joh elke mod wil een eigen slowchat modden , er komen er nog meerquote:Op maandag 25 februari 2019 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Je bent niet gewoon dronken ?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar er zijn er nu een stuk of 6 met precies dezelfde act
oh ok, dat is een beetje raar omdat er 0 humor achter zat maar kan gebeurenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:06 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Hell no. Ik moest net hard lachen vanachter mijn laptop.
Ik hoefde geen tweede slowchat hoor. Ik zou graag zelfs de huidige ook opheffenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
welnee joh elke mod wil een eigen slowchat modden , er komen er nog meer
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoefde geen tweede slowchat hoor. Ik zou graag zelfs de huidige ook opheffen
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoefde geen tweede slowchat hoor. Ik zou graag zelfs de huidige ook opheffen
Pffff hell no. Dat hier is pure humor.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ok, dat is een beetje raar omdat er 0 humor achter zat maar kan gebeuren
HAHA POEP UIT ANUS SOWWWWWquote:Op maandag 25 februari 2019 14:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Pffff hell no. Dat hier is pure humor.
hey een twitter user zonder UIquote:Op maandag 25 februari 2019 14:08 schreef I. het volgende:
Dit lijkt mij het juiste moment om hier weer even binnen te vallen.
Ja gezellig, maar wil je voortaan niet meer ongevraagd dickpics dm'en, oké bedanktquote:Op maandag 25 februari 2019 14:08 schreef I. het volgende:
jezelf grappig vindenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:08 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Was gewoon grappig zure zuurmat
Het spijt me, was voor Vk bedoeld. Jullie lijken ook zo ontzettend op elkaar.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gezellig, maar wil je voortaan niet meer ongevraagd dickpics dm'en, oké bedankt
Jij lijkt me inderdaad wel een goede moderator.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:08 schreef I. het volgende:
Thanks xoxoquote:Op maandag 25 februari 2019 14:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij lijkt me inderdaad wel een goede moderator.
Picsquote:Op maandag 25 februari 2019 14:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gezellig, maar wil je voortaan niet meer ongevraagd dickpics dm'en, oké bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |