Ze zijn nog zoekende naar goede actsquote:Op maandag 25 februari 2019 13:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het juist fantastisch dat er meer mensen hier posten, meer activiteit is altijd goed. het enige jammere is dat die desbetreffende mensen geen enkele positieve eigenschap hebben
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haags en ik zijn vrienden voor het leven
Niets. Gewoon random ineens het briljante idee om er twee te openen zonder dat het van toegevoegde waarde isquote:Op maandag 25 februari 2019 13:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat is dan t verschil tussen de slowchats?
gozerquote:Op maandag 25 februari 2019 14:01 schreef Der_Mann het volgende:
ik vraag op zijn minst een emoticonverbod aan voor in deze SC
Gezellig samen marcheren voor de nvuquote:Op maandag 25 februari 2019 14:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haags en ik zijn vrienden voor het leven
quote:
Wat?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:01 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]_________!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pas maar op. Straks dan verdwijnt jouw hele hoofd tussen mijn tieten.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zin om je lekkere tietjes af te lebberen
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:01 schreef Der_Mann het volgende:
ik vraag op zijn minst een emoticonverbod aan voor in deze SC
PAS NOU OP VRIENDquote:Op maandag 25 februari 2019 13:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij gebrek aan argumenten kom je maar met zo'n opmerking? Makkelijk scoren.
Ze zeuren om een SC omdat ze hier zogenaamd niet kunnen posten en ze hebben het zo moeilijk om vervolgens toch hier te gaan posten als ze een eigen SC krijgen. Dat is dom ja.
wat kost dat?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:02 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks dan verdwijnt jouw hele hoofd tussen mijn tieten.
Woudenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vogeltjesdans kliekje voelt zich hier niet welkom (maar post hier nu toch) en wouden een eigen SC.
haha okquote:Op maandag 25 februari 2019 14:02 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
niet nodig
studeer nog. werken komt over 3 jaar wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |