Anders had ik toch wel 'onredelijk' gezegd.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent toch geen geschikte moderator
Regel een baantje voor hem als dozenvouwer.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet je maar eens een keer gaan werken met je luie donder
Gelukkig maar.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden maar ik doe hier helemaal niets mee.
Moet jij wetenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:12 schreef I. het volgende:
[..]
Anders had ik toch wel 'onredelijk' gezegd.
Man man man
nee, o dus ik hoef je nuet te vragen om peetoom te worden zodra er mini's komen?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent. Ben je alweer vrijgezel of zal ik je nummer maar eens verwijderen?
Nee ik haat kinderen, maar dank je wel dat je aan me denkt.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee, o dus ik hoef je nuet te vragen om peetoom te worden zodra er mini's komen?
Gewaagde uitspraakquote:Op maandag 25 februari 2019 14:13 schreef Flamarande het volgende:
Schijnt dat je de afkorting -weg- hier weer mag gebruiken
-weg- sukkels
tegen wie heb je hetquote:Op maandag 25 februari 2019 14:13 schreef Flamarande het volgende:
Schijnt dat je de afkorting kk hier weer mag gebruiken
Kk sukkels
Ben ik zelf drukker mee dan hij zelf dus nee bedanktquote:Op maandag 25 februari 2019 14:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Regel een baantje voor hem als dozenvouwer.
Staat dat dan voor kleuterklas ofzo?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:13 schreef Flamarande het volgende:
Schijnt dat je de afkorting kk hier weer mag gebruiken
Kk sukkels
hp mag datquote:Op maandag 25 februari 2019 14:11 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Meteen hitten op een van de weinige vrouwen op FOK!____!
Hee lieve vriend, jij weet wel dat ik werk tochquote:Op maandag 25 februari 2019 14:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben ik zelf drukker mee dan hij zelf dus nee bedankt
Geen idee maar die andere sc heet zoquote:Op maandag 25 februari 2019 14:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Staat dat dan voor kleuterklas ofzo?
Nee kopkolder.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Staat dat dan voor kleuterklas ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |