Oh das wel klotequote:Op maandag 25 februari 2019 12:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Er is 1 kind bij en die haalt altijd het bloed onder mijn nagels vandaan. Dat kind huilt om elk zuchtje wind, en dan hoor je om de 5 minuten: MAAAAAMAAAAAAA WHEEE.
Dus ja, op dat soort momenten is het niet bepaald leuk.
Even off topic voor mijn verhaal trouwens, maar mijn moeder belde me net op met verschrikkelijk nieuws. Bij het bedrijf waar ik tot voor kort heb gewerkt is een collega van ons overleden (werkte met m'n moeder bij hetzelfde bedrijf). Heb veel met die vrouw samengewerkt en mocht haar heel graag. Ben echt van slag.. We wisten wel dat ze kanker had, maar dat het zó snel zou gaan had niemand verwacht.
quote:Op maandag 25 februari 2019 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh das wel kloteGecondoleerd.
Het is bizar hoe snel kanker kan gaan ja.
quote:Op maandag 25 februari 2019 12:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh kopjechino......gecondoleerd en heel veel sterkte!
Bedankt allemaalquote:
Darmkanker, maar het was al uitgezaaid naar verschillende organenquote:
Naar......het blijft echt een ***ziekte....quote:Op maandag 25 februari 2019 13:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Darmkanker, maar het was al uitgezaaid naar verschillende organen
Als je toch de tijd hebt gewoon in 2 delen boeken dan kom je wel klaar voor 500 denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk nu voor ticket naar Koh Samui in Thailand vanaf Amsterdam. Wilde deze keer Bangkok overslaan.
Ruim 1000 euro
Ohquote:Op maandag 25 februari 2019 13:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Darmkanker, maar het was al uitgezaaid naar verschillende organen
Ja het is zo gemeen.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Naar......het blijft echt een ***ziekte....
Mja dat is wat ik voorheen deed. Eerst naar Bangkok en dan volgende dag verder maar vind het eigenlijk zonde van de tijd.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je toch de tijd hebt gewoon in 2 delen boeken dan kom je wel klaar voor 500 denk ik.
Slimme meidquote:Op maandag 25 februari 2019 14:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja dat is wat ik voorheen deed. Eerst naar Bangkok en dan volgende dag verder maar vind het eigenlijk zonde van de tijd.
Maar zie nu bij qatar retour naar bangkok voor 550 dus denk dat ik dat wel weer doe. Als een retour nog 900 nog wat is dan maakt zon ticket van ruim 1000 ook niet meer uit omdat je dan de kosten in bangkok bespaart en het vliegticket de volgende dag.
Elke dag genieten van je leven!!!quote:Op maandag 25 februari 2019 13:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Naar......het blijft echt een ***ziekte....
Alleen Bangkok is zo fucking druk. Gaat echt nergens over. En heb inmiddels alle shoppingmalls wel gezien. Er is blijkbaar nog wel een groot park wat de moeite waard is wat ik misschien kan checken.quote:
En dan met de Lompraya nachtbus/bootquote:Op maandag 25 februari 2019 14:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja dat is wat ik voorheen deed. Eerst naar Bangkok en dan volgende dag verder maar vind het eigenlijk zonde van de tijd.
Maar zie nu bij qatar retour naar bangkok voor 550 dus denk dat ik dat wel weer doe. Als een retour nog 900 nog wat is dan maakt zon ticket van ruim 1000 ook niet meer uit omdat je dan de kosten in bangkok bespaart en het vliegticket de volgende dag.
Gek zeg. gewoon vliegen.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan met de Lompraya nachtbus/boot
Ah joh, naast Khao San road instappen en de volgende ochtend ben je op een van de eilanden. Was altijd ideaalquote:
Ja maar dat heb je met vliegen ook tochquote:Op maandag 25 februari 2019 14:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ah joh, naast Khao San road instappen en de volgende ochtend ben je op een van de eilanden. Was altijd ideaal
Zet het op dumpert!!!quote:Op maandag 25 februari 2019 14:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Die jongens die hier beneden aan het werk zijn plassen gewoon in die tuin?
Moet je weer naar het vliegveld vanuit de stad en vanaf Samui weer een boot. Want Samuiquote:Op maandag 25 februari 2019 14:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dat heb je met vliegen ook toch
Naar samui vliegen is echt duur. Je kan ook naar ander vliegveld op vaste land en dan met de boot.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je weer naar het vliegveld vanuit de stad en vanaf Samui weer een boot. Want Samui
Zou sowieso naar Koh Tao gaanquote:Op maandag 25 februari 2019 14:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Naar samui vliegen is echt duur. Je kan ook naar ander vliegveld op vaste land en dan met de boot.
Ik lees ook nieuwsgierig meequote:Op maandag 25 februari 2019 15:19 schreef quickstepster het volgende:
Klinkt allemaal heerlijk exotisch
Ook gaafquote:Op maandag 25 februari 2019 15:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ben ooit alleen maar door Europa gereisd met een vriendin en haar ouders in een camper
Dat was zeker gaaf...... 's morgens nog tot m'n knieën in de sneeuw, door de Gotthardtunnel.... 's avonds met korte mouwen op het terras in de zon!quote:Op maandag 25 februari 2019 15:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook gaaf
Ik ben alleen in Turkije, Griekenland, Spanje, Polen, Letland, Engeland en Frankrijk geweest.
Dus ook niet erg exotisch.
Coolquote:Op maandag 25 februari 2019 15:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat was zeker gaaf...... 's morgens nog tot m'n knieën in de sneeuw, door de Gotthardtunnel.... 's avonds met korte mouwen op het terras in de zon!
Inderdaad. Vooral ook voor vriend. Frustrerend dat ze duidelijkheid steeds blijven vooruitschuiven. Het gaat niet om een dagje Amsterdam, maar minimaal 12 dagen buitenland!quote:Op maandag 25 februari 2019 16:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat zou wel fijn zijn.......weten waar je aan toe bent.
Dat zou me nou echt niet trekken eerlijk gezegd.....ik wil wel nog een keer naar Italië, Toscanequote:Op maandag 25 februari 2019 16:53 schreef S95Sedan het volgende:
Hier staat Tokyo 'ooit' nog een keer op de planning
Oh wauw dat is idd best lang en snap dat jullie dan duidelijkheid willen hebben zodat je daarna wat tijd samen kunt plannen. Wel een goed idee van je dat je morgen spontaan vrij hebt genomen. Geniet er lekker vanquote:Op maandag 25 februari 2019 17:11 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral ook voor vriend. Frustrerend dat ze duidelijkheid steeds blijven vooruitschuiven. Het gaat niet om een dagje Amsterdam, maar minimaal 12 dagen buitenland!
Hoezo niet?quote:Op maandag 25 februari 2019 17:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat zou me nou echt niet trekken eerlijk gezegd.....ik wil wel nog een keer naar Italië, Toscane
Oh dat denk ik ook jaquote:Op maandag 25 februari 2019 17:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vooral heel druk lijkt me
De natuur is inderdaad prachtig!quote:Op maandag 25 februari 2019 17:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook jaHeb wel altijd positieve verhalen gehoord van mensen die er zijn geweest.
Zag tijd terug docu over China. Keken ze of het een geschikt land was om op vakantie te gaan. Eigenlijk nooit gedacht aan China als een land waar ik heen wilde maar ze hebben echt gruwelijk mooie natuur.
Jawel dat wel, maar ook heel veel te zien en veel cultuur.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vooral heel druk lijkt me
Ja klopt wel inderdaadquote:Op maandag 25 februari 2019 18:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel dat wel, maar ook heel veel te zien en veel cultuur.
Dat gaat zeker lukken, de weersverwachting is heerlijk en ik heb besloten absoluut niks nuttigs te doenquote:Op maandag 25 februari 2019 17:27 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oh wauw dat is idd best lang en snap dat jullie dan duidelijkheid willen hebben zodat je daarna wat tijd samen kunt plannen. Wel een goed idee van je dat je morgen spontaan vrij hebt genomen. Geniet er lekker van
China heeft alles wel. Maar dat communisme maakt het niet makkelijker.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook jaHeb wel altijd positieve verhalen gehoord van mensen die er zijn geweest.
Zag tijd terug docu over China. Keken ze of het een geschikt land was om op vakantie te gaan. Eigenlijk nooit gedacht aan China als een land waar ik heen wilde maar ze hebben echt gruwelijk mooie natuur.
Wat ga je in Vietnam doen? Backpacken?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
China heeft alles wel. Maar dat communisme maakt het niet makkelijker.
In juni ben ik er vlakbij, in Vietnam. Zo'n zin in.
Rondreis van Hanoi naar Saigon (ho chi Minh stad) waarbij ik slaven heb om mijn koffer van a naar b te dragen. Daarna vier dagen in een resort voor rijke westerlingen.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat ga je in Vietnam doen? Backpacken?
Oh... Alleen?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Rondreis van Hanoi naar Saigon waarbij ik slaven heb om mijn koffer van a naar b te dragen. Daarna vier dagen in een resort voor rijke westerlingen.
Hoe word je niet-Vietnamees als je zo geboren bent?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
Vietnammijn werkgever(s) zijn vietnamees, hoop dat zij voor heeeel lang dat ook zullen blijven.
Wat een dankbaarheid en wat een respect krijg je van hun.
Is wel handig ja als je eerst een lijst krijgt met alle foto's.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je het vrouwvolk al een beetje kunnen inspecteren?
Een aantal hebben een foto gestuurd in de groepsapp. Maar het is geen datingtrip. (alles is mogelijk, maar het is geen doel)quote:Op maandag 25 februari 2019 19:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je het vrouwvolk al een beetje kunnen inspecteren?
Zou niet mijn eerste keus zijn als singles reis, maar viel spas.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Rondreis van Hanoi naar Saigon (ho chi Minh stad) waarbij ik slaven heb om mijn koffer van a naar b te dragen. Daarna vier dagen in een resort voor rijke westerlingen.
Des te meer reden om wel te gaan.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:19 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Zou niet mijn eerste keus zijn als singles reis,
Heb je dat eerder gedaan?quote:
Nope. Twee maanden geleden voor het eerst alleen op vakantie geweest, maar dat was echt alleen.quote:
Ik ook. Zit er ook aan te denken voor de toekomst.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nope. Twee maanden geleden voor het eerst alleen op vakantie geweest, maar dat was echt alleen.
Dus ben benieuwd.
Als ik er tegen die tijd aan denk laat ik wel even weten hoe het was.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook. Zit er ook aan te denken voor de toekomst.
En en en? zit er wat bij?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een aantal hebben een foto gestuurd in de groepsapp. Maar het is geen datingtrip. (alles is mogelijk, maar het is geen doel)
Alleen op vakantie is heerlijk joh. Alleen naar stockholm, londen, rome, parijs geweest. Nooit spijt van.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook. Zit er ook aan te denken voor de toekomst.
Herkent ze je?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dit is wel even het vermelden waard.
Ik heb vorig jaar februari een sollicitatie gehad bij de efteling, uiteindelijk is dat niks geworden, heb nu een enorme leuke baan etc etc.
Die sollicitatie bestond uit 3 rondes; een gesprek, rondleiding achter de schermen, en uitleg van de roostermakers.
Nou goed, een jaar is voorbij, is één van die roostermakers die toen uitlag gaf, mijn match op tinder![]()
Ze herkent mij niet, maar ze was toen te laat, dat kon ze zich wel herrineren en dat ze zich niet lekker voeldequote:Op maandag 25 februari 2019 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Herkent ze je?
Maar goed je hebt nu toch een relatie ofzo dus wat doe je op tinder?
Waarom zou je erop kijken/blijven. Ze had je toch gevraagd voor iets serieus.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ze herkent mij niet, maar ze was toen te laat, dat kon ze zich wel herrineren en dat ze zich niet lekker voelde![]()
En nee, heb geen relatie. Zolang het niet officieel is kan ik gewoon op tinder. Zij heeft ook niet haar account verwijderd
Jullie wilde toch allebei alleen gunde jij het haar om eerst op vakantie te gaan?? Eerst mis je haar enorm en nu kijk je nog op Tinder?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ze herkent mij niet, maar ze was toen te laat, dat kon ze zich wel herrineren en dat ze zich niet lekker voelde![]()
En nee, heb geen relatie. Zolang het niet officieel is kan ik gewoon op tinder. Zij heeft ook niet haar account verwijderd
Ik wil dat ook, maar ook iemand die graag bij mj wilt zijn. Dat gevoel krijg ik tot nu toe niet. Moeite moet van twee kanten komen.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je erop kijken/blijven. Ze had je toch gevraagd voor iets serieus.
Oh dacht dat jullie besproken hadden dat jullie nu 'iets' haddenquote:Op maandag 25 februari 2019 21:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Eens. Wanneer komt ze terug?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik wil dat ook, maar ook iemand die graag bij mj wilt zijn. Dat gevoel krijg ik tot nu toe niet. Moeite moet van twee kanten komen.
En ik ben niet met anderen aan het daten hé, niks mis mee.
Soms is het wel beter om even af te wachten waar je staat dan misschien iets kapot maken.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik wil dat ook, maar ook iemand die graag bij mj wilt zijn. Dat gevoel krijg ik tot nu toe niet. Moeite moet van twee kanten komen.
Maar het kan alleen nog niet van twee kanten komen omdat ze op vakantie is toch??quote:Op maandag 25 februari 2019 21:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
13e, das een woensdag. Ik hóóp dat ze dat weekend mij wilt zien, ik probeer die twee dagen vrij te houden iig zodat zij initatief kan tonen. Maar als dat niet komt... dan weet ik niet hoe zij een relatie ziet. Want die wilt ze, daar ben ik van overtuigd.quote:
Ze kan toch gewoon meer interesse tonen via app?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar het kan alleen nog niet van twee kanten komen omdat ze op vakantie is toch??
Nou dan moet je misschien kappen met Tinder ook al is haar account nog steeds actief.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
13e, das een woensdag. Ik hóóp dat ze dat weekend mij wilt zien, ik probeer die twee dagen vrij te houden iig zodat zij initatief kan tonen. Maar als dat niet komt... dan weet ik niet hoe zij een relatie ziet. Want die wilt ze, daar ben ik van overtuigd.
De 4 dates zijn allemaal door mij gevraagd, dus vraag mij af of dat andersom ook is.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar het kan alleen nog niet van twee kanten komen omdat ze op vakantie is toch??
Dat doet ze toch ook? Alleen misschien nu niet zoveel als wanneer ze gewoon thuis zou zijn......gisteren had ze in elk geval nog een heel fotoalbum gestuurdquote:Op maandag 25 februari 2019 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze kan toch gewoon meer interesse tonen via app?
Duurde bij m'n vriendin ook wel even voordat ik haar niet meer op date hoefde te vragen... Wat een tijd was dat eigenlijk, toen ik niet elke weekend wat geplanned had omdat m'n vriendin van alles wil doen. Waar zijn de tijden gebleven dat ik zaterdagavond in m'n naakie kon gamen tot 3 uur 's ochtends.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
De 4 dates zijn allemaal door mij gevraagd, dus vraag mij af of dat andersom ook is.
En ik maak niks kapot. Ik praat gewoon met iemand anders
Ik kan niet zolang gamen man, rond 12 uur moet ik echt slapen... zelfs toen eind januari kh3 uit kwamquote:Op maandag 25 februari 2019 21:46 schreef Restyler het volgende:
[..]
Duurde bij m'n vriendin ook wel even voordat ik haar niet meer op date hoefde te vragen... Wat een tijd was dat eigenlijk, toen ik niet elke weekend wat geplanned had omdat m'n vriendin van alles wil doen. Waar zijn de tijden gebleven dat ik zaterdagavond in m'n naakie kon gamen tot 3 uur 's ochtends.![]()
![]()
Daar gaat het niet perse om.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
Voor ze op vakantie ging reageerde ze ook niet altijd/vaak en ze liet mij zelfs 2 keer zitten![]()
Maar zolang ik niet vreemdga is het goed toch?
Dat ligt er net aan wat je allemaal inplanned tochquote:Op maandag 25 februari 2019 21:46 schreef Restyler het volgende:
[..]
Duurde bij m'n vriendin ook wel even voordat ik haar niet meer op date hoefde te vragen... Wat een tijd was dat eigenlijk, toen ik niet elke weekend wat geplanned had omdat m'n vriendin van alles wil doen. Waar zijn de tijden gebleven dat ik zaterdagavond in m'n naakie kon gamen tot 3 uur 's ochtends.![]()
![]()
Het enige wat ze doet qua gamen is 's ochtends Assassins Creed spelen op mijn computer omdat zij altijd om 8 uur wakker wordt en ik altijd tot minstens 9 uur blijf liggen.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan ook vragen of ze gezellig mee doet
Daar zijn wel oplossingen voor hoorquote:Op maandag 25 februari 2019 21:58 schreef Restyler het volgende:
[..]
Het enige wat ze doet qua gamen is 's ochtends Assassins Creed spelen op mijn computer omdat zij altijd om 8 uur wakker wordt en ik altijd tot minstens 9 uur blijf liggen.![]()
Tenminste als ze dat doet mag ik van geluk spreken. Ook vaak genoeg gaat ze zich vervelen om 08:05 als ze net vijf minuten wakker is en gaat ze me wakker klieren.![]()
Heb een erg zwaar leven merken jullie wel.
Oeh ja.....dat is wel echt naar......wakker gemaakt worden door je lief......sterkte ermee hoor!quote:Op maandag 25 februari 2019 21:58 schreef Restyler het volgende:
[..]
Het enige wat ze doet qua gamen is 's ochtends Assassins Creed spelen op mijn computer omdat zij altijd om 8 uur wakker wordt en ik altijd tot minstens 9 uur blijf liggen.![]()
Tenminste als ze dat doet mag ik van geluk spreken. Ook vaak genoeg gaat ze zich vervelen om 08:05 als ze net vijf minuten wakker is en gaat ze me wakker klieren.![]()
Heb een erg zwaar leven merken jullie wel.
Voelt inderdaad wel elke dag een beetje minder beursquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:12 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen
Klinkt idd ingewikkeld en lang duren @:Yasmin23 . Hopelijk ontdek ke iets waardoor het sneller kan. En succes met he terras verder schoonmaken!
Geniet van je vrije dag @:quickstepster en jij ook van het zonnetje @:Cinderelladreamer . Is de plek op je heup inmiddels al wat minder beurs?
Ik moet even naar de bieb (wilde alles verlengen maar 1 moet vandaag terug want is gereserveerd) en wil alwel vast even kijken wat voor brillen ze hebben bij de Pearle als ik dan toch in de stad ben. En verder ook lekker van het zonnetje genieten
Wanneer ga je weer werken?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voelt inderdaad wel elke dag een beetje minder beurs![]()
Mijn nieuwe bril is ook van de Pearl.....hopelijk heb ik die eind deze week...
En nu? Samen wat doen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Hier heel mijn planning in de soep. Manlief is onverwachts nog een dagje vrij.
Fijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voelt inderdaad wel elke dag een beetje minder beurs![]()
Mijn nieuwe bril is ook van de Pearl.....hopelijk heb ik die eind deze week...
Mis je werk of vind je het wel fijn zo? Afgezien van de heup natuurlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Duurt nog wel even hoor........
Yesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:18 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Fijn
Ja ik koop ook echt altijd mijn brillen daar. Geloof dat ze nu ook wel allemaal pastelkleuren hebben, dus dat is wel mijn ding.
Oeh dus ook lekker samen genieten van het weer dan @:Sarabi?
Dat is wel jammer ja. De populaire ijssalon in Hoenderloo waar altijd kilometers rij staat gaat ook morgen maar vervroegd al open. Maar samen chillen in de tuin is ook fijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes
Jammer dat de ijssalon pas morgen open is.
Ik mis m'n vaste cliënten wel waar ik al jarenlang kom......maar ben vooral veel te ongeduldig voor dit niks doenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mis je werk of vind je het wel fijn zo? Afgezien van de heup natuurlijk
Geen hobby?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik mis m'n vaste cliënten wel waar ik al jarenlang kom......maar ben vooral veel te ongeduldig voor dit niks doen
Nee niet echt.......normaal geen tijd/rust voor dus kan daar nu dan ook niet ineens aan beginnen.......maar ik vermaak me wel hoorquote:
En ik ben echt geen bitch, voel me vet schuldig. Maar ik weet dat als zij meegaat mijn avond niet leuk wordt en ik weer op de achtergrond sta. En die tijd wil nou wel eens achter me laten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:54 schreef Sarabi het volgende:
Je klinkt inderdaad als een little bitchmaar ranten mag altijd
Ja het is hoe dan ook niet leuk. Zal het op een zo min mogelijk lullige manier moeten brengen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
Bespreekbaar maken? Neem aan dat ze uit zich zelf anders ook wel zal vragen hoe en wat als je niet meer erover begint. Linksom of rechtsom is de uitkomst toch beide klote.
Als je dit zo schrijft snap ik niet dat je haar je beste vriendin noemt?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:46 schreef Kopjechino het volgende:
Ga met m'n vriendengroep carnaval vieren (voor het eerst sinds jaren), maar m'n beste vriendin wil ook mee. Klinkt onaardig, maar ik wil haar buiten de groep houden omdat ik bij hen echt 100% mezelf kan zijn. Heb haar 1 keer een avondje meegenomen en ze eiste gelijk alle aandacht op. En zo gaat dat altijd bij haar (m'n vrienden vonden haar ook beetje too much).
En wil ook geen avond alleen met haar, want ik heb gewoon ontzettend zin om met de groep mee te gaan. Zij heeft verder geen vrienden, alleen haar vriend en die gaat nooit de deur uit. Aan de ene kant zielig, aan de andere kant heeft ze hier zelf voor gekozen.
Weet niet wat ik nou moet doen..
Nu klink ik echt als een bitch wss, maar moest dit even kwijt I'm sorry
We kennen elkaar al heel erg lang, en we gaan altijd leuke dingen doen. Maar ze heeft nou eenmaal een karakter die mij heel erg overschaduwd. Alle jongens (en meisjes) zien haar staan, en daar geniet ze van.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:08 schreef Sarabi het volgende:
Maar je noemt haar je beste vriendin, waarom?
Lijkt niet echt alsof je haar leuk vind.
Maar als de verhouding zo zijn dan kan het toch nooit je beste vriendin zijn?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
We kennen elkaar al heel erg lang, en we gaan altijd leuke dingen doen. Maar ze heeft nou eenmaal een karakter die mij heel erg overschaduwd. Alle jongens (en meisjes) zien haar staan, en daar geniet ze van.
Het is een lieve meid, maar soms heb ik gewoon de behoefte dingen zonder haar aanwezigheid te doen, omdat ik dan een keer niet volledig op de achtergrond sta.
Heb dat altijd prima gevonden, omdat ik liever ontzichtbaar was vroeger. Nu ben ik op een punt dat ik dat niet meer wil zijn. Heb niet echt veel meiden waar ik vriendinnen mee ben, en iedereen heeft wel behoefte aan een beste vriend (toch?). We kennen elkaar door en door, maar heb ontdekt dat een keer niet op de achtergrond staan ook best leuk kan zijn. Niet dat ik alle aandacht op mezelf gevestigd wil hebben, maar gewoon helemaal mezelf kan zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar als de verhouding zo zijn dan kan het toch nooit je beste vriendin zijn?
Nou ja een beste vriendin is vrijwel de perfecte vriendin. Het is niet een beste vriendin omdat je geen andere hebtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb dat altijd prima gevonden, omdat ik liever ontzichtbaar was vroeger. Nu ben ik op een punt dat ik dat niet meer wil zijn. Heb niet echt veel meiden waar ik vriendinnen mee ben, en iedereen heeft wel behoefte aan een beste vriend (toch?). We kennen elkaar door en door, maar heb ontdekt dat een keer niet op de achtergrond staan ook best leuk kan zijn. Niet dat ik alle aandacht op mezelf gevestigd wil hebben, maar gewoon helemaal mezelf kan zijn
Ze is niet perfect, maar dat ben ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja een beste vriendin is vrijwel de perfecte vriendin. Het is niet een beste vriendin omdat je geen andere hebt
Oke.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ze is niet perfect, maar dat ben ik ook niet.
Het enige ding is dat ik dit keer iets zonder haar wil doen. Ben vaak afhankelijk van haar geweest als ik iets leuks wilde doen, maar dat hoeft nu niet.
We kennen elkaar al heel erg lang, hebben veel meegemaakt en we zijn er voor elkaar, dus ze blijft mijn beste vriendin.
Dus toen jij haar nodig had was ze goed genoeg.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ze is niet perfect, maar dat ben ik ook niet.
Het enige ding is dat ik dit keer iets zonder haar wil doen. Ben vaak afhankelijk van haar geweest als ik iets leuks wilde doen, maar dat hoeft nu niet.
We kennen elkaar al heel erg lang, hebben veel meegemaakt en we zijn er voor elkaar, dus ze blijft mijn beste vriendin.
Dit had ze dus vroeger ook tegen jou kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:46 schreef Kopjechino het volgende:
Zij heeft verder geen vrienden, alleen haar vriend en die gaat nooit de deur uit. Aan de ene kant zielig, aan de andere kant heeft ze hier zelf voor gekozen.
Laat het gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit had ze dus vroeger ook tegen jou kunnen zeggen.
En dan geef ik haar groot gelijk. Was ook enigzins mijn eigen keus.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit had ze dus vroeger ook tegen jou kunnen zeggen.
Uit medelijden...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En dan geef ik haar groot gelijk. Was ook enigzins mijn eigen keus.
Het is wel waar wat jullie zeggen, het is ook bitchy van mij dat zie ik ook wel in.
Kan haar in ieder geval 1 avond meenemen, heeft ze ook een leuke avond gehad.
Mwah vriendschap kan ik het echt niet noemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Laat het gaan![]()
De definitie van vriendschap is niet voor iedereen het zelfde denk ik.
Snap ik helemaalquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uit medelijden...
Eerlijk als ik er achter kom dat mijn beste vriendin die ik overigens nu niet heb zo over mij zou denken zou ik dat echt niet tof vinden.
Maar ik zeg er niks meer over ...
Ik hoop dat als die toffe vriendengroep chino weer laat vallen dat die beste vriendin ook niet meer de deur open maakt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uit medelijden...
Eerlijk als ik er achter kom dat mijn beste vriendin die ik overigens nu niet heb zo over mij zou denken zou ik dat echt niet tof vinden.
Maar ik zeg er niks meer over ...
Niet te snel oordelen alsjeblieft. Het is juist eerder andersom, maargoed daar ga ik nu niet over uitwijden.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah vriendschap kan ik het echt niet noemen.
Iemand gebruiken wel, maar goed moet iedereen zelf weten.
Ik snap je wel hoor......misschien zijn jullie wel enigszins uit elkaar gegroeid. Ze kan alleen maar een beste vriendin zijn als je dit gedrag van haar blijft accepteren. Als je dat niet meer kunt of wil zou ik dat wel bespreekbaar maken bij haar....quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet te snel oordelen alsjeblieft. Het is juist eerder andersom, maargoed daar ga ik nu niet over uitwijden.
En het gaat tenslotte maar om een avondje carnaval. Maar nogmaals, ik snap hoe het hier overkomt. Echt waar
Goed bezig! Ik heb alle verwarmingen uitgedraaid en de deur opengezetquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:41 schreef Sarabi het volgende:
2 struikjes uit de tuin gesloopt, dus wel weer genoeg getuinierd vandaag
Toch helemaal niets mis meequote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb net een prakkie uit de vriezer gehaald om straks op te warmen
Ik doe het best wel vaak eigenlijk, omdat ik vaak automatisch grote porties maak en wil ook niet elke avond na het werken moeten koken.quote:
Ja dat ga ik denk ook maar doenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb net een prakkie uit de vriezer gehaald om straks op te warmen
Ja hier dus ook......en zoonlief is pas om 19.00 uur thuis uit school....dan hoef ik niet op hem te wachtenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik doe het best wel vaak eigenlijk, omdat ik vaak automatisch grote porties maar en wil ook niet elke avond na het werken moeten koken.
Is dat een soort Hello Fresh?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:09 schreef quickstepster het volgende:
Goed gedacht Cinderella! Ik ga straks een too good to go pakket ophalen, wat daarin zit ga ik eten
Nope. Een pakket wat je ophaalt bij een winkel/restaurant/oid met producten of eten wat aan de datum is. Initiatief tegen voedselverspillingquote:
Ah ja, daar heb ik weleens van gehoord. Goed bezigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Nope. Een pakket wat je ophaalt bij een winkel/restaurant/oid met producten of eten wat aan de datum is. Initiatief tegen voedselverspilling
Wie weet kan je haar gewoon meenemen en valt het allemaal wel mee? Soms dan maken we ons van te voren al drukker dan dat het eigenlijk is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En ik ben echt geen bitch, voel me vet schuldig. Maar ik weet dat als zij meegaat mijn avond niet leuk wordt en ik weer op de achtergrond sta. En die tijd wil nou wel eens achter me laten.
[..]
Ja het is hoe dan ook niet leuk. Zal het op een zo min mogelijk lullige manier moeten brengen.
Is een optie inderdaad, maar ben bang voor een herhaling van vorige keer. Maargoed, het is een avond en daarna hoef ik me er niet meer druk over te maken. Heb besloten toch 1 avond haar uit te nodigen, mits de rest dat goed vindt natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie weet kan je haar gewoon meenemen en valt het allemaal wel mee? Soms dan maken we ons van te voren al drukker dan dat het eigenlijk is.
Dat is ook een optie natuurlijk.
Tja... ik vind het wel zo fair om te wachten op vakantiemeisje want volgens mij zit dat vanaf haar toch gewoon nog goed en reageert ze minder dan jij zou willen omdat ze op vakantie is. Ik zou het zelf iig afwachten hoe het gaat als ze terug is en niet al met anderen bezig zijn die je nu wel aandacht geven. Ik zou dat iig niet tof vinden als ik vakantiemeisje was.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dat meisje waar ik gister mee gemaxthed was... ze praat non stop, tijdens haar werk. Reageert uitgebreid en toont intresse...
Dat was allemaal vóór dat zij zei dat ze wel een relatie wilde.......ze is daar misschien wel onwijs onzeker over en weet ze daarom niet hoe ze met jou moet appen.......maar nu geef jij haar al bij voorbaat geen kans........quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb volgens mij vaker gezegd dat ik soms dagen geen reactie kreeg op simpele vragen, dat ze dan wel beweert mij leuk te vinden maar weinig inittatief te nemen. Dat was voor haar vakantie allemaal trouwens.
Dit....quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:06 schreef quickstepster het volgende:
Weetje, laat maar. Je leest alleen wat je wil lezen en je wil schijnbaar dat we het met je eens zijn. Sommigen zullen dat zijn. Maar een aantal mensen (waaronder ik) dus niet.
Ja dat ben ikquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Een paar hier vonden haar wispelturig en nu ben ik de boeman?![]()
Ik vind haar leuk, oprecht. Maar ik merk nu al dat de ander vrij veel tijd in mij spendeert. Ik weet niet of ik iemand wil die afwachtend is. En als ze in nl is bespreek ik dat met haar f2f
Het gaat niet om die vakantie, maar ook vanwege wat ervoor gebeurde he. Vakantie moet ze doen en laten wat ze wilt, maar daarvoor liet ze ook al niks weten of negeerde ze mij.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik
Overigens moet je niet blind starten op de ander die nu veel tijd spendeert. Vaak is dat zo de eerste paar dagen na de match.
Als jij en vakantiemeisje niet hadden uitgesproken dat jullie iets willen\hebben zou ik zeggen swipe en match verder. Ik begrijp best dat je er onzeker van wordt dat ze ondanks haar vakantie je weinig aandacht geeft.
Volgens mij maak je dát gedeelte veel te groot........je schreef toch dat ze nog weinig relaties heeft gehad? Dan is het bijzonder voor haar als ze ineens jou aandacht krijgt....dat kan ze reuzespannend vinden en daarom niet naar jouw wensen reageren! Nu is ze dan op vakantie, heeft ze al aangegeven dat zij het een relatie wil noemen en stuurt ze je appjes en foto's........en dat is dan niet goed? Nu krijg je aandacht van iemand anders en die is dan leuker? Terwijl vakantiemeisje nu denkt dat ze een relatie heeft als ze thuiskomt?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Het gaat niet om die vakantie, maar ook vanwege wat ervoor gebeurde he. Vakantie moet ze doen en laten wat ze wilt, maar daarvoor liet ze ook al niks weten of negeerde ze mij.
Brrrrr ja......frissies ineens!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:18 schreef quickstepster het volgende:
Net toch maar de deur dichtgedaan. Het word nu snel koeler. Jammer, maarwat een mooie dag was dit
En nu chat je alleen maar voor de aandacht of ga je ook afspreken?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Het gaat niet om die vakantie, maar ook vanwege wat ervoor gebeurde he. Vakantie moet ze doen en laten wat ze wilt, maar daarvoor liet ze ook al niks weten of negeerde ze mij.
Dan stop je met haarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nouja dat hele online daten is wat onaardig eigenlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:33 schreef Sarabi het volgende:
Ligt het aan fok of is normaal met mensen omgaan echt niet meer van deze tijd?
Fok is veranderd. Er zijn nu ook mensen die vinden dat je normaal met elkaar om moet gaan. Dat was vroeger niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:33 schreef Sarabi het volgende:
Ligt het aan fok of is normaal met mensen omgaan echt niet meer van deze tijd?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Fok is veranderd. Er zijn nu ook mensen die vinden dat je normaal met elkaar om moet gaan. Dat was vroeger niet.
Het prakkie was macaroniquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:44 schreef quickstepster het volgende:
Hongerrrrzo maar eens kijken wat het gaat worden. Wat zijn bij jullie de keuzes geworden?
Wij deden op mijn werk trouwens ook dat too good to go.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:44 schreef quickstepster het volgende:
Hongerrrrzo maar eens kijken wat het gaat worden. Wat zijn bij jullie de keuzes geworden?
Het is een verrassing! Dit keer een pakket van een supermarkt, ga het zo halen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het prakkie was macaroni, benieuwd wat jij gaar eten!Kun je zelf kiezen of wordt je verrast bij de bezorging?
Leuk!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:55 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Het is een verrassing! Dit keer een pakket van een supermarkt, ga het zo halen.
Steak met wat frietjesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:44 schreef quickstepster het volgende:
Denk de beste keuze inderdaad, vooral omdat je dan niet iemand bij voorbaat al uitsluit. Hopelijk valt het mee en was de andere keer gewoon iets eenmaligsquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is een optie inderdaad, maar ben bang voor een herhaling van vorige keer. Maargoed, het is een avond en daarna hoef ik me er niet meer druk over te maken. Heb besloten toch 1 avond haar uit te nodigen, mits de rest dat goed vindt natuurlijk.
Dat is ze ook, echter geef je haar wel een compleet verkeerd beeld van jou als je vervolgens door daat tinderen/daten. Als het dan al niet echt lekker loopt dan kan dat de doodsteek zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik vind haar leuk, oprecht. Maar ik merk nu al dat de ander vrij veel tijd in mij spendeert. Ik weet niet of ik iemand wil die afwachtend is. En als ze in nl is bespreek ik dat met haar f2f
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:55 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Het is een verrassing! Dit keer een pakket van een supermarkt, ga het zo halen.
Ideaal met dit weerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:47 schreef quickstepster het volgende:
Macaroni, aardappeltjes uit de oven en steak, nom!
Ik heb weer een mooi pakket gekregen, avondeten is een sandwich en maaltijdsalade geworden![]()
Ik mag na al die weken thuiszitten ook wel weer wat fanatieker worden daar meequote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:51 schreef Sarabi het volgende:
Morgen maar uitgebreid sporten anders gaat het niet goed
Ja dat zal ook wel lastig zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik mag na al die weken thuiszitten ook wel weer wat fanatieker worden daar mee
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Veel te veel tijd om te snaaien nu
precies, met honger boodschappen doen levert bij mij nooit veel goeds op in mijn mandje.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Niet naar de supermarkt met een lege maag
Al heeft dat ook geen 100% succes ratio
Dit klinkt echt zo dapper hè ha ha!!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Niet naar de supermarkt met een lege maag
Al heeft dat ook geen 100% succes ratio
En vooral bij alle paaseitjes die nu in de winkel liggen. Dat is mij van de week niet geluktquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:28 schreef quickstepster het volgende:
Of boodschappen online bestellen en dan heel braaf bij de koekjes en chips wegblijven
Ssst, ik ben bezig ze vakkundig te negeren ja?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:30 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
En vooral bij alle paaseitjes die nu in de winkel liggen. Dat is mij van de week niet gelukt![]()
Bij Jumbo heb je paaseitjes met brownievulling, die zijn zo lekker![]()
Ik pluk nu nog steeds de vruchten van snoep in huis toen ik laatst met honger naar de supermarkt gingquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit klinkt echt zo dapper hè ha ha!!
Jij kan dat hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Veel te veel tijd om te snaaien nu
Mn buurman had vanmiddag bij de Voedselbank chocolade pepernoten gekregenquote:
Whahaha held!!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik pluk nu nog steeds de vruchten van snoep in huis toen ik laatst met honger naar de supermarkt ging
Ik heb ze ook nog liggen jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:49 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Mn buurman had vanmiddag bij de Voedselbank chocolade pepernoten gekregen
Maar hij hoefde ze niet, dus die liggen hier gezellig naast de paaseitjes
Vergeten????quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:25 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog liggen jaiets met beheersing en soms glad vergeten
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:49 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Mn buurman had vanmiddag bij de Voedselbank chocolade pepernoten gekregen
Maar hij hoefde ze niet, dus die liggen hier gezellig naast de paaseitjes
Haha ja maar wel rustig aan doen met opeten anders zit die 25kg die ik ben afgevallen er zo weer aanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel lekker een voorraad aanleggen op die manier
Kan prima, is allebei chocolaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Pepernoten naast paaseitjes
Leuk idee! Oh wacht......ik ben geen manquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:01 schreef quickstepster het volgende:
True, dat scheelt wel![]()
Trouwens, wat vinden jullie (vooral de mannen)? Vriend en ik hebben elkaar tot nu toe iedere week gezien. Nu gaat hij dus twee weken naar het buitenland. Ik wilde hem misschien een kaartje of briefje meegeven om daar open te maken als hij me mist. Leuk idee of too much?
Leuk idee, ik zeg doenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:01 schreef quickstepster het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie (vooral de mannen)? Vriend en ik hebben elkaar tot nu toe iedere week gezien. Nu gaat hij dus twee weken naar het buitenland. Ik wilde hem misschien een kaartje of briefje meegeven om daar open te maken als hij me mist. Leuk idee of too much?
Je kent hem zelf het beste natuurlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:01 schreef quickstepster het volgende:
Dat is zoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kent hem zelf het beste natuurlijk
Je kent je lover zelf het beste tochquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:01 schreef quickstepster het volgende:
Zou het dan eerder in zn koffer doen zonder dat hij het weetquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:15 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat is zomaar eens vragen aan anderen kan ook geen kwaad
Als Ajax gewoon ff met 3-0 wint ofzo en er geen verlenging komt kan ik iig op tijd naar bedquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 05:59 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Als Ajax gewoon ff met 3-0 wint ofzo en er geen verlenging komt kan ik iig op tijd naar bed
Maar gaat me meer om dat ik dan zo weinig energie heb voor die afspraken zelf dan
Haha dat drink ik niet, maar zou er haast aan beginnen somsquote:Op woensdag 27 februari 2019 06:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat is zo.
Gewoon volladen met koffie is ook een optie natuurlijk
Moet je werken? Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:09 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen all!jammer van de slaapproblemen. Mijn probleem was mijn wekker
had nog wel langer willen slapen
Oh je bent een nerdquote:Op woensdag 27 februari 2019 07:54 schreef quickstepster het volgende:
Grappig Yasmin!
En yes, werk roept. Ik ben een IT-er bij een softwarebedrijf
Kruik is nu wel te warm, zo'n pleister ken ik eigenlijk niet......maar het zijn die spieren die na al die weken rust weer in beweging moeten komen....bovendien is wel tot pakweg halverwege in m'n been gesneden, moet ook nog soepeler worden allemaalquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:18 schreef quickstepster het volgende:
Zou een kruik of warmtepleister uitkomst kunnen bieden?
Ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:41 schreef quickstepster het volgende:
Echt? Van minder dan 7,5 word ik echt vervelend. Heb veel slaap nodig![]()
Heerlijk van genieten!quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:49 schreef quickstepster het volgende:
Is ook best tegenstrijdigik heb een interne wekker die afgaat als ik alleen slaap. Wakker is wakker.
Maar met iemand naast me, gaat die wekker niet af. Dan geniet ik schijnbaar teveel van de warmte en een lijf tegen me aan
Best een goed plan, past in de knappe dokter zwijmel die je al hebt met Grey's Anatomyquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Misschien moet ik dan maar op zoek naar een hele knappe fysiotherapeut
Ja precies!quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:03 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Best een goed plan, past in de knappe dokter zwijmel die je al hebt met Grey's Anatomy
Goh.....ha ha....goede vraag wel!quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:11 schreef quickstepster het volgende:
Hoe ziet d ideale dokter er dan uit voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |