abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185244134
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:58 schreef Restyler het volgende:

[..]

Het enige wat ze doet qua gamen is 's ochtends Assassins Creed spelen op mijn computer omdat zij altijd om 8 uur wakker wordt en ik altijd tot minstens 9 uur blijf liggen. :P
Tenminste als ze dat doet mag ik van geluk spreken. Ook vaak genoeg gaat ze zich vervelen om 08:05 als ze net vijf minuten wakker is en gaat ze me wakker klieren. :'(

Heb een erg zwaar leven merken jullie wel.
Oeh ja.....dat is wel echt naar......wakker gemaakt worden door je lief......sterkte ermee hoor! :D :D
pi_185248412
Wakker klieren ook nog _O- wat moet ik me daarbij voorstellen?

En Vlaggenroof, ik vind je gedrag na je eerdere meltdown wel discutabel. Nee, officieel doe je niks verkeerd, maar het komt niet over dat jij echt voor haar wil gaan zo.

Oh, en aan iedereen een goeiemorgen :*
Gek? kan je dat eten?
pi_185248656
Ja.....wat zou Restyler nou bedoelen hè QS :6

Goodmorning guys and dolls, just another sunshiny day! *O*
pi_185248703
Ik nam dus aan echt klieren. Niet 'klieren'. :+

En inderdaad. De thermometer zegt dat het binnen koud is, maar ik vind 't lekker. Zonnetje en lentegevoel *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_185248722
Ha ha :D

Tis ook nog echt frissies, maar het zonnetje doet al veel goed......speciaal voor jou op je vrije dag!
pi_185248834
Jaaa *O* strakjes lekker de deur open zodat de katten ook een frisse neus kunnen halen op het balkon O+
Gek? kan je dat eten?
pi_185248862
Dat is altijd leuk om te zien....dan snuffelen ze echt zo in de lucht en dan zoeken ze precies het plekje waar de zon schijnt :)
pi_185249087
Zeker O+ vogeltjes kijken, beetje soezen in de zon. Slecht leven!

Al mag ik vandaag ook niet klagen *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_185249095
Geniet er dan maar van met je snoespoezels!
pi_185249150
Dankjewel, dat gaat zeker lukken! O+ jij nog speciale plannen? En de rest?
Gek? kan je dat eten?
pi_185249166
In elk geval wel even een blokje om en lekker in de tuin zitten :)
pi_185249316
Heerlijk O+
Gek? kan je dat eten?
pi_185249693
Ik ga verder met de andere helft van terras.

Ondertussen heb k weer een nieuwe 3d creatie gemaakt :P Om het te verwerken ofzo moet je het laten renderen... Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat een render is. De gene die ik gister heb gemaakt heeft 250 frames dus dacht gister toen ik ging slapen zet het aan en we zijn vandaag wel klaar. Ben pas op frame 140 :')

Dus ben nu aan het googlen hoe het sneller kan zonder teveel te verliezen op kwaliteit. Ben er ook achter dat er dus 'renderfarms' bestaan waar prof's hun dingen naar toe sturen. Daar staan super pc's ofzo die dat tegen betaling doen :D

Het lullige is dat mijn pc onbruikbaar wordt tijdens het renderen.
pi_185249754
Spannend projectje dus! En succes met de mosbestrijding! :Y
Gek? kan je dat eten?
pi_185249892
Goedemorgen allemaal :W
pi_185249910
Mogguh Sarabi!

Klinkt ingewikkeld Yasmin, succes ermee!
pi_185250054
Goedemorgen :W
Klinkt idd ingewikkeld en lang duren @Yasmin23 . Hopelijk ontdek je iets waardoor het sneller kan. En succes met he terras verder schoonmaken!
Geniet van je vrije dag @quickstepster en jij ook van het zonnetje @Cinderelladreamer . Is de plek op je heup inmiddels al wat minder beurs?

Ik moet even naar de bieb (wilde alles verlengen maar 1 moet vandaag terug want is gereserveerd) en wil alwel vast even kijken wat voor brillen ze hebben bij de Pearle als ik dan toch in de stad ben. En verder ook lekker van het zonnetje genieten 8-)
pi_185250091
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:12 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen :W
Klinkt idd ingewikkeld en lang duren @:Yasmin23 . Hopelijk ontdek ke iets waardoor het sneller kan. En succes met he terras verder schoonmaken!
Geniet van je vrije dag @:quickstepster en jij ook van het zonnetje @:Cinderelladreamer . Is de plek op je heup inmiddels al wat minder beurs?

Ik moet even naar de bieb (wilde alles verlengen maar 1 moet vandaag terug want is gereserveerd) en wil alwel vast even kijken wat voor brillen ze hebben bij de Pearle als ik dan toch in de stad ben. En verder ook lekker van het zonnetje genieten 8-)
Voelt inderdaad wel elke dag een beetje minder beurs *O*

Mijn nieuwe bril is ook van de Pearl.....hopelijk heb ik die eind deze week...
pi_185250093
Hier heel mijn planning in de soep. Manlief is onverwachts nog een dagje vrij.
pi_185250100
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wanneer ga je weer werken?
pi_185250135
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wanneer ga je weer werken?
Duurt nog wel even hoor........
pi_185250144
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Hier heel mijn planning in de soep. Manlief is onverwachts nog een dagje vrij.
En nu? Samen wat doen? ;)
Gek? kan je dat eten?
pi_185250154
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Fijn *O*
Ja ik koop ook echt altijd mijn brillen daar. Geloof dat ze nu ook wel allemaal pastelkleuren hebben, dus dat is wel mijn ding.

Oeh dus ook lekker samen genieten van het weer dan @Sarabi?
pi_185250165
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Duurt nog wel even hoor........
Mis je werk of vind je het wel fijn zo? Afgezien van de heup natuurlijk :P
pi_185250166
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:17 schreef quickstepster het volgende:

[..]

En nu? Samen wat doen? ;)
Denk gewoon lekker lezen in de tuin :)
pi_185250181
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:18 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Fijn *O*
Ja ik koop ook echt altijd mijn brillen daar. Geloof dat ze nu ook wel allemaal pastelkleuren hebben, dus dat is wel mijn ding.

Oeh dus ook lekker samen genieten van het weer dan @:Sarabi?
Yes :Y
Jammer dat de ijssalon pas morgen open is.
pi_185250212
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yes :Y
Jammer dat de ijssalon pas morgen open is.
Dat is wel jammer ja. De populaire ijssalon in Hoenderloo waar altijd kilometers rij staat gaat ook morgen maar vervroegd al open. Maar samen chillen in de tuin is ook fijn O+
pi_185250430
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mis je werk of vind je het wel fijn zo? Afgezien van de heup natuurlijk :P
Ik mis m'n vaste cliënten wel waar ik al jarenlang kom......maar ben vooral veel te ongeduldig voor dit niks doen :+
pi_185250663
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik mis m'n vaste cliënten wel waar ik al jarenlang kom......maar ben vooral veel te ongeduldig voor dit niks doen :+
Geen hobby? :P
pi_185250692
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Geen hobby? :P
Nee niet echt.......normaal geen tijd/rust voor dus kan daar nu dan ook niet ineens aan beginnen.......maar ik vermaak me wel hoor :)
pi_185253356
Boerenbond leeggekocht, binnenkort maar eens in de tuin aan de gang.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 13:46:08 #133
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185253490
Ga met m'n vriendengroep carnaval vieren (voor het eerst sinds jaren), maar m'n beste vriendin wil ook mee. Klinkt onaardig, maar ik wil haar buiten de groep houden omdat ik bij hen echt 100% mezelf kan zijn. Heb haar 1 keer een avondje meegenomen en ze eiste gelijk alle aandacht op. En zo gaat dat altijd bij haar (m'n vrienden vonden haar ook beetje too much).
En wil ook geen avond alleen met haar, want ik heb gewoon ontzettend zin om met de groep mee te gaan. Zij heeft verder geen vrienden, alleen haar vriend en die gaat nooit de deur uit. Aan de ene kant zielig, aan de andere kant heeft ze hier zelf voor gekozen.
Weet niet wat ik nou moet doen..
Nu klink ik echt als een bitch wss, maar moest dit even kwijt I'm sorry :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185253635
Je klinkt inderdaad als een little bitch ;) maar ranten mag altijd
  dinsdag 26 februari 2019 @ 13:54:19 #135
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185253642
Bespreekbaar maken? Neem aan dat ze uit zich zelf anders ook wel zal vragen hoe en wat als je niet meer erover begint. Linksom of rechtsom is de uitkomst toch beide klote.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 13:58:57 #136
484106 Kopjechino
pi_185253729
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:54 schreef Sarabi het volgende:
Je klinkt inderdaad als een little bitch ;) maar ranten mag altijd

En ik ben echt geen bitch, voel me vet schuldig. Maar ik weet dat als zij meegaat mijn avond niet leuk wordt en ik weer op de achtergrond sta. En die tijd wil nou wel eens achter me laten.

quote:
6s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
Bespreekbaar maken? Neem aan dat ze uit zich zelf anders ook wel zal vragen hoe en wat als je niet meer erover begint. Linksom of rechtsom is de uitkomst toch beide klote.
Ja het is hoe dan ook niet leuk. Zal het op een zo min mogelijk lullige manier moeten brengen.
pi_185253898
Maar je noemt haar je beste vriendin, waarom?
Lijkt niet echt alsof je haar leuk vind.
pi_185254031
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:46 schreef Kopjechino het volgende:
Ga met m'n vriendengroep carnaval vieren (voor het eerst sinds jaren), maar m'n beste vriendin wil ook mee. Klinkt onaardig, maar ik wil haar buiten de groep houden omdat ik bij hen echt 100% mezelf kan zijn. Heb haar 1 keer een avondje meegenomen en ze eiste gelijk alle aandacht op. En zo gaat dat altijd bij haar (m'n vrienden vonden haar ook beetje too much).
En wil ook geen avond alleen met haar, want ik heb gewoon ontzettend zin om met de groep mee te gaan. Zij heeft verder geen vrienden, alleen haar vriend en die gaat nooit de deur uit. Aan de ene kant zielig, aan de andere kant heeft ze hier zelf voor gekozen.
Weet niet wat ik nou moet doen..
Nu klink ik echt als een bitch wss, maar moest dit even kwijt I'm sorry :')
Als je dit zo schrijft snap ik niet dat je haar je beste vriendin noemt?
pi_185254057
Ik had vroeger een beste vriendin tijdens mijn schooltijd. Zij ging voor alles en iedereen. En het was altijd leuk met haar als we samen waren. Was geen gelegenheid waarbij ik had gedacht dat ze daar niet welkom was.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 14:23:12 #140
484106 Kopjechino
pi_185254179
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:08 schreef Sarabi het volgende:
Maar je noemt haar je beste vriendin, waarom?
Lijkt niet echt alsof je haar leuk vind.
We kennen elkaar al heel erg lang, en we gaan altijd leuke dingen doen. Maar ze heeft nou eenmaal een karakter die mij heel erg overschaduwd. Alle jongens (en meisjes) zien haar staan, en daar geniet ze van.
Het is een lieve meid, maar soms heb ik gewoon de behoefte dingen zonder haar aanwezigheid te doen, omdat ik dan een keer niet volledig op de achtergrond sta.
pi_185254186
Aankomende vrijdag een mega lang diner van 17:30 tot 23:30 met vriendin. Zaterdagmiddag lekker niks en dan zaterdagavond met vriend afgesproken die altijd gekke shit wil doen. Zondag weer met haar. Dat is mijn spannende planning voor aankomend weekend. :)
pi_185254218
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:23 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

We kennen elkaar al heel erg lang, en we gaan altijd leuke dingen doen. Maar ze heeft nou eenmaal een karakter die mij heel erg overschaduwd. Alle jongens (en meisjes) zien haar staan, en daar geniet ze van.
Het is een lieve meid, maar soms heb ik gewoon de behoefte dingen zonder haar aanwezigheid te doen, omdat ik dan een keer niet volledig op de achtergrond sta.
Maar als de verhouding zo zijn dan kan het toch nooit je beste vriendin zijn?
  dinsdag 26 februari 2019 @ 14:31:23 #143
484106 Kopjechino
pi_185254310
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar als de verhouding zo zijn dan kan het toch nooit je beste vriendin zijn?
Heb dat altijd prima gevonden, omdat ik liever ontzichtbaar was vroeger. Nu ben ik op een punt dat ik dat niet meer wil zijn. Heb niet echt veel meiden waar ik vriendinnen mee ben, en iedereen heeft wel behoefte aan een beste vriend (toch?). We kennen elkaar door en door, maar heb ontdekt dat een keer niet op de achtergrond staan ook best leuk kan zijn. Niet dat ik alle aandacht op mezelf gevestigd wil hebben, maar gewoon helemaal mezelf kan zijn
pi_185254336
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:31 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Heb dat altijd prima gevonden, omdat ik liever ontzichtbaar was vroeger. Nu ben ik op een punt dat ik dat niet meer wil zijn. Heb niet echt veel meiden waar ik vriendinnen mee ben, en iedereen heeft wel behoefte aan een beste vriend (toch?). We kennen elkaar door en door, maar heb ontdekt dat een keer niet op de achtergrond staan ook best leuk kan zijn. Niet dat ik alle aandacht op mezelf gevestigd wil hebben, maar gewoon helemaal mezelf kan zijn
Nou ja een beste vriendin is vrijwel de perfecte vriendin. Het is niet een beste vriendin omdat je geen andere hebt :P
  dinsdag 26 februari 2019 @ 14:39:42 #145
484106 Kopjechino
pi_185254443
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja een beste vriendin is vrijwel de perfecte vriendin. Het is niet een beste vriendin omdat je geen andere hebt :P
Ze is niet perfect, maar dat ben ik ook niet.
Het enige ding is dat ik dit keer iets zonder haar wil doen. Ben vaak afhankelijk van haar geweest als ik iets leuks wilde doen, maar dat hoeft nu niet.
We kennen elkaar al heel erg lang, hebben veel meegemaakt en we zijn er voor elkaar, dus ze blijft mijn beste vriendin.
pi_185254454
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:39 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Het enige ding is dat ik dit keer iets zonder haar wil doen. Ben vaak afhankelijk van haar geweest als ik iets leuks wilde doen, maar dat hoeft nu niet.
We kennen elkaar al heel erg lang, hebben veel meegemaakt en we zijn er voor elkaar, dus ze blijft mijn beste vriendin.
Oke.
pi_185254479
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:39 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Dus toen jij haar nodig had was ze goed genoeg.
Nu het andersom is wil jij er niet voor haar zijn....

Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig zeggen ze ook wel.
pi_185254512
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:46 schreef Kopjechino het volgende:
Zij heeft verder geen vrienden, alleen haar vriend en die gaat nooit de deur uit. Aan de ene kant zielig, aan de andere kant heeft ze hier zelf voor gekozen.

Dit had ze dus vroeger ook tegen jou kunnen zeggen.
pi_185254529
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Laat het gaan :)

De definitie van vriendschap is niet voor iedereen het zelfde denk ik.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 14:49:32 #150
484106 Kopjechino
pi_185254574
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En dan geef ik haar groot gelijk. Was ook enigzins mijn eigen keus.
Het is wel waar wat jullie zeggen, het is ook bitchy van mij dat zie ik ook wel in.
Kan haar in ieder geval 1 avond meenemen, heeft ze ook een leuke avond gehad.
pi_185254595
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:49 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

En dan geef ik haar groot gelijk. Was ook enigzins mijn eigen keus.
Het is wel waar wat jullie zeggen, het is ook bitchy van mij dat zie ik ook wel in.
Kan haar in ieder geval 1 avond meenemen, heeft ze ook een leuke avond gehad.
Uit medelijden...

Eerlijk als ik er achter kom dat mijn beste vriendin die ik overigens nu niet heb zo over mij zou denken zou ik dat echt niet tof vinden.

Maar ik zeg er niks meer over ...
pi_185254621
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Laat het gaan :)

De definitie van vriendschap is niet voor iedereen het zelfde denk ik.
Mwah vriendschap kan ik het echt niet noemen.
Iemand gebruiken wel, maar goed moet iedereen zelf weten.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 14:53:11 #153
484106 Kopjechino
pi_185254625
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Uit medelijden...

Eerlijk als ik er achter kom dat mijn beste vriendin die ik overigens nu niet heb zo over mij zou denken zou ik dat echt niet tof vinden.

Snap ik helemaal
pi_185254646
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Uit medelijden...

Ik hoop dat als die toffe vriendengroep chino weer laat vallen dat die beste vriendin ook niet meer de deur open maakt.

Maar ik was er inderdaad ook wel klaar mee.
pi_185254650
Tijd voor een biertje in de zon :9
  dinsdag 26 februari 2019 @ 14:57:59 #156
484106 Kopjechino
pi_185254686
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mwah vriendschap kan ik het echt niet noemen.
Iemand gebruiken wel, maar goed moet iedereen zelf weten.
Niet te snel oordelen alsjeblieft. Het is juist eerder andersom, maargoed daar ga ik nu niet over uitwijden.
En het gaat tenslotte maar om een avondje carnaval. Maar nogmaals, ik snap hoe het hier overkomt. Echt waar
pi_185255065
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:57 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Niet te snel oordelen alsjeblieft. Het is juist eerder andersom, maargoed daar ga ik nu niet over uitwijden.
En het gaat tenslotte maar om een avondje carnaval. Maar nogmaals, ik snap hoe het hier overkomt. Echt waar
Ik snap je wel hoor......misschien zijn jullie wel enigszins uit elkaar gegroeid. Ze kan alleen maar een beste vriendin zijn als je dit gedrag van haar blijft accepteren. Als je dat niet meer kunt of wil zou ik dat wel bespreekbaar maken bij haar....
pi_185255466
2 struikjes uit de tuin gesloopt, dus wel weer genoeg getuinierd vandaag :D
pi_185255503
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 15:41 schreef Sarabi het volgende:
2 struikjes uit de tuin gesloopt, dus wel weer genoeg getuinierd vandaag :D
Goed bezig! Ik heb alle verwarmingen uitgedraaid en de deur opengezet O+ lekker even buiten zitten nu!
Gek? kan je dat eten?
pi_185255564
Wat is het 'afzien' in de tuin in de zon :+ :+
pi_185255820
Ja erg vervelend :D
pi_185255861
Echt hè ha ha *O*
pi_185255951
Daardoor alleen totaal geen zin om te koken....
pi_185256004
Heb net een prakkie uit de vriezer gehaald om straks op te warmen :@
pi_185256019
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Toch helemaal niets mis mee :P
pi_185256055
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef STING het volgende:

[..]

Toch helemaal niets mis mee :P
Gelukkig niet ha ha :)
pi_185256081
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Gelukkig niet ha ha :)
Ik doe het best wel vaak eigenlijk, omdat ik vaak automatisch grote porties maak en wil ook niet elke avond na het werken moeten koken. :7
pi_185256091
Goed gedacht Cinderella! Ik ga straks een too good to go pakket ophalen, wat daarin zit ga ik eten :+
Gek? kan je dat eten?
pi_185256113
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja dat ga ik denk ook maar doen
De andere opties zijn duurder en ongezonder
pi_185256155
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:09 schreef STING het volgende:

[..]

Ik doe het best wel vaak eigenlijk, omdat ik vaak automatisch grote porties maar en wil ook niet elke avond na het werken moeten koken. :7
Ja hier dus ook......en zoonlief is pas om 19.00 uur thuis uit school....dan hoef ik niet op hem te wachten :)

Ben benieuwd QS!
pi_185256180
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:09 schreef quickstepster het volgende:
Goed gedacht Cinderella! Ik ga straks een too good to go pakket ophalen, wat daarin zit ga ik eten :+
Is dat een soort Hello Fresh?
pi_185256222
Ik ook. Ga het zien!

Anders was het ook een prakkie geweest, maak sauzen, nasi en stamppot altijd voor een weeshuis :+
Gek? kan je dat eten?
pi_185256246
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:13 schreef STING het volgende:

[..]

Is dat een soort Hello Fresh?
Nope. Een pakket wat je ophaalt bij een winkel/restaurant/oid met producten of eten wat aan de datum is. Initiatief tegen voedselverspilling ^O^
Gek? kan je dat eten?
pi_185256282
In de stad was het ook bloedwarm. Maar wel een zeer geslaagde "shopmiddag". Heb toch al 2 nieuwe brillen uitgezocht, een gewone en een zonnebril. Moet alleen wel bijbetalen, dus kan ze pas volgende maand (na 20 maart) ophalen. Dus nog even geduld.

Maar was ook even bij Telfort geweest en dacht dat ik pas in mei in nieuwe tel mocht uitzoeken (4maand voor einde contract), maar mag al vanaf 6 maand van te voren. De Samsung S9 is nog wel te duur, maar de A7 lijkt me wel wat (heb nu de A5). Dus als ik dan mn brillen ga ophalen meteen nieuwe tel uitzoeken *O*

En van mn vrijwilligerswerk had ik met Kerst een VVV-bon gehad. Dacht dat er een tientje op zou staan, maar stond iig minimaal 20 euro op. Want hoefde nou niks bij te betalen voor deze super leuke enkellaarsjes O+

Mn andere enkellaarsjes waren met die boswandeling en val overleden.
Nu wel moe van de hele middag in de stad rondlopen (ging wel goed met voet gelukkig) dus ik plof nog ff lekker op het balkon :)
pi_185256288
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Nope. Een pakket wat je ophaalt bij een winkel/restaurant/oid met producten of eten wat aan de datum is. Initiatief tegen voedselverspilling ^O^
Ah ja, daar heb ik weleens van gehoord. Goed bezig :P
pi_185256331
Klinkt als een heerlijke middag Hestia! O+

En dank STING, doe mijn best :Y
Gek? kan je dat eten?
pi_185256418
Klinkt goed Hestia!
pi_185256497
Leuke middag Hestia O+

Hmmm failed Thuisbezorgd gaat voor ons koken
pi_185256555
Ha ha lekker Sarabi!
pi_185256576
Dat was het zeker O+
Vooral erg verrast over die cadeaubon, das toch wel echt een blijk van waardering hoor dat er zoveel opstaat O+

Ik doe ook lekker makkelijk met eten vandaag. Alleen nog geen idee waar ik zin in heb. Of aardappeltjes en vega nuggets die allebei in oven kunnen met sla (dus niks zelf bakken), of zelf broodjes vegahamburger maken, of wraps.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 17:25:00 #181
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185257585
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:58 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

En ik ben echt geen bitch, voel me vet schuldig. Maar ik weet dat als zij meegaat mijn avond niet leuk wordt en ik weer op de achtergrond sta. En die tijd wil nou wel eens achter me laten.

[..]

Ja het is hoe dan ook niet leuk. Zal het op een zo min mogelijk lullige manier moeten brengen.
Wie weet kan je haar gewoon meenemen en valt het allemaal wel mee? Soms dan maken we ons van te voren al drukker dan dat het eigenlijk is.

Dat is ook een optie natuurlijk. :)
  dinsdag 26 februari 2019 @ 17:39:00 #182
484106 Kopjechino
pi_185257784
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 17:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wie weet kan je haar gewoon meenemen en valt het allemaal wel mee? Soms dan maken we ons van te voren al drukker dan dat het eigenlijk is.

Dat is ook een optie natuurlijk. :)
Is een optie inderdaad, maar ben bang voor een herhaling van vorige keer. Maargoed, het is een avond en daarna hoef ik me er niet meer druk over te maken. Heb besloten toch 1 avond haar uit te nodigen, mits de rest dat goed vindt natuurlijk.
pi_185257815
Dat meisje waar ik gister mee gemaxthed was... ze praat non stop, tijdens haar werk. Reageert uitgebreid en toont intresse...

:{
pi_185257961
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 17:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dat meisje waar ik gister mee gemaxthed was... ze praat non stop, tijdens haar werk. Reageert uitgebreid en toont intresse...

:{
Tja... ik vind het wel zo fair om te wachten op vakantiemeisje want volgens mij zit dat vanaf haar toch gewoon nog goed en reageert ze minder dan jij zou willen omdat ze op vakantie is. Ik zou het zelf iig afwachten hoe het gaat als ze terug is en niet al met anderen bezig zijn die je nu wel aandacht geven. Ik zou dat iig niet tof vinden als ik vakantiemeisje was.
pi_185258059
Wat Hestia zegt. Ik heb het al eerder gezegd, ik vind je naar bezig. Vakantiemeisje en jij hadden eigenlijk al besloten een relatie te willen, maar het alleen nog niet zo te noemen (dat was jouw keuze, weet je nog?).

Daarna ben je eerst zo wanhopig want ze appt niet iedere dag enz enz. Iedereen geeft hetzelfde advies: adem in, adem uit, en wacht tot ze terug is, beslis/doe dan pas dingen.

En nu praat je bewust met anderen die potentieel date materiaal zijn. -O- sorry, maar ik vind je hierin onverstandig, grillig en eigenlijk best een eikel. :{w
Gek? kan je dat eten?
pi_185258080
Ik heb volgens mij vaker gezegd dat ik soms dagen geen reactie kreeg op simpele vragen, dat ze dan wel beweert mij leuk te vinden maar weinig inittatief te nemen. Dat was voor haar vakantie allemaal trouwens.
pi_185258093
Wat wil je vlaggenroof?
Je komt superonzeker over maar dat betekent niet dat je andere maar aan het lijntje moet houden.
pi_185258106
En dus is je gedrag opeens netjes? :|W

Als je vakantiemeisje niet wil, prima, maar breek het dan af. Het klinkt nu alsof je uit onzekerheid zoveel mogelijk lijntjes open laat.
Gek? kan je dat eten?
pi_185258206
Een paar hier vonden haar wispelturig en nu ben ik de boeman? :P

Ik vind haar leuk, oprecht. Maar ik merk nu al dat de ander vrij veel tijd in mij spendeert. Ik weet niet of ik iemand wil die afwachtend is. En als ze in nl is bespreek ik dat met haar f2f
pi_185258246
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 17:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb volgens mij vaker gezegd dat ik soms dagen geen reactie kreeg op simpele vragen, dat ze dan wel beweert mij leuk te vinden maar weinig inittatief te nemen. Dat was voor haar vakantie allemaal trouwens.
Dat was allemaal vóór dat zij zei dat ze wel een relatie wilde.......ze is daar misschien wel onwijs onzeker over en weet ze daarom niet hoe ze met jou moet appen.......maar nu geef jij haar al bij voorbaat geen kans........ :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2019 18:08:07 ]
pi_185258272
Weetje, laat maar. Je leest alleen wat je wil lezen en je wil schijnbaar dat we het met je eens zijn. Sommigen zullen dat zijn. Maar een aantal mensen (waaronder ik) dus niet.
Gek? kan je dat eten?
pi_185258290
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 18:06 schreef quickstepster het volgende:
Weetje, laat maar. Je leest alleen wat je wil lezen en je wil schijnbaar dat we het met je eens zijn. Sommigen zullen dat zijn. Maar een aantal mensen (waaronder ik) dus niet.
Dit....
pi_185258303
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 18:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Een paar hier vonden haar wispelturig en nu ben ik de boeman? :P

Ik vind haar leuk, oprecht. Maar ik merk nu al dat de ander vrij veel tijd in mij spendeert. Ik weet niet of ik iemand wil die afwachtend is. En als ze in nl is bespreek ik dat met haar f2f
Ja dat ben ik :P

Overigens moet je niet blind starten op de ander die nu veel tijd spendeert. Vaak is dat zo de eerste paar dagen na de match.

Als jij en vakantiemeisje niet hadden uitgesproken dat jullie iets willen\hebben zou ik zeggen swipe en match verder. Ik begrijp best dat je er onzeker van wordt dat ze ondanks haar vakantie je weinig aandacht geeft.
pi_185258371
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 18:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat ben ik :P

Overigens moet je niet blind starten op de ander die nu veel tijd spendeert. Vaak is dat zo de eerste paar dagen na de match.

Als jij en vakantiemeisje niet hadden uitgesproken dat jullie iets willen\hebben zou ik zeggen swipe en match verder. Ik begrijp best dat je er onzeker van wordt dat ze ondanks haar vakantie je weinig aandacht geeft.
Het gaat niet om die vakantie, maar ook vanwege wat ervoor gebeurde he. Vakantie moet ze doen en laten wat ze wilt, maar daarvoor liet ze ook al niks weten of negeerde ze mij.
pi_185258473
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 18:11 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Het gaat niet om die vakantie, maar ook vanwege wat ervoor gebeurde he. Vakantie moet ze doen en laten wat ze wilt, maar daarvoor liet ze ook al niks weten of negeerde ze mij.
Volgens mij maak je dát gedeelte veel te groot........je schreef toch dat ze nog weinig relaties heeft gehad? Dan is het bijzonder voor haar als ze ineens jou aandacht krijgt....dat kan ze reuzespannend vinden en daarom niet naar jouw wensen reageren! Nu is ze dan op vakantie, heeft ze al aangegeven dat zij het een relatie wil noemen en stuurt ze je appjes en foto's........en dat is dan niet goed? Nu krijg je aandacht van iemand anders en die is dan leuker? Terwijl vakantiemeisje nu denkt dat ze een relatie heeft als ze thuiskomt?
pi_185258491
Net toch maar de deur dichtgedaan. Het word nu snel koeler. Jammer, maarwat een mooie dag was dit O+
Gek? kan je dat eten?
pi_185258505
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 18:18 schreef quickstepster het volgende:
Net toch maar de deur dichtgedaan. Het word nu snel koeler. Jammer, maarwat een mooie dag was dit O+
Brrrrr ja......frissies ineens!
pi_185258526
We doen wel of het lente is, maar vorig jaar vroor het gewoon 5 graden overdag op 26 februari :+
Gek? kan je dat eten?
pi_185258583
Ja inderdaad.....het is pas februari........wie weet wat voor guur weer we nog gaan krijgen.....
pi_185258594
Vanaf vrijdag gaat het naar beneden.
pi_185258610
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 18:11 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

En nu chat je alleen maar voor de aandacht of ga je ook afspreken?
pi_185258670
kijk dit verschil met vorig jaar :D
oh dat was een foute link. 1 moment :P

Deze moet het doen

https://www.facebook.com/nu.nl/videos/816145995399225/?t=8
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')